🌹 Aşk Heyecanım...

285 72 20
                                    


🍁Bahar🍁

Haftalardır ya okul Ya ev ya şirket arasında koşturmaca ile geçiyordu günüm .

Bu arada Toprak ile Karaca çok iyi çift olmuşlardı .
Çok iyi anlaşıyorlar ve ilişkileri gayet iyi gidiyor du zaten Karaca çok zeki ve iyi bir kızdı Hem Toprak çok değişmişti eski bekar gözde çapkın yoktu artık seviniyordum onun adına .

Bir kaç gün önce Kemal İle ilişkimizi öğrenmişti Toprak ilk şaşırsada sonradan Kemali uyarmış ve Benim yanımda olacağını söylemişti canımın içi .

Bu gün Karaca ve Hazal ile buluşacaktım.

Üzerime kısa şort kot beyaz ve kırmızı bir tşört alarak yatağımın üzerine koydum .
Saçımdaki tokadı çıkarıp Ilık bir duş almak için banyoya doğru adımlayıp üzerimdekileri çıkarıp duşa girerek rahat bir duş almıştım sonra ,Banyodan çıkarak Saçlarımı bir havluya sarıp nemini alırken üzerimi Giyinmeye başladım .

Giyindikten sonra Saçlarımı topuz yaparak hazır hale gelmiştim.
Çantamı ve telefonumu alarak,
Odadan çıkıp aşşağıya adımlayarak ,
Yemek odasına yönelmiştim.

Amcam Yengem Toprak Masada oturmuş Kahvaltı ediyorlar dı .
Çantamı sandalyeye asarak,

"Günaydın "diyerek masaya oturmuştum .

Amcam "Günaydın kızım "diyerek bana baktı,

Gülümseyerek kahvaltımı ederken Amcam ,

"Ee alışabildin mi kızım şirkete ?"diyerek soru sordu .

"Alıştım sayılır Amca Toprak sağolsun çok yardımcı "diyerek Toprak'a baktım .

Toprak "Evet Öyle Baba bir görsen nasıl çalışıyor nasıl çalışkan valla geldi iyi oldu iş yükümü hafifletti"diyerek çayından bir yudum alıp kahvaltısına devam etti .

"Çok sevindim kızım benim Başarılarının devamını hep böyle beklerim"dedi.

"İnşallah Ama can diyerek kahvaltımı etmeye devam ederken Yengem "Aman sakın bunu da batırma da Gerçi senin sağına soluna belli olamz ya neyse "diyerek Ekmekten bir lokum alarak sinsice bakıyordu .

Amcam yengeme bakıp ,

"Lafına dikkat et Benim güvenim tam kızıma "diyerek bana baktı .

Gözlerimi kısarak ayağa kalkip,

"Neyse Bana müsade Karaca ve Hazal ile buluşucağız "dedi.

Toprak Karaca ismini duyunca "Ne Karaca mı? "Diyerek bana baktı .

"Evet Canım "diyerek çantamı koluma taktım .

Yengem "Karaca kim ?"dedi.

"Bizim şirketimizin hem mimarı hemde Arkadaşım "dedim

Amcam "Evet Çok yetenekli ve iyi bir kız "diyerek gülümsedi .

Toprak ağzı kulaklarında "Gel ben bırakayım seni "diyerek oda ayağa kalktı .

"Tamam ozaman görüşürüz "diyerek Amcamın yanına yaklaşıp Yanaklarını öpüp Evden çıkmıştık .

Toprak ıslık çalarak ,neşe ile şakıdı ,

"Karaca ile ne yapmayı planlıyorsunuz "diyerek bana baktı .

"Gezeriz işte alışveriş yada Yemek yemeğe gideriz öğlen yada Bowlinge gitmeyi planlıyorum bakalım "dedim .

"Haber ver beni de çağır Kemal ile Geliriz Umut da olur "diyerek bana baktı .

"Ya sen git sene erkek erkeğe takıl Allah Allah yapıştın bırakmıyorsun Kızı "dedim gözlerimi kısarak ,

BAHAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin