Şarkı :Nalan Affedemem ☝
❄Yazardan;
Genç kız Hala camın kenarından kalkmamıştı ne yemek yiyordu .
Ne de içtiği su onu ferahlatıyordu .Koskoca bir hafta o günün üstünden bir hafta geçmişti .
Ne Bahar Cam kenarından ayrılmıştı .Nede Kemal Gelmişti .
Gelemezdi gelse ne olurdu ki .Her şey yıkılmıştı Bahar için ,Asaf'ın evinden ayrıldıktan sonra Bahar Teyzesi nin evine gelmişti .
Amcasının evine gitmemişti .
Teyzesine sığınmıştı.Ama Ayşe Hanım her şeyi öğrenmişti başta çok kızsa da Kabullenmekten başka çaresi yoktu bu olayın .
Bir yavruyu okşayarak sevmişti. yeğenini ,ona iyi gelemesede iyi gelmeye çalışıyordu .
Ayşe Hanım kapıyı çalarak elindeki tepsiyi konsola koydu Suskun Yiğen'ine baktı .
Zoraki bir tebessüm takınarak,
"Kızıma güzel mi güzel kahvaltı hazırladım yanında da En sevdiği Böreklerden var Bahar " diyerek cam kenarına geçip sehpanın üzerine koydu .Bahar dan yine ses gelmeyince ,
Teyzesi arkasından sarılıp saçlarını öptü .Tam bu sırada kapı nın tekrar açılması ile ,Hazal gelerek ,
"Oo bensiz Ne kaynatıyorsunuz "diyerek Bahar ile Annesine bakıp konuştu .
Bahar Gözlerini kederle Teyzesi ile Hazal'a çevirdi .
Anladı ki Onlar için iyi olmalıydı Ağlamak istemiyordu artık .Onlar için çabalayan insanları üzmek yerine için de fırtınalar da kopsa kimseyi üzmek istemiyordu.
Bahar Nihayet konuşmak için ,
"Hiç teyzem Kahvaltı getirmiş bana"dedi.
Teyzesi mutlulukla "sonunda Bülbülüm "diyerek kızının saçını okşadı .
Bahar burukluk la Ayağa kalktı .
Banyoya adımlayarak geriye dönüp "Bende sizinle kahvaltı yapacağım "dedi. Banyoya doğru adımladığın da Elini yüzünü yıkayıp .
"Kendine Gel kendinle birlikte, herkesi üzüyorsun Bu böyle olmaz olmaz Bırak öfkeni kalbinin kırıklarını içinde yaşa "dedi çaresizce .
Yüzüne yalancı bir gülümseme takınarak ,
Odaya doğru adımladığın da ,
Teyzesi ile beraber Bahçeye doğru adımladı .Kahvaltı sofrasını görünce oturup Hazal'ın çay doldurmasını izledi .
Teyzesi ile Hazal sofraya oturunca Bahçede Karaca'nın sesinin gelmesi ile ,"Günaydın "diyerek Masaya yaklaştı .Ayşe Teyze"Hoş geldin kızım Gel soframıza "
"Hoş buldum "diyerek Bahar'ın yanına yaklaşıp,yanağını öptü "Nasılsın "dedi
"İyiyim "demekle yetindi .
Karaca "Sevindim "
Hazal "Çalıkuşum Bu gün diyorum ki İşe gitmesek gezelim olmazmı ?"dedi.
"Evet kızlar Hem Bahar da hava almış olur Öyle değilmi Bahar "
Baharın gözleri dalgınlıkla izlerken ne düşündüğünü çok iyi bildikleri için ,
"Bahar Kızım "diyerek Koluna dokundu .
Bahar Gözlerini teyzesine çevirip "Olur "dedi.
Bir iki lokma zorla da olsa yemeğe başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR
Novela Juvenil#hayat sıralama etiketinde 1. - 10/11/2019 Oysa Kemal'i gözünden sakınırdı onu, her bir saç telini koklayarak öperdi. Kıyamazdı ki sevdiğine, Ama bugün kıymıştı.. İşte Bahar'ın en çok canını yakan bu olmuştu; kıymıştı aşkına, ruhuna, sevdasına, ye...