🌹Ya Seni Unutursam...

353 54 12
                                    

🌹❄🌹❄🌹
Günler birbirini kovalarken ,nihayet Kemal hastaneden çıkacaktı bu gün .
O gün fenalaştığımda Kemal yeni bir atak geçirdiğimi bilmiyordu söylememişti kimse ,

Elimdeki giysileri katlayarak küçük çanta nın içine koyduğumda
Kemal "Sevgilim daha fazla katlamaya devam edecek misin yoksa kocanı yalnız mı bırakacaksın ?"dediğinde , suratımdaki gülümseme ile ,çanta nın fermuarını çektim .

Arkamı döndüğümde Kemal beni inceliyordu . Yanına doğru adımladığım da, elimi tutup kendine çekmesi ile kucağına oturtmuştu.

Ayağa kalkacağım sıra "Yaralısın "dediğimde başımı eğdim .

Kemal bir eliyle yüzüme dokunup ,çeneme dokundu en son ise başımı kaldırıp ,"utangaç Karıcım benim "dedi.

Yüzündeki gülümseme öyle baştan çıkarıcı öyle hayran kılıcı bir tebessüm vardı ki , insanın aklı ve hayali bile , karma karışık olurdu .

Elimi kaldırıp yanağına dokundum ."Kemal'im "dedim.

"Söyle Kemal'in Bahar'ı "dedi.

"İyisin değil mi? "diye tekrar sorunca , "Bazen Annem ile sen nasıl üst üste aynı soruları soruyorsunuz anlayamıyorum "dedi.

Başımı başına değdirip gülümsedim . "Desene çekeceğin var bizden "dedim.

Kemal başını iki yana sallayarak "Çok var hemde ama çok güzel bir belam var "dedi.

Elimi kaldırıp omzuna vurduğumda, Kemal'in inlemesi ile ayağa kalkmaya çalıştım ,lakin Kemal izin vermek yerine beni sıkıca sarmaladı .

"Ben özür dilerim Kemal iyisin değil mi ? "dedim telaşlı sesim ile ,

"Güzelim sakin ol iyiyim ve tekrar söylüyorum çok iyiyim "diyerek gülümsedi .

Yalan söylüyordu kesin canını acıtmıştım. Aptal kafam ne diye adama vuruyorsam .

Kemal "Ne düşünüyormuş benim düşünceli karım "dedi.

"Hiç bana yalan söylediğini düşündüm canını acıttım"dedim .

Kemal yüzüme gelen saçları kulağımın arkasına koydu. Elini yüzüme koyup okşadı .

Gözlerimi kapayarak tebessüm ettim . Nefesini yüzümde hissediyordum . Dudaklarıma yaklaşan sıcak nefesi beni kasıp kavuruyor heyecanım dan uçacak gibiydim .

Kemal'in eli yüzümden inerek boynumu okşayarak dokunması ile nabzımda durdu .

Dudaklarını dudaklarıma dokunmasına az bir mesafe ile kapı nın pat diye açılması ile kendimi nasıl Kemal den uzaklaştırdım hiç bilemiyordum .

Kemal homurdanarak oflarken ,Umut "Hastamız nasıl hadi yine iyisin çıkış işlemlerini yaptım "dediğinde ,

Kemal " Siz gelme den önce çok iyiydik "dedi.

Hazal "Gördün mü ? Bak kapıyı çalmadan girdik Umut "dediğinde ,
Kemal " aynısını sana yapacağım Umut "dedi sinirle ,

Konuyu dağıtmak için valizi elime alıp, Umut'a verdim ."Hadi artık çıkalım "dedim .

Kemal'in yanına yaklaşıp ,koluna girdiğimde , Umut Kemal'in yanına yaklaşıp ona yaslanmasını sağladı. Nihayet hastaneden geç de olsa çıktığımızda , Hazal'a bakıp fısıldadım .

"Şey nereye gideceğiz ben onların yaşadığı eve gidemem Hazal "dediğimde ,Hazal başını salladı .

Hazal "Bahar en iyisi kaldığın eve bırakalım sizi hem bütün ilaçlarını eşyaların orada ,Ece hanım da var hem "dediğinde ,

BAHAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin