Yüzümdeki sıcak dokunuşlar ile gözlerimi arayarak nerde olduğumu bir an yadırgadım. Kemal " uyan uykucu sevgilim. Haydi geldik,"Demesi ile" saat kaç ki?" Diyerek sorduğumda ise Kemal kolundaki saate baktı.
"İkiye beş kalmış, "Demesi ile ağzım şaşkınlık ile araladım.
"Okadar uyumuş muyum ben?"Diyerek sormam ile Kemal" hemde mışıl mışıl uyudun, bir an seni uyandıracaktım ama kıyamadım kadınıma"demesi ile arabanın koltuğunda biraz kalkıp kollarımı boynuna doladım.
Sıkıca sarılıp boynuna bir öpücük bıraktım.Kemal'in yüzündeki gülümseme ile elimi tutup,"Hadi inelim bakalım." Dediğinde ise başımı olumlu anlamda sallayarak arabadan indiğimizde, derin bir nefes alırken bol oksijen sarmaladı genzimi. Gözlerimi kapatıp bu anın tadını çıkarırken, Kemal kolunu omzuma dolayıp, gülümsedi.
Küçük küçük evler vardı. Sıraya dizilmiş bir eser gibiydi. Evler adeta doğa ile iç içeydi. Etrafı gözleyerek ilerlerken Kemal'in konuşması ile ona baktım.
"Umarım kalacağımız yeri seversin. Bir pansiyon kiraladım."
"Senin olduğun her yer cennet bana."Demem ile beni kendine çekip sıkıca sarmaladı.
"Burası çok güzel bir yermiş Kemal yemyeşil doğa ile iç içe gibiyim sanki."
Dediğimde ise Kemal başını sallayarak " öyledir buraya ikinci gelişim."Dediğinde kaşlarım içe doğru büküldü.Kemal bana dönüp " Çatma o kurban olduğum kaşları, merak etme yabancı değildi geldiğim Umut ve Ezra ile gelmiştik. Kafa dinlemek için."Dediğinde ise rahatlık ile gülümsedim.
Kemal burnumu parmaklarının arasına alıp sıkıştırıp " kıskanç kadınım benim."Dediğinde ise kollarımı birbirine doladım.
"Hiçte bile kıskanç değilim" diyerek inkar ederken,
Kemal cıkladı."Tabi tabi, "dediğinde ise,bilmişlikle burun kıvırdım.
"Allah Allah sana mı soracağım kıskanıp kıskanmayacağımı. Hem sen benim kocam değil misin tabiki kıskanırım. Ve buna kimse karışamaz."Demem ile yüzüme gelen saçları omzuma nazikçe koyup kolumu okşadı.
"Kocanım tabiki kıskanacaksın. Benim seni başkalarından kıskandığım gibi. Hem biliyor musun ? hayatımda kimler geçip gitti de, ben sana baktığım gibi bakmadım. Seni düşündüğüm gibi kimseyi düşlemedim. Senin hayalin ile yaşadım sevgilim. Seni sevdiğim gibi kimseyi sevmedi bu kalp " demesi ile kollarımı boynuna doladım.
"İyi ki benimsin iyiki hayalimsin, iyi ki sen hep sen Kemal hep sen."Diyerek dudaklarımdan çıkan sözleri defalarca kez tekrar ettim. Kokusunu soluyarak.
Burnumu çektiğimde gözlerimin dolmasını engelleyemedim. Kemal yüzümü avuçlarının içerisine alıp,"Toprak gözlerim neden doldu akmasın o güzel topraklarım "dedi.
Başımı sallayarak,"Mutluluktan sevgilim beni mutlu eden bir adamım var ya o beni ağlatıyor hemde çok ama mutluluktan."Demem ile Kemal gözümdeki akmaya yüz tutmuş bir iki damla yaşı sildiğinde avucuna bir öpücük kondurdum.
Kemal" kıyma benim göz yaşlarıma mutluluktan bile olsa akıtma toprak gözlerimi Peri kızım. Gül sadece gül bana hayata aşkımıza sonsuzluğumuza bitanem."Dediğinde kollarımı boynuna dolayıp göğüsüne yasladım.Bir süre sonra Kemal ile birlikte pansiyondaki kalacağımız küçük evlerden birisine yerlestiğimizde ise, yorgunlukla yatağa uzanmıştık.
Oda gayet iyi ve hoş görünüyordu. Gayet temiz ve ferah bir havası vardı evin. Düşüncelerime son verip sevdiğim adamın göğüsüne tekrar sığındım. Gözlerimi kapayarak uykunun beni esir almasına izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR
Teen Fiction#hayat sıralama etiketinde 1. - 10/11/2019 Oysa Kemal'i gözünden sakınırdı onu, her bir saç telini koklayarak öperdi. Kıyamazdı ki sevdiğine, Ama bugün kıymıştı.. İşte Bahar'ın en çok canını yakan bu olmuştu; kıymıştı aşkına, ruhuna, sevdasına, ye...