Merhaba iyi okumalar...
Bu gün tam bir hafta olmuştu .
Bir haftadır Bahar makineye bağlı bir şekilde yatıyordu .
Günler birbirini kovalarken Bahar'ın gözlerindeki ışık sönmüştü de, zorlukla gözlüyor gibiydi .Bu bir hafta içerisinde ,Hazal ile Umut'un hiç bir şey bilmediğini biliyordu . Ve balayı da olduğunu öğrenmişti . Toprak ile Asaf
Yurd dışına Amerikaya gitmişlerdi .Doktor ile konuşmak için ,Ayşe hanım kızının neler yaşadıklarını bir bir acı bir şekilde görüp öğrenmişti .Ayşe hanım başta ne kadar dizlerini vurup feryat figan ağlasa da hiç bir şey eskisi gibi geriye dönmeyeceğini biliyordu .
Bahar için üzülürken bir gram uykuyu kendisine haram kılmıştı kadın .
Kardeşinin emanetine doğru düzgün bakamadığını ve sahip çıkamadığı için kendini suçlarken Bahar hiç bir şeye dayanacak gücü olmadığın biliyordu .
Teyzesini böyle üzgün görünce gözleri dolu yordu . Kimsenin onun için böyle üzülmesini istemiyordu .
Hele ki en yakınının onu bu halde görmesi acı veriyordu Bahar'a ne konuşmaya takati vardı nede kolunu kıpırtacak gücü ,o günden sonra Bahar tek tük konuşmaya çabaladı . Ve bir kaç gün sonra konuşmaya başladı . Ara ara duraksayarak konuşuyordu . Ve konuşma bozukluğu vardı .
Ve yavaş yavaş cisimleri unutmaya başladığını herkes farkındaydı .
Kapının açılması ile gelen Bahar'ın amcası yorgun gözleri ile yeğenine bakıp yanına yaklaştı .Bahar'ı kabloların arasında görmek onu mahvediyordu. Ama elinden bir şey gelmiyordu .Sadece Toprak'tan iyi bir haber bekliyorlardı .
Bahar Gözlerini aralayarak uyandığında, etrafı inceledi ilk baş nerede olduğunu her zaman ki , gibi yadırgadı ve gözlerini Amca'sına çevirip ağzındaki maskeyi çıkarıp ,"E-ve git-mek is-ti-yo -rum " dediğinde kelimeleri tane tane zorlukla çıkardı .
Amcası gözlerini yumarak "Bahar, Kızım olmaz dışarısı senin için tehlikeli hastalığın için burada kalmalısın "dedi.
Bahar başını iki yana sallayarak "Lüt-fen "dedi sesi kısık çıkıyordu. Ve yorgun gibiydi .
Bahar kolundaki ne olduğu belli olmayan şeyi "şu-nu çıka-rın eve gi-de-ce-ğim bir haf-ta-dır bu-ra-da-yım ev-de de ger-ekli teda-viyi sağ-laya-bilir-sin Am-ca lüt-fen "dediğinde ,Bahar'ın ,amcası eline dokunup ,başını salladı .
"Pekala Kızım sen nasıl istersen "dedi alnına bir buse kondurup ,"doktor ile konuşacağım "diyerek tekrar çıkıp gitmesi ile ,Ayşe hanım Bahar'a baktığın da ,telefonu çalması ile tedirginlikle gözleri Bahar'ı buldu .
"Hazal arıyor "dedi.
Bahar "Sa-kin ol Tey-ze "dediğinde bile ne kadar zorlandığını anlamıştı Ayşe hanım .
Ayşe teyze, sonunda telefonu açarak "efendim kızım "dedi.
"İyiyiz kızım seni sormalı Nasıl geçiyor balayı "dedi.
"......."
"Şey baban mı ? Duymamıştır malum restorandadır o seni arar "dediğinde,
"......."
"Bahar mı? "Diyerek ayağa kalkıp ,"İyi kızım dün gelmişti yanıma işleri vardır heralde duymamıştır "dedi.
"......"
"Bir haftadır konuşamadın öylemi ben söylerim seni arar kızım "dedi.
"...."
"İyiyim Kızım neden iyi olmayım sesim mi tuhaf geldi ,yok Kuzum sana öyle gelmiştir "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR
Teen Fiction#hayat sıralama etiketinde 1. - 10/11/2019 Oysa Kemal'i gözünden sakınırdı onu, her bir saç telini koklayarak öperdi. Kıyamazdı ki sevdiğine, Ama bugün kıymıştı.. İşte Bahar'ın en çok canını yakan bu olmuştu; kıymıştı aşkına, ruhuna, sevdasına, ye...