🌹Sen Bana Yazımı Getirdin...

232 53 4
                                    





🌹⭐🌹⭐

Yüzümdeki dokunuşlar ile Kemal'e daha da sırnaştım. Kemal'in eli kolumu okşayarak yüzüme geldiğinde eli yüzümde durdu. Sıcak nefesi yüzümü üflediğinde, gözlerimi araladım.

Gözleri açıktı ve anladığıma göre çoktan uyanmıştı. Gülümseyerek boynuna sokuldu.

"Günaydın "dedim. Boynuna iyice sokulup kokusunu ciğerlerime yayılmasını daha fazla isteyerek soludum.

Kokusunda ömürlük vardı.
Kokusunda aşk vardı. Sevda vardı. Hasretlik, heyecan, sevgi ,aitlik vardı. Dün gece çok ama çok büyüleyici bir geceydi.
Onun kolları arasın da kalmak ve hiç çıkmamak, ve bir ömür ait olduğun yerde olmak çok güzel bir duyguydu. Onun kadını olmak dünya nın en güzel hissiydi.
Son günlerde o kadar huzurlu o kadar mutluydum ki, acaba yarın ne olacak diye bir korkum yoktu artık. Bir eşim,bir yuvam bir sığınağım vardı. Her şeyden önemlisi sevdiğim adamın kollarının arasında mutlu bir şekilde yaşamaya devam edecektim.

Her zaman ölümün anı yada bu gün ne yaşayacağım diye bir korkum yoktu ki, artık her şey düzelmişti geriye sadece mutluluk vardı. Sonsuz bir masalımız ger güne uyanacağım güzel bir Masal,

Ellerimi ellerinden ayırmayan gözlerimi gözlerimden ayırmayan bir adam ile yaşıyordum. Gözleri gözlerime değdiğinde, öyle çok ısınıyordu ki, içim kuş olup uçacağım gibi hissediyordum.

Kokusuna bulanmak, hayatını yaşamak, her şeye değerdi. Başını geriye ittirdi. Ve yüzüme baktı.

"Günaydın uykucu"dediğinde,
gülümsemem yüzümde yayıldı.

"Galiba en güzel alışkanlık sabahları seni izlemek olacak "demesi ile başımı eğdim. Gözlerimi kaçırdım.

"Utangaç karım benim "diyerek alnıma bir öpücük kondurdu .
Dokunuşları alev gibi tenimi yakıyordu. Dün gecenin izleri ha'ala utancımı götürmüyordu. Ondan utanmamam gerekirdi. Lakin yine de utanıyordum.

"Utangaç karıcığım, birlikte güzel bir kahvaltı hazırlamaya ne dersin "dediğinde,

"Seve, seve "diyerek heyecan ile konuştum.

Kemal "Bir duş alacağım sonra hazırlarız. Güzelim" diyerek ayağa kalkıp yanıma geldiğinde ellerini belime koyup tekrar boynuma sokuldu.

"Senden ayrılmak ne mümkün."

"Hele ki,bir dene "diyerek işaret parmağımı yüzüne salladığımda gülümseyerek yanağımı okşadı.

İlk önce ben banyo da elimi yüzümü yıkayarak odaya geldiğim de, Kemal banyoya geçti duştan su sesi geldiğin de, Yüzümdeki gülümseme ile yatağımızı güzelce toparlayarak dolabımdan normal bir elbise çıkarıp üzerime geçirdim.

Saçlarımı makyaj masa nın üzerindeki saç tokasından bir tane alarak saçımı bağladım. Aşşağıya indigimde, yeni mutfağıma adımlayıp çay suyunu koydum.

Kapı nın sert bir şekilde çalması ile kaşlarım çatıldı. Kimdi ki, bu alacaklı gibi çalan.

Antreye ,doğru adımlayarak hızlı bir şekilde yürüdüm. Kapıyı açtığımda ise, Kemal'in babasını görmeyi beklemiyordum.

Kaşları çatılmış sinirle bana bakıyordu. Ne diyeceğimi bilemeyerek kaldığımda,"Buyrun Efendim "dediğimde,

"Kemal nerde"diyerek bağırması ile sıçradım.

"Şey "derken beni dinlemeyerek içeriye doğru hızlı bir şekilde adımladı. Arkasından tedirgin bir şekilde adımlarken, olacaklar beni korkutmaya başladı. Oturma odasına geldiğinde sinirle bana döndü ve elini tehditkar bir şekilde bana doğru salladı.

BAHAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin