🌹⭐🌹⭐🌹
Yemyeşil bir ormanın içerisinde kuş sesleri kulağıma yankılandı. Gözlerimi etrafa çevirip taradım .
Hiç kimse yoktu . Etraf ağaçlar ile doluydu ."Kimse yok mu ? "
"Sesimi duyan yok mu burası neresi ?"diyerek bağırmam ile gök gürledi .
"Bahar "
Bu olamaz bu Annemin sesiydi .
Ağzım şaşkınlıkla aralandı."A anne , Anne nerdesin ?"diyerek etrafımda döndüm .
"Buradayım kızım Bana gel "
Arkamı dönmem ile Annemi görmüştüm . Gözlerim doldu . Kollarını açmış beni bekliyordu .
Üzerinde bembeyaz bir elbise vardı . Saçları upuzundu, gülümsemesi ışık saçıyordu .Koşmaya başladığımda tam yaklaştım derken, Annemin bir anda kaybolması ile etrafımda döndüm .
"Anne nerdesin ,Annen beni bırakma ,lütfen neredesin ?"
Avazım çıktığı kadar bağırdım ."Sesime kulak ver Bahar "
Etrafımda adeta binlerce kez döndüm . Annemi karşımda bana bir o kadar uzak bir mesafede görmem ile koşmaya başladım .
Ayağımın altındaki çakıl taşların canımın yangısı bile umrumda değildi . Tam yaklaştım derken, Annemin bir anda kaybolması ile göz yaşlarım bir bir akmaya başladı.Ellerimi başımın arasına aldım.
"Yeter artık yeter "diyerek bağırdım kulaklarım sağır olması için binlerce kez haykırmak istediğim tam o sırada omzumda bir el hissetim .Arkamı döndüğümde , Annem ile Babamı görmem ile kollarımı açıp ikisine sarıldım .
"Burdasınız yanımda "dediğimde ,
Babam " Biz buradayız kızım senin yanında ama sen burada olmazsın "dediğinde beni yönlendirdi. Adımlarımı ilerletirken ,Annem "Sen buraya ait değilsin kızım " dedi.
Başımı iki yana salladım .
"Anne burada kalmak istiyorum ne olur bırakmayın beni "dedim telaşla .Babam başını iki yana salladı .
Elini kaldırıp kalbime koydu ."Ya o peki ?"
"Kim "
Annem elini karşıya yönlendirip ileriyi gösterdi . Nehrin kıyısında sessiz bir şekilde oturan ,Kemal'i görmem ile fısıldadım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR
Novela Juvenil#hayat sıralama etiketinde 1. - 10/11/2019 Oysa Kemal'i gözünden sakınırdı onu, her bir saç telini koklayarak öperdi. Kıyamazdı ki sevdiğine, Ama bugün kıymıştı.. İşte Bahar'ın en çok canını yakan bu olmuştu; kıymıştı aşkına, ruhuna, sevdasına, ye...