🌹 "Görmedin Sesini duydun"

502 68 62
                                    

        
              🌹⭐🌹⭐🌹⭐🌹

Son bir kaç gündür yüzüm gerçekten gülüyordu . Teyzem olsun kuzenlerim olsun bana çok iyi gelmişlerdi .

Tabi ara ara yoklayan hastalık bulgularımı saklamazsak eğer, günden güne enerjim düşüyordu . Bedenim yorgunlukla çöküyordu. Alışmıştım alışmasına ama her an birisi fark edecek diye tedirginliğim üzerimdeydi.

Nihayet odayı toparladığımda başımdaki sancı giderek artıyordu .
Saç diplerim sızlıyordu ağrı öyle bir hal aldı ki aklıma ilacımın  gelmesi ile hemen çantamı karıştırıp ilaç kutusunu bulmam ile bir tablet hap çıkarıp şu doldurmak için masanın üzerindeki boş bardak ile karşılaşmam ile bardağı alarak mutfağa yöneldim .

Sürahiden bir bardak su doldurup hapı yuttuğum zaman Teyzem yanıma yaklaşıp ,

"O hap ne ?"diyerek sorguladı.

"Ee şey teyze "

Ne diyeceğimi bilemiyordum .Hazal'ın yanıma gelmesi ile "Hadi Bahar çıkalım artık  çantanı aldım "demesi ile ,

Teyzemi öperek" biz çıktık "dedim.

Bir kez  daha yakalanmaktan kurtulmuştum . Umarım bir daha böyle dikattsizlik davranmazdım .

Kimsenin bana üzülmesini istemiyordum . En yakınlarımın bile ,
Hazal şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdığında,

"İlk durak şirket "dedim .

Başını sallayarak "Karaca geldiğini görünce çok sevinecek "dedi.

"Aynen "diyerek yolu gözlemeye başladım .

Bir süre sonra şirkete gelmiştik .
Hazal arabayı otopark'a park etmesi ile arabadan inerek asansöre doğru yöneldik ,

Asansörün gelmesi ile yönetici katına basıp beklemeye başladık . Asansörün durması ile adımlarımız Toprak'ın odasına yöneldik .

"Ben bir Toprak'a bakayım Sen Karaca nın yanına git belli etme bir şey "dedim .

"Peki Tamam canım "diyerek yanımdan ayrılması ile Toprak'ın sekreteri ,

"Bahar hanım hoş geldin "dedi.

"Hoş buldum canım "diyerek konuşmama devam ettim .

"Toprak bey toplantı da "dedi.

"Öylemi ben beklerim "diyerek toplantı salonuna doğru adımladım .

Toplantı odasına yaklaştığımda koltuklardan birine oturup beklemeye başladım . Bir süre sonra can sıkıntısı ile elime dergi alıp bakmaya başladım .

Odanın kapısının açılması ile Toprak ve bir adam konuşarak çıkmıştı,  ayağa kalktığım da , Toprak beni görmüştü .

Gülümseyerek yanına geldiğimde Toprak kolumu tutarak ,

"Bahar senin burda ne işin var "diyerek telaşla bana bakıyordu .

"Ne oldu Toprak bırak kolumu "diyerek bir yandan konuşuyordum bir yandan adımlarım ile mutfak bölümüne geçerken ,

"Her şey halledildi Baba geliyorum "
Kemal'in sesini duymam ile Toprak'ın kolunu tutup duraksadım .

BAHAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin