🌹 Kemancı Kızı...

614 106 60
                                    

Keyifli okumalar

Kemal Kozan...
Tam tamına bir haftadır Kulağımdan aklımdan beynimden çıkmıyordu .
Neden neden ..

Aklıma ilk onu karanlıkta gördüğüm an geliyordu .
Ama görmemiştim ki Adından başka bir şey bilmiyordum neden neden ...

Ama bulacaktım o geceki kızı Baharı bulacaktım.
Nerde ne işi vardı bilecektim.
Onun hakkında sadece İsmi ve keman çaldığını biliyordum .
Elimde başka bir şey Yoktu .
Telefonlarımız geçen gün karıştırdığım kızı bıraktığım restorana giderek o kemanın sesini orada duymuştum.

Ama yine kaçırmıştım onu emin olamıyorum ama oydu emindim .
Kapının çalması ile düşüncelerime son vererek "Gel "diyerek kapıya baktım.

Sekreter gelerek "Efendim Özdemir Holding den size bir davetiye var "dedi .

Masama bırakarak " teşekkür "diyerek çıkıp gitmişti .

Davetiyeyi elime aldığım da ,

"Özdemir holdingin yapılmış olduğu lansman davetine sizleri de aramızda görmekten onur duyarız davetimiz maskeli olacaktır maskenizi unutmayın saat tam yedide çırağın sarayın da sizi bekliyor olacağız " diyerek okumuştum .

Başımı iki yana sallayarak "Bir de bu çıkmıştı başıma "diyerek kendi kendime oflayarak ,

Ayağa kalktım .
Masadaki belgeleri alarak toplantı salonuna adımladım .

🍁Bahar Özdemir🍁

Nihayet bitmek bilmeyen bir sıkıcı Aile yemeği ile geçiyordu günüm Toprak ta gitmişti .

Nemrut Yengem ve Amcam vardı .
Konuşmalarını dinlemiyor olsam da sıkılarak ofladım.

"Şey bana müsade "diyerek tam ayağa kalkacağım sırada Amcam "otur kızım sana söylemem gereken bir şey var "dedi.

"Ben artık yaşlanmak üzereyim ve artık çalışma beni iyice yordu ve yıpratıyor bunca sene Abimin yerine geçip çalıştım didindim şimdi sıra sende "diyerek elimi tutup bana baktı .

"Toprak ile sen Artık şirket sana emanet ve Babanın emanetine sen bakacaksın artık Yaşın geldi ve Geçiyor hem benim çocuklarım herşeyin üstesinden gelir biliyorum okulun da aksamaz endişe etme ve lütfen benim için kabul et "dedi.

"Pekala Amca istediğin gibi olsun Şirketin başına geçeceğim ve Emanetinize gözüm gibi bakacağım "diyerek Amcama sarıldım .

"Birde Lansman Gecesi düzenleniyor şirketler Arası bir Davet senin de olacağın bir davet Hem Şirketi size bıraktığımı bütün herkese duyurup Yeni sahibini tanıtacağım "diyerek başımı okşayarak öptü .

"Tamam ozaman peki ne zaman "dedim.

"İki gün sonra kızım "dedi.

"Peki Amca sen Nasıl neyi uygun görürsen öyle olsun "dedim.

Yengeme bakarak "şirketin başına geçip hakkıyla senin kaldığın yerden devam edeceğim Merak etme sen "dedim .

Yengem sinirle gözü seğirerek çatalı sert bir şekilde masaya bırakıp ,çıkıp gitmişti .

Ne olacak çekemiyor nemrut beni Görür o besleme kimmiş ...

🍁İki gün sonra 🍁

Üzerimdeki elbiseye bakarak nihayet hazır olmuştum .

Üzerimdeki elbiseye bakarak nihayet hazır olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BAHAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin