Mutlitedeki şarkıyı dinleyiniz
Beni Affet aşka isyan ...⭐⭐⭐...
Gözlerimi pencereden bir an olsun ayırmıyordum. Nihayet Bu gün yorgun ve güçsüz değildim .
Kendimi iyi hissediyordum .
Ailem hiç yanımdan ayrılmamıştı.
Özellikle de Kemal , Yanımdan bir an olsun ayrılmaz ken , elimi kolumu bir birine bağlıyordu .
Ona olan direncim yavaş yavaş yıkılıyordu.Tekrar ona kapılıp gitmek istemiyordum. Ne zaman git desem her zamanki gibi , "gitme dediğini biliyorum Peri kızı "diyordu .
Bir kaç gündür ne yürüye biliyordum . Ne de ayaklarımı hissediyordum. O gün o kadar çaresizdim ki , ilk defa bu kadar perişan bir halde olduğumu anlamıştım.
Tekerlekli sandalye de bir mahkum gibi hayata tutunmaya çalışırken kendim ile birlikte Ailemi de üzüyordum.Oysa şu an koşup soluksuz nefes nefese , kalana kadar kırlarda koşmak isterdim . Sonra kır papatya'ları nın arasına oturmak ve her bir çiçeği koklayarak derin bir nefes almak isterdim.
Asaf ,Karaca ve Toprak Yurd dışına gitmişlerdi bir türlü gelememiş ilk uçak ile geleceğini biliyordum . Lakin iptal edilmişti .
Hâlâ bir haber bekliyordum . Acaba ne yaptılar doktor ile ne konuştular deli gibi merak ediyordum . Telefonu elime alıp ne kadar aramak istesem de , bir türlü yapamıyordum.
Düşüncelerimdeki korkuları duymak dahi katlanamazken cesaretsiz ve korkak olduğumu anlıyor ve biliyordum .
Kapının çalması ile tekerlekli sandalyemi kapıya çevirdiğimde Teyzem "uyanmışsın cam kuşum "diyerek elindeki tepsiyi masaya bırakıp yanıma çömelip "bu gün daha iyi değil mi ? Benim kızım "dediğinde ,elimi tutan elini sıktım başımı salladım .
"Her ne kadar alışık olmadığım bir durum olsada iyiyim teyze "diyerek konuştum .
Teyzem bacaklarıma bakıp "hâlâ hissetmedi mi ? "Diye sorduğunda bunu bana değilde kendine sormuş gibiydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR
Fiksi Remaja#hayat sıralama etiketinde 1. - 10/11/2019 Oysa Kemal'i gözünden sakınırdı onu, her bir saç telini koklayarak öperdi. Kıyamazdı ki sevdiğine, Ama bugün kıymıştı.. İşte Bahar'ın en çok canını yakan bu olmuştu; kıymıştı aşkına, ruhuna, sevdasına, ye...