[04]

554 68 8
                                    

Oh damn || MYG ||

" Finally." Aku menghembuskan nafas lega setelah siap menghidangkan sarapan pagi.

Pagi-pagi buta lagi aku sudah menjejakkan kaki di dalam rumah serba megah ini.

Pandangan terus dilemparkan ke arah Tuan Min yang berpakaian serba lengkap  sedang melabuhkan punggungnya di kerusi meja makan.

"Good job. Inilah yang aku nak." Kembang kempis hidungku apabila dipuji sebegitu.

"Good morning daddy !" Sapa seorang gadis kecil yang comel. Geram aku dibuatnya.

Pipinya tembam. Rambutnya yang ikal mayang. Bibirnya yang comel..

"Good morning baby girl daddy ni. Come here. " Sahut Tuan Min bersama senyuman yang tidak boleh aku gambarkan.

Kyaa!

" Eh daddy. Siapa unnie ni ? Tak pernah nampak pun." Gadis kecil itu menatap aku hairan sambil mulutnya penuh mengunyah sandwich yang dibuat olehku.

"Haneul sayang. Unnie ni nama dia Choi Yerin. Dia akan menjaga Haneul sepanjang daddy bekerja. Dia juga akan tinggal disini bersama kita tau. So, Haneul takdelah merungut bosan kan? " Hidung anaknya dicuit sekilas.

Gadis kecil itu ralit melihat wajahku.

Kenapa pandang muka aku macamtu? Muka aku ada apa-apa ke? Comot ke---

"Cantik mummy baru Haneul!"

Aku tergamam kemudian bibirku menguntumkan senyuman.

Mummy?

Aku mula rasa tidak selesa kerana lelaki itu tidak henti-henti merenungku.

"Memang muka unnie ni cantik. Tapi......

bengap." Perkataan terakhir dia menyebut perlahan. Cukup didengari dicorong telingaku.

Tahulah kau pemegang syarikat terbesar dan terkenal di Korea ni. Tak perlulahlah nak berlagak!

Sempat aku menjeling tanpa pengetahuan dia. Kalau dia tahu ni, mati aku dikerjakan.

Aku sabar je dengan Tuan Min yang berhati kering tu! Tch.

[C] Oh damn || MYG ||Where stories live. Discover now