1 глава

663 22 0
                                    

Беше началото на учебната година. Станах рано и реших да си взема душ. След това си избрах и какво да облека, а именно черна пола и къса розова блузка. Обух черни кецове и облякох късо дънково якенце. Накъдрих косата си и я оставих пусната.
След като бях готова събудих и Ейдън. Той си взе бърз душ и след това слезе в кухнята. Беше облякъл дънки, скъсани на коленете и червена риза с къс ръкав. Беше вдигнал косата си леко нагоре.
Изглеждаше добре. С Майк бяха най-желаните момчета в училище. След Джак, разбира се.
- Каква е тази пола ? - извика Ейдън щом се изправих. Погледнах разярената му физиономия и съвсем спокойно отговорих:
-Черна.
- Веднага се преоблечи! Не искам всички боклуци в училище да гледат сестра ми!
- Ейдън, успокой се!
- Няма да се успокоя! Качвай се бързо!
- Няма да стане! Харесвам полата! - казах и тръгнах към училище, което беше доста близо. Ейдън тръгна след мен като буреносен облак . Беше бесен, но аз бях свикнала на истериите му...
През целия път мълчахме. Щом стигнахме до училище аз видях приятелите си - Ема и Мат и отидох при тях , а Ейдън срещна Майк и тръгнаха заедно.

На влизане видях Джак и приятелите му - Нейтън , Джейк и Итън. Те погледнаха към нас и започнаха да си шушукат нещо.
Нейт помаха и Ема му отвърна. Съседи са.

Щом влязохме в класната стая разбрахме, че има нов ученик, който идва от Ню Йорк. Името му бе Лиам. Тъй като Мат и Ема сядат винаги заедно. Лиам бе принуден да се настани до мен.
- Хана. Приятно ми е! - подадох му ръка.
- Лиам Джоунс. И на мен! - стисна ръката ми той.
- Е, Лиам липсва ли ти Ню Йорк?
- Всъщност не. Тук е доста приятно. И съм заобиколен от прекрасни момичета като теб!
- О, благодаря! Много мило!
Леко се изчервих, когато звънецът за час удари. Грейс влезе и тръгна към Тоби- братът на Джак.
Тя носеше къса прилепнала пола и бял прозрачен топ. Грейс е най- голямата кучка, която познавам. Спала е с Джак няколко пъти и някой ден ще я убия затова.

Една невъзможна любовWhere stories live. Discover now