Тъкмо затворих на Ели и чух почукване.
- Влез!
- Хей, дребен! Как си?- попита Ейдън щом влезе.
- Горе долу, Ти?
- Доста по- добре. Какво има?
- Нищо.
- Кажи ми , Хана!
- Родителите на Тамара продават къщата си и аз се притеснявам, че може да се отдалечим, защото тя няма да се връща тук.
- Това няма как да стане! Ти говориш с нея , повече отколкото с мен! Тя ти звъни постоянно!
- Може би си прав.
- Не се притеснявай! - каза Ейдън и ме прегърна. Той наистина се грижи за мен. Понякога , обаче прекалява.
- За къде си се нагласил така?
- Ами излизам с Майк. Дойдох просто да ти кажа. Тази вечер няма да се прибирам. Сама си.
- Аха. С Майк значи.
- Да. Ако има нещо просто ми се обади!
- Добре! Забавлявай се!
- Чао, дребен!- извика Ейдън преди да излезе от стаята ми.Сама цяла вечер. Чудесно! Ако не се побъркам сега... Просто няма кога иначе. Какво да направя? Да звънна на някой ? Ще поговоря с Ели относно къщата.
Звъннах и.
- Хей, Хании!
- Хей! Исках да поговорим за къщата.
- Да, кажи!
- А първо... Какво се е случило с брат ти!?
- Ами .... изключиха го от училище... знаеш как е на 16... Не знаеш какво правиш.
Ели е на 18- точно както и Ейдън, а брат и - Хънтър е на 16- точно колкото мен. Брат и е доста приятен, въпреки че съм го виждала само два пъти. Има уникални очи- сини. Той е тъмнокос и доста красив.
- Ами да... предполагам... ще говоря с Там за къщата и ще ви се обадя.
- Супер! Звънни ми!
- Окей! До скоро Ел!* Гледната точка на Ели*
Не можех да кажа на Хана защо наистина ще се местим .... освен , че Хънтър е изключен е заподозрян и в убийство...
Не знам как се е случило.... но той не помни нощта на 17 август .... нощта ,в която Деймън Нелсън изгуби живота си.... Бил наръган с нож.
Хънт никога не го е харесвал....но чак да го убие .
Той е главният заподозрян по случаят на Нелсън.
След всичко това мисля, че най-добрият вариянт е просто да го разкарам от Чикаго..... всеки втори го сочи с пръст... никой не му вярва и го смятат за убиец. Не искам да е нещастен.... вярвам му и съм сигурна, че не е убил Деймън.
Обичам го! Все пак е малкото ми братче.*Гледната точка на Хана*
Сама съм цяла вечер... мина половин час, а вече се побърквам...
Дали да не се обадя на Ема...
Звъннах и, но ми затвори... след около час ми изпрати съобщениеЕм💓: Хани с Лиам съм .... Не мога да говоря.... Ще ти звънна после. Обичам те!
Супер сега вече наистина се изчерпах от към вариянти....
Ще си седя сама..... и ще мисля за Джак...
Джак! Дали да не му звънна ... добра идея ли е да го направя!?
Ако брат ми разбере? Той ще го съсипе.... а аз обичам Джак и не го искам съсипан... по- добре да не му звъня!Боже толкова съм влюбена в това момче, че направо си губя ума...
Не знам какво да правя... ами ако поговоря с Ейдън? Може пък да ме разбере.... ще му обясня , че наистина го обичам.... май полудях съвсем! Изпуснах малката подробност, че той не е влюбен в мен
Джаксън Даниелс е най- красивото момче в училище, а аз ....аз съм просто сестрата на Ейдън Смит.... винаги съм била в сянката на брат си...
Джак обича да вбесява Ейдън, а най- добрият начин да го вбеси е като ме целуне .... това е и причината да го направи.... едва ли има нещо друго... Какво изобщо си въобразявам?!... това момче не ме харесва.... той е известен, а аз съм никоя... той е перфектен, а аз просто една загубенячка .... Аз съм влюбена в него, а той в мен не....
YOU ARE READING
Една невъзможна любов
RomanceТой бе истерия ... Събран от виковете на всички, които е наранил... Създаден от болката на всички сърца, които е изгорил.. А аз - едно наивно момиче, което се влюби в него...