2 глава

585 19 0
                                    

Тя мина покрай чина ни, огледа Лиам и реши да му се представи.
- Хей, коте! Аз съм Грейс. А как се казва новият сладур?
- Лиам. - отвърна той, погледна я с недоверие и извади учебниците си .
- Коя беше тази?- попита той учудено.
- Грейс, кучката, която спа с нейното момче. - каза Ем ядосано.
Лиам ме погледна с недоверие и попита:
- Що за идиот би избрал нея пред теб?
Не казах нищо. И без това темата за Джак и Грейс е болезнена.
Първият ден мина бързо.

Понеже родителите ни често пътуваха Ейдън правеше партита постоянно, но те не представляваха интерес за мен. Джак не идваше. Както казах- мразят се.

Все пак днес реших да се пооправя и да сляза на партито. Взех си бърз душ и облякох спортна червена рокля. Косата ми все още беше леко начупена. Обух кецове и слязох.

Щом се озовах в дневната Майк беше там. Той е най-добрият приятел на Ейдън. Мотаят се заедно откакто се помня.
- Хей, Майк! - поздравих учтиво.
- Еха, Хана-банана! Май някой ще си изпроси боят тази вечер! Изглеждаш страхотно!- той винаги е мил с мен.
- Чак пък. - никога не съм се смятала за красива.
- Интересно ми е. Колко сърца си разбила?
- А къде е Ейдън? - смених темата, защото е доста болезнена за мен.
- Отиде до магазина. Ще се върне скоро. Значи днес най- после ще купонясваш с нас?- защо е толкова мил.
-Ъм, да... Ако не е проблем...- нервно заметнах косата си.
- Разбира се , че не е.

Позвъня се на вратата. Беше Ема.
- Хей, Хана!
- Хей, Ем!
- Готова ли си за партии?! Водя ти някого.- тя се отмести и видях Лиам да седи зад нея. Беше облечен в бяла тениска и тъмни дънки. Черната му коса беше леко повдигната нагоре. Светлината озаряваше лицето му и сините му очи изглеждаха още по-красиви.
Беше наистина красив, но не беше Джак...

- Лиам ! Каква изненада! Влизайте!- бързо излязох от мислите си ги поканих учтиво.
Те влязоха и поздравиха Майк. Ейдън се върна. Започнаха да идват и гостите.

Майк започна да пуска музика. Принципно е футболист, но не знаех че е толкова добър и като Dj

Всички започнаха да танцуват, а Ейдън ми донесе една чаша с водка, смесена с портокалов сок, за да се отпусна.
След три такива чаши танцуват с всички около мен. Беше страхотно.
Купонът беше в разгара си, когато се позвъня на вратата. Отидох да отворя и не можех да повярвам....

Една невъзможна любовWhere stories live. Discover now