* Гледната точка на Ейдън*
Сутринта получих още една странна бележка с надпис.Не се прави на невинен. И по- добре дръж устата си затворена, ако не искаш някой да разбере къде беше на 17 август...
Д.Мамка му... омръзна ми
Наистина ми писна... кой е това и какво по дяволите иска?
17 август.... Бях в Чикаго с Тамара... Хана не знае затова... И е по- добре да не разбира какво видяхме край езерото.* Гледната точка на Хана*
След училище отидох у Джак. Поговорихме за случилото се с баща ми... той доста ме успокои... все пак е минал през нещо подобно... И неговите родители са разведени... той ме закара до вкъщи, но спря на съседната пряка, за да не ни вижда никой.
Когато влязох у дома видях мама на дивана. Тя плачеше
- Какво се е случило?
- Хана трябва да ти кажа нещо..... налага се .... И е по- добре да го разбереш от мен.
- Какво става? Всичко наред ли е?
- Не, Хана! Не е наред! Трябваше да ти разкажа това по- рано....още когато разбрах.... всичко започна, когато ти и Тамара се родихте....Тя е родена на 19 юни.... а ти минути след нея на 20....
Всъщност... майката на Там роди близначки... две уникални бебета със светли очи...Тя обаче... не искаше близначките... можеше да задържи само една от тях....
И тъй като аз родих момченце, което всички мислехме за починало.... едната близначка остана при мен....
Не след дълго и семейството на Там се премести тук...
Вие растяхте и ставахте все по-близки... И все по- еднакви... като сестри...
Скоро майката на Там разбра къде е другото и момиченце.... беше адски щастлива, че не е в някой дом... а тук ... близо до семейството си...
А момченцето ... това, което родих аз.... оказа се, че не е било мъртво.... някакво семейство го осиновило и заминало за Чикаго няколко дни след това...Никога не ви казахме това... защото ни беше страх от реакцията ви...
Но сега стана наложително.... някой ме изнудва... изпраща ми странни съобщения и проклети заплашителни бележки....- Този някой се подписва с Д., нали?- попитах аз... плачейки
- Откъде знаеш за това?
- Получавам подобни ... бележки ... съобщения и заплахи... Мисля, че е крайно време да се направи нещо по въпроса...
- Бях предупредена да не правя нищо... или някой ще пострада....
- Ейдън знае ли за всичко това?
- Той не знае нищичко... не знам как бих могла да му кажа... знаеш, че има ужасни проблеми с гнева... биеше се често... преди....
- Той продължава, мамо...
- Мамо? И не си сърдита след всичко , което ти казах?
- Не се сърдя, че си ме отгледала и си ми дала най- доброто... докато те са ме изхвърлили и са предпочели Тамара....
- Нямаха възможности...
- Разбирам... но сега щях да съм в някой дом .... ако не беше ти... а какво точно знаеш за брат ми?
- Брат ти?
- Синът ти , който двойка от Чикаго е осиновила...
- Нищичко... единственото, което в болницата ми казаха бяха имена.... Вероника и Джеймс Нелсън са осиновили малкото момченце....
Нищо повече не знам...
Съжалявам ,Хана!
В този момент вратата се блъсна... беше Ейдън....
- Какво става? -извиках аз. Той просто ме игнорира и се качи в стаята си...
- Аз отивам да поспя.... беше дълъг ден...- каза мама.- Хана, благодаря, че прие нещата по този начин... наистина имах нуждата да знам , че не ме мрази заради стореното...
- Как бих могла? Та ти ме отгледа като твое дете, въпреки, че не съм.....- казах аз и тя ме прегърна....- Лека нощ, мамо!
- Лека нощ, Хани!Тя се качи към спалнята, а аз отидох до стаята на Ейдън...
- Хей, какво става ... какво не е наред ? - Той беше обърнал стаята с краката нагоре... имаше счупени трофеи и медали навсякъде...
Когато хвърли и последната стъклена купа... стъклото се рахвърча из стаята и ме уцели право в рамото... обърнах се към Ейдън... целите му ръце бяха в кръв... на лявата му скула имаше огромна драскотина, от която бликаше кръв...
- Леле Хана, извинявай ...- каза той и изражението му стана по- меко от преди... още усещах ядът му...
Той слезе до дневната и се върна с аптечка.... проми раната ми и я уви с бинт...
- Сега ми кажи какво е станало?- казах аз и го изтикат на леглото... той седна, а аз започнах да промивам раните му една по една... по косата му също имаше кръв....
- Трябва да се изкъпеш преди да те превържа ... а сега ми обясни какво по дяволите се случи...
- От доста време получавам анонимни бележки.... сега явно някой е пратил такава на треньорът ми... бележка в която ясно е описано .... това, че съм се бил с Джаксън.... треньорът ме изхвърли от отбора за лошо поведение... И сега трябва да кажа Чао на футбола заради някакъв анонимен тъпанар....
- Д.?
- От къде знаеш?
- Тормози и мен...
- Кълна се , че ако разбера кой е ще си събира зъбите от земята......
YOU ARE READING
Една невъзможна любов
RomanceТой бе истерия ... Събран от виковете на всички, които е наранил... Създаден от болката на всички сърца, които е изгорил.. А аз - едно наивно момиче, което се влюби в него...