* гледната точка на Джак*
Хана ми се стори много тъжна днес. Държеше сякаш крие нещо, а мислех, че аз съм този с тайните. Въпреки всичко аз и вярвам и няма да я притискам за нищо. Тя ще ми каже ако има някакъв друг проблем освен този анонимния разбира се. Междувременно реших, че трябва да започна разследването си и възможно най- скоро да разбера кой е Д.
Звъннах на Итън. Той беше с мен при езерото, ако е възможно някой да помни нещо и да премахне вината от раменете ми ,то това е той.Вдигна почти веднага.
- Хей, братле! Как си? Не сме чували от лятото.-чурулика той весело.
- Добре съм , Ит. Всъщност исках да поговорим за нещо важно. Може ли да те питам нещо.
- Естествено. Какво има?
- Чувствам се виновен за нещо. Когато за последно бях в Чикаго и пихме на лодката ти. Същата вечер е било убито някакво хлапе. Имам странни сънища и не помня много от онази вечер . Възможно ли е аз да...
-Мислиш, че си виновен ли?
-Аз ... аз... не знам... нищо не помня.
- Бъди спокоен, брат. Видяхме две момчета да се карат. Ти им каза да спрат, а едното те заплаши с нож.Колкото и бледи да са спомените ми съм убеден,че не си убил никого братле.
- Благодаря ,Итън!
Това ме успокои наистина. Не съм убил никого. Тогава кой би могъл да измисли нещо подобно. Този Д. е истинско чудовище.Трябва да го спра.
Звъня на Хана,за да и кажа, че не съм виновен, но не вдига. Къде по дяволите и е тъпия телефон, че никога не го вдига за Бога?!
*гледната точка на Хана*
С Ейдън прекарваме цялата сутрин заедно, правим си закуска, гледаме детски и наистина се забавляваме както отдавна не сме. Осъзнавам, че дори да не ми е истински брат аз винаги ще го възприемам по този начин и ще го обичам , въпреки всичко, което причини на Джак.Той е моето семейство и винаги ще бъде.
Джак не спира да звъни и аз постоянно му отказвам.
- Кой е толкова настоятелен?- пита Ейдън. Ако Джаксън не се спре той наистина ще се усети, а ние не можем да си позволим това.
- Просто Ема. Ще и се обадя после. Сега не ми се слуша за Лиам.
- Това този новият ли е? Да не би да те сваля?
YOU ARE READING
Една невъзможна любов
RomanceТой бе истерия ... Събран от виковете на всички, които е наранил... Създаден от болката на всички сърца, които е изгорил.. А аз - едно наивно момиче, което се влюби в него...