* Гледната точка на Джак*
Аз и Хана сме заедно вече от три дни- най- прекрасните дни в моя живот. Разбира се, пазим връзката си в тайна. Никой не знае, че сме заедно. Срещаме се тайно вкъщи.
Ненавиждам факта, че се крием. Искам да кажа на целия свят, че това прекрасно момиче е мое. Искам всички да ме виждат как държа ръката и, как я целувам. Да виждат усмивките ни и щастието от това, че сме заедно.* Гледната точка на Хана*
От три дни аз и Джак сме заедно. Най- прекрасните ми! Толкова много го обичам! Той е прекрасен. Много мил , грижовен и наистина ме обича! Можехме да бъдем заедно много по- рано, ако не беше Ейдън. Ако брат ми беше не беше идиот вероятно сега нямаше да има нужда и да крием връзката си. Не искам да пазя в тайна любовта ни! Не искам да крия щастието ни, но нямам избор. Така ще е...
С Хънтър учехме в кафето, когато звъненето на телефон прекъсна мислите ми. Ейдън? Какво иска този идиот?- Кажи !
- Хей, дребен! Знам, че си сърдита, но трябва да поговорим!
- За какво?
- Мисля, че е крайно време да се прибереш. Това не мога да ти го кажа по телефона.
- Ейдън, просто говори! Не искам да те виждам точно в момента!
- Аз ...аз видях татко с друга жена!
- Моля?
- Доведе я вкъщи, защото мислеше, че съм на тренировка. Вероятно използва момента, че мама я няма!
- Ти... ти... нали не му каза, че си го видял?
- Ами всъщност нещата излязоха извън контрол.
- Къде е татко, Ейдън?
- В болницата до училище! Счупих му носа. Ще остане да спи в апартамента на онази , с която го хванах. И без това не искам да го виждам!- извика Ейдън.
- Моля?
- Хана , моля те ела!
- Къде си?
- Вкъщи!
- Идвам!- Какво става?- попита Хънтър.
- Трябва да се прибера веднага. Ще ме покриеш ли по физическо?
- Да! Вземи колата ми !- извика той и ми хвърли ключовете. В момента Хънтър е най- добрият ми приятел. Той е единственият, който ме подкрепя и е до мен. Наистина много ми помага напоследък.На тръгване от училище видях Джак. Направих му знак да влезе в колата и той го направи.
- Хей, слънце! - каза той и ме целуна, а аз не се отдръпнах- Какво има ?
- Нищо. Просто проблеми с брат ми!- казах тихо.
- Отново!- извикахме в един глас.
- Трябва да тръгвам!- казах аз.
- Добре , шефе! Пиши ми после! - каза той и ме целуна. Сложи си шапка и слънчеви очила преди да излезе от колата, за да не го разпознае никой. Все пак сме под прикритие и то трябва да е наистина добро, за да не се случи нещо на Джак.Щом стигнах веднага влязох и видях Ейдън на дивана с бутилка водка.
- Какво по дяволите се случи!
- Баща ни изневерява на мама!- извика той. Родителите ни винаги са били перфектен пример за истинска любов. Животът им е като романтична комедия. Запознали са се на частен плаж в Хавай. На сватбата на общ приятел. Било е буквално любов от пръв поглед. Още тогава татко казал на мама, че иска да се ожени за момиче като нея. Не след дълго това се случило. Скоро се появил Ейдън, а след две години и аз. Не вярвам, че е възможно тази любов да има край. И то такъв....Седнах до Ейдън и го прегърнах. Той заплака. Не след дълго и аз го последвах.
- Какво ще правим сега?
- Не знам ,но трябва да кажем на мама, предполагам!- каза Ейдън тихо- Хана , съжалявам! Знам, че се държа ужасно понякога, но го правя за твоето добро! Винаги ще съм до теб! Аз никога няма да те оставя, както баща ни направи ! Нито теб , нито мама!
- Не мога да повярвам , че това се случва!- бях забелязала, че напоследък са напрегнати и се карат често, но не мислех , че си изневеряват.- Кога се прибира мама?
- Утре. Трябва да и кажем всичко!- каза той тихо.- Моля те, остани при мен тази вечер !
- Ще остана.С Ейдън си пуснахме филм и сме заспали на дивана. На сутринта мама ни събуди с влизането си.
- Добро утроо! Закъснявате!
ESTÁS LEYENDO
Една невъзможна любов
RomanceТой бе истерия ... Събран от виковете на всички, които е наранил... Създаден от болката на всички сърца, които е изгорил.. А аз - едно наивно момиче, което се влюби в него...