8 глава

424 15 0
                                    

Бях прекалено изморена, за да мисля за всичко, което се случи днес. Просто взех слушалки те си и легнах. Дори не усетих кога съм заспала...

- Хана ,толкова си красива! Обичам те!- каза Джак и ме целуна.
- Обичам те! Обичам те! Винаги съм те обичала!- крещях срещу устните му.
- Винаги съм искал само теб! Обичам само  теб! - шептеше  той между целувките.
Изведнъж вратата  се отвори. Ейдън и Майк издърпаха Джак от мен и започнаха да го удрят. Когато той вече беше на земята и не можеше да стане те го оставиха, а Майк се доближи до мен и се опита да ме целуне.
- Ти си моя! - извика той докато Джак се превиваше от болка на земята. А аз просто плачех....

Събудих  се и не спирах да плача. Не можех да осъзная, че всичко това е сън. Беше толкова реално.
То ще бъде реално, ако Джак не стои далеч от мен. Ейдън ще го убие, ако разбере, че ме е целунал. Не мога да му причиня  всичко това. Не мога да бъда с него. Брат ми  и Майк ще го съсипят....

Отидох до кухнята и си взех чаша вода. След това легнах пак.

На сутринта се събудих с ужасно главоболие. Облякох си къси панталонки и  едно бяло потниче и тръгнах към кухнята.Очаквах  Ейдън да е в стаята си , но го нямаше щом  отидох. Щом не е в стаята си значи е долу.
- Добро утро! - казах тихо.
- Добро ли? Главата ми ще гръмне!- извика Ейдън  ядосано.
- Искаш ли аспирин.
- Да , благодаря ти! Ще те обичам вечно,ако спреш тази болка!- каза той , а аз се засмях.- какво стана снощи и защо  Рейчъл Стивънс не спира да ми пише!?
- О, не знам... Май си пил повече , отколкото трябва.- засмях се аз.
- Не ми е смешно...
- Рейчъл не е ли... о, боже...момичето от кафенето...
Бившата на Нейтън!?
- Същата. Досадна е.
- Явно вчера не си мислил така...
- Хаха...

Телефонът ми звънна и ме изкара от глупавият разговор с Ейдън.
Беше Тамара

- Хей, Там!
- Хана , как си ?
- Ами... леко объркана...- казах аз и излязох от кухнята.
- Той .... какво стана снощи?!
- Целуна ме...
- ии!?
- Това е... И няма да се повтори, защото Ейдън ще го убие!
- Ти видя ли!?
- Какво да видя?
- Виж чата  ни! Ще затварям, защото  имам урок по танци и трябва да влизам. Обичам те!
- Чао, Там!

Тамара: Леле... леле ..... Оставям ви да си припомняте. Пиши  ми после!❤
Хана: 0886754121 - Джак
Кажи на Хана да ми се обади!😄

Боже... боже ... Той е прочел чата. Ужас! Ето това вече е черешката на тортата искам просто да скоча от някъде! Не издържам!

Качих се в стаята си и проверих списъка си с контакти. Тамара е на танци. С Ем не ми се говори сега.
Ели! Ще звънна на нея и просто ще си поговорим! Ще се разсея , ще се отпусна и по- късно ще подредя огромната  бъркотия в главата си.
Набрах номера и зачаках..... Но без отговор...
Добре ... явно и тя е заета...
Няма нищо ... всичко е наред...
Щом няма с кой да говоря ще се поразходя...
Обух едни кецове. Метнах  едно яке и излязох...

Една невъзможна любовWhere stories live. Discover now