* Гледната точка на Хана*
Когато се събудих сутринта имах ужасно главоболие. Не мога да повярвам,че всичко това се случва. С Тамара сме сестри. Дали Ейдън знае това.Или може би дори не подозира,че нямаме кръвна връзка? А кой е този анонимен психопат, който тормози семейството ми?В главата ми е пълно с въпроси, на които нямам отговор и едва ли ще получа някога. Единственото, което знам е , че трябва да защитя тези, които обичам. Реших да проверя телефона си.Имах няколко пропуснати от Джак и съобщение.
Джак: Трябва да поговорим!
Хана: Всичко наред ли е?
Джак: Ще ти обясня всичко...
Какво по дяволите му става? Дали се е случило нещо?
*Гледната точка на Джак*
Не знам как точно ще обясня на Хана случилото се в Чикаго на рождения и ден. Аз самият не помня много, но ако искам това с нея да продължи не бива да крия нищо. Не мога да я лъжа или разочаровам. Трябва да и кажа всичко, което знам,защото тя е единствената, на която държа и искам да предпазя.
На вратата се звънна. Беше Хана.Дойде моментът на истината.
- Какво по дяволите става? Знаеш ли колко много се притесних?-изстрелва тя, когато вратата се отваря.
- Спокойно, скъпа! Не ставай агресивна!- имам способността да се правя на идиот дори, когато съм изплашен до смърт. С Хана седнахме на дивана. - Не знам от къде да започна. Получава странни заплахи. Нощта на 17 август бях в Чикаго ..... до реката...И това е едиственото, което помня. Онази нощ едно хлапе е било убито и не знам дали нямам общо с това.
- Какво те навежда на мисълта, че може да си ти?
- Аз..аз не помня нищо..бил съм там,където на следващата сутрин е открито тялото на Деймън Нелсън. Всички обвиняват Хънтър за това убийство, но може да съм бил аз..
-Хънтър ли?- попита тя с изненада.
- Братът на Ели. Това е и причината да се преместят тук, в Лондон.
-О боже мой!Спала съм в къщата на убиец. Защо тя не ми е казала?
- Къде , по дяволите, си спала?
- Вечерта,когато брат ми ...тоест Ейдън ти посегна аз останах да спя у Ели, за да избегна излишни скандали и за да не направя нещата по-лоши...
YOU ARE READING
Една невъзможна любов
RomanceТой бе истерия ... Събран от виковете на всички, които е наранил... Създаден от болката на всички сърца, които е изгорил.. А аз - едно наивно момиче, което се влюби в него...