Capitolul 3

161 9 0
                                    

Care dracu' sună la ora asta la uşă?! Vreau şi eu să dorm o singură afurisită de dată mai târziu şi se trezeşte bunicu' din mormânt să mă ridice din pat, Doamne, Doamne... Ajung cu chiu cu vai până la uşă, înjurând şi izbindu-mă în toate chestiile din noua mea casă... Azi-noapte nu am mai băut, nu am mai făcut nici duş, m-am aruncat în pat până dimineaţă, inconştientă... Acum cine dracu' e la uşă?

- Ce faci, Bubu?

- Kai, zi repede scopul şi durata vizitei că nu am chef de şuete la miez de noapte, copilu'!

- În primul şi cel mai prim rând, nu e miezul nopţii, în al doilea si cel din mijloc rând, nu am venit la şuete si în al treilea şi cel din urmă rând, sunt mai mare ca tine " copilu' "...

- Zici azi, Capitan Obvious?

- Păi... Mergem la un picnic!

- Hă?

- Picnic, Bubu, picnic... Vrei să îţi desenez?

- Da, pe un perete la mall... Cine mai vine, unde mergem, cu ce te ajut? Că doar nu m-ai trezit la 8 dimineaţa într-o sâmbătă când voiam să dorm...

- Hai, Bubu, nu fi...

- Bine! Hai intră şi zi ce trebuie să zici acum... Mă duc să îmi fac o cană de cafea cu muuuultă cofeină...

- Deci...

- Fără deci... zic eu din bucătărie, preocupată cu maşina de cafea.

- Mergem acum...

- ACUM?! spun eu întorcându-mă brusc.

- Mă laşi să termin ce am de spus, BUBU?!

- Îhm... şi sorb eu tacticos din cafea.

- Mergem la cabana aia de la munte unde voiai tu mereu să mergi şi vin şi Ala şi Mono-

- De când nu i-am mai văzut... zic eu gândindu-mă la ale mele.

- BUBU?!

- Ce?

- Nu terminasem...

- Aha... sorb din cafea, chiar că e bună.

- Şi mergem cu barca pe lac şi după vedem...

- Şi cât stăm?

- Câteva zile...

- Bine, hai....

Mintea mea încurcatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum