Capitolul 11

78 5 0
                                    

Dracu' să îi ia de papuci grei şi largi!! Dracu'! Da' unde dracu' e cabana aia, că trebuia să ajung de mult acolo... Off! Şi proastă şi dezorientată! Nu-i bun... Deci mă opresc - făcut - mă uit în jurul meu, că poate văd ceva cunoscut - nimic - să mă urc intr-un copac să văd de sus? - nu - deci?

- BUBU! striga Marc după mine.

- NU EXISTĂ NICI O BUBU PE AICI!

Băga-mi-aş! Ăsta ce mai vrea?! Să mă lase dracu' în durerile mele de copil mic care se rătăceşte ziua la amiaza mare - din nou-  că doar ce? Doar n-o veni Moş Crăciun şi m-a salva cu sania lui cu reni care zboara cu "magie"... Bă, pădurea asta nu e aşa de mare încât să mă pierd eu cu totul... Cred... Of! Mai merg eu ce mai merg şi văd o cărare şi după aia mai văd una şi încă una... 

- Cristi, de ce trei?! Tu-ţi gâţii mă-tii...

Bun... Ala-bala portocala... Asta! Am apucat şi eu pe o cărare şi dă-i şi fugi că doar na... ZBANG! copacul în faţa mea...

- De un dracu' ai mai apărut şi tu?! Fi-ţ-ar gâtu' naturii... A răsărit aşa, un copac, în faţa mea, din senin?!

Doamne miluieşte şi păzeşte prostii tăi... Stai! Ştiu copacul ăsta! E fix sub fereastra de la mansardă, nu? DA! Fireşte că da! HA! Am ajuns! Bau cica bau bau! Cântam şi dansam ca o blondă în mijlocul unui lan de porumb ca e verde in loc de galben, dar...  

- Bubu, ce faci aici singură? zise Beth părând îngrijorată.

- Niciodată, dar niciodată, să nu te încurci cu barmanul.... Niciodată!

- Bine, dar îmi zici şi mie ce ai păţit şi unde sunt restul?

- Marc am păţit şi nu ştiu unde sunt ceilalţi! Mă duc în mansardă!

- NU! Nu poţi să te duci acolo! zise ea rapid.

- Bine! Mă duc la lac...

- Acol-

- Să mă înec dacă se poate!

- Asta nu e bine! Sai pe leagănul ăsta aici până se întorc prietenii tăi!

- UOF! Ai măcar o ţigară?

- Noi nu fumăm aici, dar Kai ţi-a lăsat asta în caz că se întâmplă să ai tu vreo criză...

- Eu nu sunt bipolară şi nu am crize! 

- Bine... zise ea şi o şterse repede.

Auzi! Eu am crize!! Pfua! CRIZE! Futu-vă gura mamii voastre de oameni proşti! Crize! Scot o ţigară şi încă una şi încă vreo patru... Unde dracu' sunt ăştia?! Şi eu credeam că m-am rătăcit! Nici nu termin bine ce am de spus , că îi văd apărând de după tufişuri de după tufişuri...

- Mult v-a mai luat! 

Mintea mea încurcatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum