Media: Simone Gahamm
Soundtrack: Tommee Profitt - Sound of War feat. Fleurie
Spektrum, Zberatelia, Temný a Svetlá vojdú do baru
V tichosti sme kráčali za Zaneom. Pán Foster sa držal blízko pri nás a podchvíľou na nás pozeral. Samému sa mu nepozdávalo, že sa chystáme prezradiť také dôležité informácie a že sa do toho všetkého opäť zapletieme my dvaja, hoci to sám navrhol. Už sme si pri ňom však zvykli, že robil rozhodnutia, pre dobro ostatných ktoré sa mu nepáčili.
Tým sa líšil od zvyšku Rady.
JJ kráčal tak blízko pri mne, že by sme sa dotýkali i keby ma nedržal za ruku. „Nemám z toho dobrý pocit," priznal JJ. „Niečo sa poserie. Zrejme sa niečo stane medzi Meghan a Leonom. Ten chlap sa mi nepáči," prebodával pohľadom chrbát blondína.
„Mňa viac znepokojuje Meghan," odvetila som úprimne. Bola svetlá, mala byť teda dobrá. Aj Eileen mala byť predstavením dobra, ale s Meghan to bolo inak. Eileen sa narodila ako Zberateľka tajomstiev, nemala na výber. Meghan si to zvolila. Mala to byť jej životná cesta. A predsa lovila Temných len preto, lebo si zvolili inú stranu rovnováhy. Leon Drake nám pritom ukázal, že nie sú všetci úplne zlí.
A ona na to nebrala žiaden ohľad.
Odsúdila ich v momente ich rozhodnutia.
To isté mohli urobiť i oni. Mohli ich vyháňať a loviť. Namiesto toho sa utiahli do Mesta snov a spolupracovali s Theom, ktorí im dal domov. A keď im Rhea, Theova družka a polovičná Temná, povedala, aby obrátili kartu a lovili pre zmenu po toľkých rokoch Svetlých, nezaváhali. Lebo tu dostali viac než od čarodejníkov, ktorí boli ich vlastným druhom.
„Prečo? Má byť predsa dobrá, nie?"
„Iste, má. Ale či naozaj je?" pokrčila som plecami.
„Ide jej o moc," povedal pán Foster, ktorý jediný pri nás kráčal tak blízko, aby nás mohol počuť. „Nie je vyslovene zlá, ale uvedomuje si svoje postavenie. A chce viac."
Prikývla som. Mala som z nej rovnaký pocit.
„Akoto, že som si to nevšimol?" hundral JJ. „I keď...vy dvaja máte väčšiu mozgovú kapacitu ako ja a viac fungujúcich neurónov," priznal.
„To je pravda," pritakala som automaticky, ani som nad tým nepremýšľala.
„Hej!" zvolal urazene JJ. No čo! Veď hneď na začiatku, čo som ho spoznala, si myslel, že vnútorné krvácanie je v pohode, lebo krv je vo vnútri tela a teda tam má byť! To nebolo veľmi múdre zmýšľanie. „Teraz si mala povedať niečo v tom zmysle, že to až také hrozné nie je. To nebolo pekné, Gahammová, nemám ťa za to rád."
Po jeho poslednej vete si pán Foster pobavene odfrkol.
„Nevieš klamať," povedala som mu na to. „Máš má rád, tvoje tajomstvo je odhalené!"
„No ja ťa priam milujem, ty zelenáč," krátko sa zasmial tesne predtým, ako začal Zane spomaľovať a my spolu s ním. Došli sme ku jednej z najväčších budov v Dolnom meste. Zane nám otvoril dvere a ako nejaký gentleman naznačil, aby sme vošli.
Meghan neváhala a so zdvihnutou bradou sa šikovala do vnútra ako prvá. Leon s otráveným výrazom ju nasledoval. Pán Foster však zaváhal a trval na tom, že potrebuje ešte niečo prebrať s JJ-om. Zane i ja sme sa na neho spýtavo pozreli. Nato odvetil iba to, že je to vec súkromného charakteru, ktorá nemôže počkať. Znamenalo to teda, že som sa toho nemala zúčastniť ani ja a tak som vošla pred Zaneom do vnútra, hoci nerada.
ESTÁS LEYENDO
Zberatelia tajomstiev ✔
FantasíaDievča s tajomstvami sa snaží uniknúť z magického sveta späť do reálneho. Tajomstvá ostatných ju nemienia pustiť. Muža so znamením naháňa minulosť. Budúcnosť k nemu tiež nie je zhovievavá. Neočakávaný a nedobrovoľný spojenec so sebou nosí neexisten...