Atsisėdau šalia jaunėlių, nes Hoseok keistai mane nužvelgė."Turbūt dėl vakarykščio pokalbio..."
-Ar jis grįžo? ,- tyliai klausia Taehyung.
Linktelėjau.
-Aišku.Valgėm tyloje. Niekas nieko nesako. Nežinau kodėl, bet jau gan ilgai taip yra. Jau kelis mėnesius... Nuo to karto kai...
"Susitaikykit pagaliau ar kažką, juk matai kad ne vien Jus tai veikia bet ir mus. "
,,Negali būti... Netikiu."
Staiga į virtuvę užėjo tas ir SeokJin. Visi pradėjo rėkti ant jo, o Namjoon trenkė per makaulią.
-Kur po velnių buvai?Jis tik šyptelėjo.
-Daug kur.
-Kas parvedė namo? ,- klausia Hoseok įpykęs.
-Mano kojos.Visi suirzo.
-Kiek vakar gėrei, Hyung? ,- klausia Jungkook.
-Daug. Aish... Baikit klausinėt, svarbu, kad grįžau, tiesa?Jis nužvelgė visus ir taip mūsų akys trumpam susitiko. Jis nusuko žvilgsnį.
-Kitą kart kai išeisi nebegrįši, specialiai užrakinsiu duris! ,- sako Namjoon rimtai.Šis sukikeno. Sustingau. Visi. Jo juokas nebuvo priverstinis, jis buvo kaip ir anksčiau. Staiga pajaučiau kutulį ties širdim.
"Kas jam..."
-Yoongi? Ko taip juokies? ,- klausia Hoseok.
-Prajuokinot tik tiek. Žodžiu, einu...
-Kur? ,- klausia visi.
-Į parduotuvę... Greit grįšiu.Jis išėjo. Visi persimetė keistais žvilgsniais. Nusukau žvilgsnį į maistą.
Kiti ir atsisėdo. Su šakute visą laiką baksnojau maistą begalvodamas."Kas tam nutiko? Ko toks..."
#Yoongi#
"Nebūk su jais toks kaip ir su Jimin 'sunbaenim' , juk jų atžvilgiu taip nesąžininga, nemanai?"
Einu gatve ir vis galvoju, ką man Jihyo sakė. Kaikuriuos suprantu, bet likusius....
"Įsileisk, o tada žiūrėk..."
"Ką žiūrėt? Ką įsileist? Nesuprantu..."
"Viskas po truputį, o tada gal kažkas pagerės? Nemanai..."
-Ne. Nemanau. Nesuprantu, ką nori tuo pasakyt?
Ėjau vis gatve ir vis mąsčiau. Nebegalėjau. Įėjas į parduotuvę radęs ko man reikia patraukiau vėl namų link. Pasižiūrėjau į laikrodį. Jame rodė jau pusę 8, tad greit treniruotė bus.
*time skip*
Gulėjome visi ant žemės dūsaudami. Šiandien gan ilgai treniravomes. Užsimerkiau.
"Ufff... Na ir sunku..."
Staiga įėjo direktorius.
-Berniukai! Turiu Jums gerų naujienų!
-Kokių?,- klausia Namjoon prisėdęs.
-Vyksit į Paryžių!Visi sustingom.
"Pala... Ką?"
A/Ž
Hei... Paskaitykit kai galėsit...
Juk kai kurie db žiūri MV.... Db einu ir aš, tik va pagalvojau greit čia užsuksiu ir įkelsiu dalytę...💜💜💜
YOU ARE READING
Nevermind / darkness/ ((Yoonmin))//BAIGTA
Short Story"Its darkness... Its just that I see in my head when I think about it, sorry..." Praėjo dveji metai po Yoongi'o ir Jimin'o prisipažinimo. Jie kaip ir visi turėtų būt laimingi ir visa kita, tačiau... Jie nėra tokie. "Nevermind..." sekond season