45 Part. It hurts

65 18 0
                                    


"Koma. Atleiskit. Padarėm viską, ką galėjom..."

Užsimerkiu. Jaučiu skruostu riedant ašaras. Taip jau visą mėnesį. Negaliu neverkt. Jaučiu tuštumą. Staiga beldimas, o tada balsas.
-Jimin... Atnešiau pavalgyti.

Tyla. Išgirdau artėjančius žingsnius, o tada...
-Jimin, nagi... Suvalgyk ką nors... Prašau.

Prikandau lūpą pajaučiant vėl ašaras. Nesakiau nieko. Išgirdau atsidusimą ir balso savininkas išėjo.

"Negaliu... Jūs nesuprantant... Jis yra komoje tik dėl mano kaltės. Tik dėl mano..."

*time skip*

Lėtai nulipau laiptais. Pasukau galvą į juos. Jie žiūrėjo televizorių tylėdami. Jau mėnesis kaip šie namai tokie. Visur tyla. Niekas nesijuokia, netriukšmauja... Visi kaip kokie lavonai...

"Kaip tas, kurį laikiau tą dieną..."

Nuėjau iki kolidoriaus ir išėjau į lauką. Pradėjau bėgti. Bėgau ir bėgau. Jaučiau deginančias ašaras.

"Atleiskit... Tai per mane..."

/
-Jimin. Kas nutiko? Viską kuo detaliau, gerai?

Namjoon man šyptelėjo, tačiau aš tik paslėpęs galvą pravirkau.
-Ššš....

Taehyung apkabino mane. Įsikibau į Tae ir stipriai pravirkau. Visi buvo sukrėsti. Aš palūžau.
-Jimin... Nagi, baik... Viskas gerai... ,- tarė priėjas Hoseok.

Purčiau galvą stipriau, jaučiau kaip Taehyung maikė pasidaro vis šlapesnė.  Staiga pajaučiau kaip mano jėgos silpsta ir tyliai sukūkčiojant sustojau. Sukandau dantis ir tyliai tariau:
-Aš esu tas, kas naikina...

Tardamas juos pajaučiau tuštumą, o tada šaltį, kuris apglėbė visa mane. Pasižiūrėjau į juos ir dar tyliau ištariau kas juos sutrikdė:
-Aš jį pražudžiau...

/

Sustojau įkvėpti oro. Pradėjau pešiot plaukus. Tada trenkiau į krūtinę, dar vieną ir dar vieną...

"Skauda... Man skauda..."

Nevermind  / darkness/   ((Yoonmin))//BAIGTAWhere stories live. Discover now