37 Part. These fellings

72 19 0
                                    


Visą dieną prabuvau su juo. Išėjom pasivaikščioti. Yoongi parašė kompanijos galvai, kad kitą kartą papasakos kas nutiko praeitą dieną ir išjungė telefoną. Jis įdėmiai visko klausėsi, kas man patiko. Kai priėjau ties galu nežinau kodėl, bet šyptelėjau.
-Viskas buvo taip keista. Kiekvieną dieną.

Šis atsisuko ir pamatęs, kad šypsausausi šis ir šyptelėjo.
Jis man niuktelėjo.
-O aš pasirodo gražus? Abu seilę dėl manęs varvinat?

Sukikenau.
- Yoongi dėl tavęs varvina seilę tūkstančiai...

Šis supratęs sukikeno.
-ARMY's dėl jaunėlių, ne mūsų.
-Tiesa. Jie dominuoja,- sako liūdnai atsidusęs.

Abu nusijuokėm. Nuėjom link savo vietelės. Atsisėdę laukėm saulėlydžio.
-Seniai taip buvom, tiesa?
-Pfff... Tik dėl to nes judu užsispyrėliai pešėtės ir pešėtės taip nematydami kitų.

Yoongi sukikeno.
-Tiesa. Tačiau manau dabar bus viskas gerai, tavo dėka.

Nusišypsojau.
-Nepaleisk jo.

Jis linktelėjo, o tada tyliai tarė:
-O tau tikrai bus viskas gerai?
-Aha. Žinai... Gal ir gerai, kad pasakiau tau. Dabar jaučiuosi daug geriau.
-Tikrai?
-Aha.

Jis apkabino mane.
-Tikiuosi kvaily!
-Ei!

Abu sukikenom. Staiga man akis užkabino saulėlydis. Nusišypsojau pamatęs tą vaizdą. Šiuo metu jaučiausi daug geriau. Staiga pajaučiau stipresnį apkabinimą ir tada pakštelėjimą. Atsisukau išraudęs.
-Nusipelniai.

Prikandau lūpą ir plačiai išsišiepęs pravirkau. Jis sutriko, tačiau tai nebuvo liūdnumo ženklas. Aš šiuo metu buvau laimingas. Per visą šį ilgą laiką pirmą kartą pasijaučiau daug geriau.
-Ačiu, hyung.

"Ačiū, kad tavo dėka nejaučiu jau to kas tūnojo manyje... Ačiū, kad neatstūmiai ir išklausiai... Tu esi tas, kurį įsimylėjau pirmąjį kartą. Tas, kurio niekad nepamiršiu. Aš saugosiu šiuos jausmus tik tam, kad kažkada juos galėtų pakeisti tas, kas įrodytų man, kad galiu ir vėl įsimylėti..."








































#Taemin#

Sėdžiu tarp keturių sienų. Daug galvojau. Labai daug.
-Jis tikriausiai suprato, bet kaip?

Staiga skambutis.
-Klausau?
-Čia aš. Sužinojau ko tau reikia. Jie ir vėl kartu. Mūsų pokalbį nugirdo Jihyo ir pranešė Yoongi'ui.
-Ta?! Koks jos reikalas ir iš kur ji žino apie jų santykius?!
-Nežinau...
-Ak, jei ši šitaip... Atkeršysiu. Visiems.
-Taemin... Neperženk ribos. Juk tu turi karjerą.
-JI NĖRA SVARBI KAI NETURIU TAI KO NORIU! O AŠ NORIU IŠKRUŠTI TĄ SUPISTĄ PARK JIMIN!!!

Padėjau ragelį. Vaikščiojau pirmyn atgal.
-Tu būsi mano... Tik mano.

Nevermind  / darkness/   ((Yoonmin))//BAIGTAWhere stories live. Discover now