40 Part. Later

73 20 0
                                    


#Jimin#

Praėjo savaitė kai su Yoongi esame kartu. Man tai labai patinka. Pagaliau vėl kartu. Taemin man neberašo ir tai gerai, nes šis tikriausiai susiprotėjo. Pagavom jo pagalbininką, pasirodo jis vienas iš vairuotojų su kuriais dirbame. Jį atleido ir padavė į teismą, tačiau ne dėl šios priežasties. Pasirodo šis vogė pinigus iš mūsų kompanijos.
Beje išėjo Hoseok mix tape. Jau trečiasis. O mano šiandien turėtų, dėl ko labai džiaugiuosi, nes mano tai pirmasis solo bus...
-Jimin!

-Taip?
-Sveikas. Šiandien gal turėsi laisvą minutę? Kaip šis show pasibaigs susitartumėm laiką!
-Kam?
-Norim padaryti mitingą, žinai aš ,tu, Sungwoon (Wanna one), Timoteo ( Hotshot) ir Taemin. Kaip visada,- tarė Kai. (Exo)

"Taemin... Ne. Negaliu. Negaliu..."

-Nežinau...
-Nagi. Bus puiku, beje seniai ir bedarėm kažką.
-N...
-Ei! Pasakiai jam jau?

Apsisukau. Prie mūsų ėjo jie, visi. Ir jis. Prikandau lūpą.

"Ir kodėl aš vienas esu čia?"

-Aha, bet jis nežino.
-Nagi! Bus puiku. Beje, atšvesim tavo solo mixtape išleidimą!!! ,- sako su šypsena Sungwoon.

"Negaliu. Jis bus..."

-Na tai ką pasakysi? Beje Taemin ruoš valgį, bus gardu,- sucypė Kai.

Pažvelgiau į tą. Šis išsišiepė.
-Tikra tiesa.

"Apsimetėlis"

Pasisukau į juos. Jų šypsenos buvo tokios... Tik išskyrus vieno.
-Plyzzz....
-Na gerai. Tik neilgai.

Jie man trinktelėjo ir vienas po kito nuėjo atsisveikindami, tik vienas liko. Gan ilgai žiūrėjom viens į kitą. Šis prunkštelėjo.
-Tad pagaliau supratai koks esu, tiesa? ,- tyliai tarė šis.
-Gal. Ar tai svarbu? ,- sakau bejausmiu balsu.
-Mmm... Gal ir svarbu. Beje...

Šis priėjo arčiau su savo jau kitu žvilgsniu kas mane išgąsdino.
-Kurgi tavo užnugaris, aaa? Vienas čia vaikštai...
-O! Ką judu čia veikiat?

Staiga šis apglėbė mane per kaklą ir patrynė galvą.
-Tik šiaip kalbam, o tu? ,- sako savo pakiliu balsu.

Key nusišypsojo.
-Einu į kambarį, ateisi?
-Aha.
-Beje, Jimin ateik pas mus. Jau ir pasiilgau. Šis šliužas nieko nesako, tad pamaniau susipykot, o pasirodo, kad ne.
-Amm... Taip. Gerai....

Jis pamojavo išėjas. Staiga pajaučiau kai šis stipriau suspaudžia kaklą.
-Na va... O dabar eisi su manim.
-Nė velnio,- sakau rimtai pasukęs galvą į jį.

Aplinkui žmonės buvo bet jie nekreipė dėmesio. Jiems nebuvo svarbu, nes galvojo kad viskas gerai. Juk esam "draugai" jų akimis.
-Jimin shii... Pasiilgau tavęs. Nagi, juk draugai.
-Paleisk...
-Negaliu, per daug kvepi. Taip imčiau...
-Jimin!

Krūptelėjau. Jis pasisuko su manim. Ten buvo Yoongi su Namjoon, jie jau buvo prie pat mūsų. Jaučiau kaip Taemin išsišiepė.
-Na va... Pagalba atskubėjo. Pasisekė bernioke...,- tyliai sako man ausin.
- Paleisk...

Šis paleidęs išėjo. Namjoon man trinktelėjo.
-Po velnių, juk sakėm kad nesibastytum vienas! ,- sako Namjoon tyliai subardamas.
-Atleiskit...
-Jis nieko nepadarė?,- rimtai sako Yoongi.

-Ne...
-Kas buvo? Kodėl su juo taip...
-Nieko Hyung. Viskas gerai. Einam? ,- sakau paiimdamas jį už rankos.

Šis atsiduso.
-Gerai.

"Dabar nieko nesakysiu. Vėliau apie tą susitikimą su visais..."



A/Ž

Sveiki! Tai va, istorija eina į pabaigą, dar gal kelios dalys ir viskas...

Tikiuos šios patiko...

Ačiū tiems kurie balsuoja...💜💜💜

Nevermind  / darkness/   ((Yoonmin))//BAIGTAWhere stories live. Discover now