44 Part.Colder

75 18 3
                                    


Numečiau tą lapelį ir apsisukau. Jau ėjau nieko jam netaręs. Pykau ant jo. Dabar tik tai. Nebijojau nei ką. Tik pagiežą jaučiau. Pirmiau šis meilus ir visa kita, tada nori manim pasinaudot, o dabar?

"Tegu pasvajoja..."

Staiga pajaučiau kaip man suspaudžia ranką. Atsisukau.
-Nenueik nuo manęs taip. Net nebandyk!
-Paleisk.
-Ne.
-Sakau, paleisk!

Jau trenkt norėjau tačiau šis užspaudė man rankas ir pajaučiau tai ko nesitikėjau. Norėjau nustūmt, krutėjau ir visa kita. Jo liežuvis vis labiau...

"Ne... Ne... Nedaryk ..."

Suėmiau visas jėgas ir nustūmiau jį nuo savęs taip pargriaudamas jį ant žemės. Giliai alsavau. Šis tik apsilaižęs lūpas šyptelėjo savo ta šypsena, aš užsidengiau ranka burną.

"Ne.. Ne..."

-Nekenčiu... NEKENČIU TAVĘS! ,- rėkiu.

Jaučiau ašaras. Apsisukęs bėgau. Nemačiau kelio, tiesiog bėgau. Jaučiau pyktį. Jis buvo didelis. Labiausiai tai sau. Man skaudėjo ties širdim.
-Aš... Atleisk man Yoongi...

Pasukęs už posūkio pamačiau šviesą, tačiau staiga kažkas mane nustūmė.
Bum.

Tamsa. O tada šauksmas. Lėtai pramerkiau akis, tačiau vėl užsimerkiau. Vaizdas nebuvo man ryškus. Staiga išgirdau balsą. Atsimerkiau. Prieš mane buvo Taemin.
-O Dieve... Jimin kaip tu?

Nustūmiau jį ir pasisukau link tos vietos. Sustingau.

"Ne..."

-Ne.. Ne... Ne!!!

Atsistojau, tačiau griuvau. Vėl. Taemin laikė mane. Bandžiau jį nustūmt. Spyriau į galvą šis griuvo. Nubėgau link jo. To vienintelio. Klūptelėjau. Paėmiau jį į rankas.
-Yoongi... Ne. Ne... Ne...

Aplink buvo kraujas. Jo galva... Staiga kažkoks vyras aiškino man kažką priėjas, tačiau nieko negirdėjau. Jo leisgyvis kūnas gulėjo man ant kelienių. Lėtai perbraukiau per plaukus.
-Yoongi... Ir vėl... Ne. Prašau. Atleisk... Viskas per mane.

-Jimin... Aš...

Išgirdęs to balsą krūptelėjau.
-Dink... Dink nes kitaip tau bus šakės... Nenoriu tavęs matyt... Niekada. Tu esi sušiktai nesveikas žmogus. VARYK SAKAU!!! ,- rėkiu Taemin'ui jausdamas kaip mano skruostai vis labiau šlapesni pasidaro.

Tyla. Jis išėjo. Lėtai perbraukiau per savo baltapūkio skruostą. Jis buvo šaltas.

"Kaip tą kart, tik dabar šaltesnis..."

A/Ž

Dar arčiau pabaigos...😨😰😢

Nevermind  / darkness/   ((Yoonmin))//BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora