Ryte prabudęs susiraukiau prisiminęs vakarykštę dieną. Sunkiai atsikėliau nuo lovos ir nuėjau link vonios. Iš jos išėjo Hoseok.
-Labas,- sakau tyliai.Jis praėjo nepasisveikinęs. Suirzau.
"Ir kodėl aš turiu su juo kambariu dalintis? Kodėl jis ne su Yoongi ar bent vienas?"
Nuo to vakaro jis nepratarė man nė žodžio. Jis piktas, tik va nežinau kodėl jau TOKS piktas! Suirzau.
"Yoongi, o dabar ir dar jis?"
*time skip*
Sėdime su Liam'u ir darom fotosesijas. Fotografas vis tai į vieną pusę, tai į kitą, tai dar į kitą mus stato gaudo kampą ir pan. Pabaigę nuėjom pavalgyti. Staiga išgirdau balsą ir gan gerai girdėtą.
-So... I heard that you want to sing?
-Yes. I was singing, but someone just had to appear and all...They stole my shine.Sustingau. Lėtai pasukau galvą ir pamačiau aukštą peroksidinę blondinę. Ši tyliai kalbėjo su savo ten ta drauge, tačiau vistiek nugirdau.
"Tai ji. Tai ji vakar mus vijosi"
Nuėjau iki Yoongi. Niuktelėjau jam. Šis atsisukęs kilstelėjo antakį. Atsidusau. Pasakiau, kad pasilenktų. Šis padarė ir tyliai sušnibždėjau:
-Ji ten. Ta moteris iš vakar.
-Kuri?
-Peroksidas.Jis atsitraukė ir kilstelėjo antakį. Mačiau kaip jo lūpų kamputis pakilo. Tada nusuko žvilgsnį nuo manęs ir pasisuko į tą.
-Negali būt.
-Kodėl?
-Ji yra Liam giminaitė ar kas ten tokia?! Neseniai man apie ją sakė direktorius. Beje, ji yra Liam partnerė.
-Negali būt!
-Veln--Staiga jis nutilo pasižiūrėdamas šalia manęs. Atsisukęs sutikau tų penkių keistus žvilgsnius.
-Kas? ,- klausiu.
-Susitvarkyk su jais, kad nieko neįtartų. Aš einu,- išgirdau tylų balsą prie ausies. Pajaučiau kaip krūptelėjau.Jau norėjau suktis ir klaust kur, bet sustojau, nes tie žiūrėjo jau tokias žvilgsniais, kad negaliu.
-Tai ne tai kaip atrodo, tad atšokit,- sakau praeidamas.
-Aha, matėm juk viską,- tyliai sako Namjoon nusišypsojas.
-Prašau pasakykit, kad susitaikėt? ,- žibančiom akim klausia Jungkook.
-Pfff... Net ne. Ir nesitaikysim.Jie sutriko. Atsidusau.
"Nenoriu aš su juo taikytis. Dabar tik su juo bendrauju, nes vyksta keisti dalykėliai..."
#Yoongi#
Nusekiau tyliai jas link kambario. Pasislepiau už užuolaidos kolidoriaus kai viena išėjo. Išlindęs vėl priėjau prie kambario. Ji vaikščiojo pirmyn atgal. Įjungiau telefono diktofoną.
"Jei nieko nesakysi..."
-Grr... It's so annoying. Why I have to do it? He's so fucking .... Uuuuuu...
Ji metė į sieną savo telefoną. Tada pagriebė už plaukų. Skambutis.
"Wtf... Ar jai viskas su galva gerai?"
-Hello?
-Hi baby.
-Don't call me that! What do you want?
-What happened?Ji pasižiūrėjo link manęs. Pasislepiau. Išgirdau atsidusimą.
-My cousin is being so honored by them. It's just so annoying, you know?
-My poor baby.Ji suirzo.
-By away, our plan. About tommorow is everything prepared?
-Yes. At midnight my men are going to BTS's rooms. They will end them there.Sustingau. Jau norėjau suktis, bet...
-And how about my cousin?
-I will take him myself.
-Where?
-Tomorrow he will give some interviu. So there?"Interviu? Ryt ten ir mano prodiuseris bus bei keli darbuotojai... O ne... Ne..."
-Uuu... I like it, but BOBOO be carefull, okay?
-Okay, baby. Love you.
-You too.Lėtai nuėjau nuo durų. Ir susiraukiau iš jų plano.
"Kam jai šito reikia? Ko ji prie mūsų prikibo? Ką mes jai padarėm? O svarbiausia kaip ji gali pašalinti savo patį PUSBROLĮ?!"
Nuėjau susiraukęs. Ilgai mąsčiau. Ilgai...
*time skip*
Sedėjom visi mašinoje. Jie apie kažką šnekučiavosi, tačiau ne aš. Aš vis dar mąsčiau. Sugalvojau kaip viską padaryt, tačiau man reikia pagalbos. Nenoriu Jimin, tačiau iš visų jis vienintelis žino kas dedasi, tad neturiu pasirinkimo. Atsidusau.
"Tiek daug darbo... Ir kodėl man?"
A/Ž
Kaip ši rašliava,
dar nepabodo?😅😅😅😅
Beje ačiū ir ate!👋👋👋
KAMU SEDANG MEMBACA
Nevermind / darkness/ ((Yoonmin))//BAIGTA
Cerita Pendek"Its darkness... Its just that I see in my head when I think about it, sorry..." Praėjo dveji metai po Yoongi'o ir Jimin'o prisipažinimo. Jie kaip ir visi turėtų būt laimingi ir visa kita, tačiau... Jie nėra tokie. "Nevermind..." sekond season