Jis sėdi šalia. Visi mus paliko. Gan ilgai tylėjom.
-Yoon...
-Jim...Nutilom.
-Tu pirmas,- sakau.
-Gerai. Tai va. Daug mąsčiau. Labai ilgai. Prisiminęs viską nuo tos dienos supratau kaip klydau. Aš esu kaltas dėl mūsų..."Nusiramink... Išklausyk"
Jis nuleido akis. Suspaudė kumščius ir toliau tęsė.
-Nemaniau, kad taip pasakysiu, tačiau esu pats didžiausias idiotas. Tu man sakiai ir visa kita, koks tampu po truputį, tačiau neigiau tai... Tačiau kai įvyko visa šita supratau kad esi man be galo svarbus. Noriu atleidimo, tačiau nemanau kad taip bus. Nors ir turėjom kažką gražaus ar pan, viskas juk negali tęstis gan ilgai. Tie pykčiai ir visa kita... Viskas pasikeitė, tiesa? Dabar matau kaip ir kitus tai veikia, tad nusprendžiau. Nesipykim. Tu esi toks pats man brangus kaip ir kiti, dėl to ...
Jis pakėlė akis.
-Būkim tiesiog draugais kaip anksčiau.#Hoseok#
"Tiesiog draugais..."
Tyla. Pasisukau į mažylius, šie jau verkė kai tai išgirdo. Namjoon juos tyldė.
-Šaaa... Palaukit nagi... Jie išgirs.-Jimin...
Visi suklusom, kai išgirdom Yoongi balsą.
-Aš manau taip kaip tu. Noriu, kad viskas būtų kaip anksčiau, prieš mums susimetant.
Čia jau pats sustingau. Galvojau jis Jimin įkalbinės, kad...
SeokJin tai išgirdęs ir apsiverkė.
-Ne... Nagi, juk Jūs... ,- pradėjo šis.Namjoon patapšnojo jam per petį.
-SeokJin... Nagi...Jis šniurkštelėjo, taip pat apkabindamas jį kaip mažyliai.
-Jimin, vakar aš ir apie tai galvojau. Labai daug. Manau mums taip bus geriausia.
-Aha.
-Draugai?
-Draugai.Bam. Lėtai atsisukau į kitus. Šie jau ėjo nuleidę rankas.
-Hoseok, eini? ,- klausia Namjoon.
-Aha.Nuėjas daug mąsčiau. Aš ir noriu, kad jie išsiskirtų ir ne. Jimin labai Yoongi skaudino, bet matau, kad Yoongi truputį ir buvo dėl jų kivirčų kaltininkas. Lėtai patryniau ties širdim.
"Tu jo nori, tačiau negali jo turėt nes jis su kitu. Bet dabar... Jie ne kartu, tai ko nesidžiaugi?"
Gan ilgai taip ėjau susimąstęs. Per visus metus mano jausmai jam pastiprėjo. Tačiau jie buvo beverčiai kai pamatydavau jo žvilgsnį įsmeigtą į tą ružaplaukį. Jis jo norėjo. Ir net labai. Supratęs, kad mano jausmai vienpusiški susiėmiau ir kaip geras draugas iš visų jėgų jam padėjau su juo, kad tik šis būtų laimingas. Tačiau dabar? Kad ir kiek kišau jiems žodžius besistengiant juos sutaikyt jie nepaklausė ir dabar liks tik ,,draugais"? Aš savo laimę atidaviau ... Tik dėl to? Dabar turiu galimybę palenkti Yoongi į savo pusę, tačiau negaliu to padaryt...
Jimin irgi yra mano draugas.-Kad ir kaip skauda, turiu juos sutaikyti. Jie kartu labiau tinka. Jie yra man viskas kaip ir kiti mano bepročiai broliai.
A/Ž
Taigi, pagalvojau ir pamaniau...
O kodėl gi dar vienos neįkėlus?
Tikiuosi patiko!🙂🙂😙P.S kai kas norėjo tad tikiuos nenuvyliau su šia dalyte😅😌
YOU ARE READING
Nevermind / darkness/ ((Yoonmin))//BAIGTA
Short Story"Its darkness... Its just that I see in my head when I think about it, sorry..." Praėjo dveji metai po Yoongi'o ir Jimin'o prisipažinimo. Jie kaip ir visi turėtų būt laimingi ir visa kita, tačiau... Jie nėra tokie. "Nevermind..." sekond season