"Nenoriu daugiau palikti tavęs..."Žiūriu į jį gan ilgai.
-Jimin shii...Staigiai jį pagriebiau ir stipriai apkabinau. Jaučiau kaip verkiu.
-Ne tu vienas pridirbai... Aš irgi skaudinau ... Abu kalti. Nenorėjau tavęs paleist... ,- sakau sukandęs dantis.Staiga išgirdau kūkčiojimą. Jis taip pat mane apkabino ir stipriai suspaudęs linktelėjo galva.
-Nenoriu būt tik draugais, Hyung... Man neišeina... Nebegaliu, tu per daug trauki... ,- sako tyliai.
-O tu galvoji, kad dar būsim? Tu man vaideniesi visur, kai einu, valgau, rašau, maudausi ar dar ką nors bedarant... Vakar taip tavęs norėjau... Na ir matau, kad mano girta pusė gavo ko nori.Šis sukikeno. Trenkė man per petį. Paleidę atsisukom į vienas kitą ir šiltai šyptelėjo šis. Jimin man perbraukė per šlapią skruostą.
-Hyung... Myliu tave. Visada mylėjau. Tik va buvau kvailas neigdamas tai, kai kivirčijomes...Išgirdęs tuos seniai begirdėtus žodžius pajaučiau šilumą. Ji tvyrojo dabar tarp mūsų kaip anksčiau.
-Park Jimin, maniau, kad mūsų "amžinai" jau nebebus... Myliu tave, mano kvėše.Staiga šis išsišiepė. Nuraudau. Jis šypsojosi kaip tą kart. Ji nepasikeitusi ir tikra. Ši šypsena buvo priežastis, dėl kurios įsimylėjau šitą ružaplaukį. Nuo jos jo aura tampa tokia ....
/
Einu link vadybininko. Šis sakė, kad atsirado naujas narys kitaip sakant mūsų grupės užbaigimas. Piktai nuėjau, nes negavau savo miego."Mat... Kiba man įdomu. Jie visi? Aš čia tik dėl prodiuserio vietos, nežaisiu su jais..."
Staiga išgirdau juoką. Jis buvo kažkoks... Nuėjau į tą kambariuką ir pamačiau Taehyung su kažkokiu burunduku. Nustebau matydamas Taehyung tokį.
"Jis toks keistas ir tylus, o čia dabar?"
Jau norėjau eit, bet išgirdau savo vardą. Atsisukęs sutikau Taehyung akis.
-Emm... Vadybininkas sakė trumpam čia palaukt mums visiems...
-Dėl ko?
-Emm...Mačiau kaip šis pasikeitė.
"Va kur tas Taehyung kur žinau..."
Staiga jam trinktelėjo tas. Pasukau link jo galvą.
-Ei! Ko tu toks, juk jis ne pabaisa! ,- tarė išsišiepęs,- Tiesa?Jis atsisuko į mane. Staiga pajaučiau kažką. Sutrikau. Jo aura tiesiog sklido iš visų pusių kaip ir to... Hoseok, tačiau šio.... Ji buvo kitokia... Keistesnė...
Nieko nesakęs tik apsisukau ir išėjas palikau juos.
"Čia dabar?" /
Nusijuokiau užsidengdamas ranka akis.
-Na ir įklimpau...,- tyliai sakau.
-Hyung?
-Ir kodėl tu? Ar žinai, kad esi pats geriausias dalykas įvykęs man per visą šį sušiktą gyvenimą.Pagriebiau jį ir kaip reikiant įsisiurbiau į jį.
" Jis tiesiog per daug..."
KAMU SEDANG MEMBACA
Nevermind / darkness/ ((Yoonmin))//BAIGTA
Cerita Pendek"Its darkness... Its just that I see in my head when I think about it, sorry..." Praėjo dveji metai po Yoongi'o ir Jimin'o prisipažinimo. Jie kaip ir visi turėtų būt laimingi ir visa kita, tačiau... Jie nėra tokie. "Nevermind..." sekond season