#Hoseok#Nulipau žemyn. Namjoon buvo tikrai įpykęs.
-Klausykit. Tai dėl Jimin,- sakau taip patraukdamas jų dėmesį.
-Kaip suprast? ,- klausia Taehyung žvilgtelėjas viršun.
-Jihyo išgirdo Taemin kalbant apie Jimin.Jie nesupratę kilstelėjo antakį.
-Tai? Juk jie draugai,- sako SeokJin.
-Ooo... Ne tokių kalbų kuris būtų apie draugą. Šis sakė, kad jam pavyko išskirti Yoongi ir Jimin.Jie sustingo.
-Jis... ,- pradėjo Namjoon.
-Tai nėra baisiausia... Jis...Staiga išgirdom viršuje durų trenksmą. Yoongi piktai nulipo žemyn.
-Jam praplovė smegenis. Grynai! Hobi eik tu jį prašviesink. Nebegaliu jau. Man gana. Jau seniai jam kišau į galvą kad tuo žmogum pasitikėt negalima. Išeinu!
-Kur?!,- klausia SeokJin garsiai.
-Toli!Šis įpykęs išėjo. Atsidusau.
-Aš...
-Ne Namjoon... Laikas man kai ką atskleist. Jis dėl to susiprotės. Einu. Išvirsiu jam pirtį.Jie sutriko.
-Vėliau pasakysiu...Palikęs juos jai lipau aukštyn. Staiga Jimin išėjo su striuke. Susiraukiau. Šis sustingo.
-Į kambarį. DABAR.
-Ne...
-Geriau eik, nes nepasigailėsiu. Vienas... Du...Šis apsisuko ir nuėjo.
#Jimin#
Nieko negaliu padaryt. Jo žvilgsnis bauginantis. Kaip kokio šėtono...
Atsisėdau. Šis priėjas atsisėdo šalia manęs.
-Ką tau sakė Yoongi yra tiesa,- sako rimtu balso tonu.Suspaudžiau rankas.
"Ir vėl ... Neklausysiu šitų nesąmonių..."
-Kai įsimyli žmogų, ką jauti?
Staiga pasisukau į jį nuo jo keisto klausimo. Šis man linktelėjo. Jau nemačiau jo žvilgsnio.
-Nagi pasakyk, ką jautei kai įsimylėjai Yoongi?Papūčiau lūpas.
-Nieko.
-Nemeluok. Sakyk tiesa.Prikandau lūpą.
-Nežinau... Tai negalima apsakyt žodžiais... Šiluma... Drugeliai pilve... Na nežinau...
- Kitaip sakant magija, tiesa?Pasižiūriu į jį sutrikęs.
-Kas...
-Ji mistiška bei stebuklinga. Graži, žibanti, tačiau tuo pačiu ir kartais tokia baisi... Jos niekas nemato. Ji egzistuoja o kartais ne. Įlekia kaip viesulas į tavo širdį ir tu nieko negali padaryt. Argi ne taip?
-Tiesa,- tyliai sakau.-Tad, jei ji įlekia kaip viesulas į širdį, nemanai kad ir Taemin'ui taip buvo?
-Ne. Jis draugas.
-Mmm... O draugai negali turėt paslapčių? Keista...
-Ką tuo nori pasakyt?Jis atsisuko. Ir išsišiepęs tarė tai kas mane žiauriai sutrikdė:
-Aš myliu Yoongi ir tu bei kiti to nesupratot. Tad ar tikrai draugai negali turėt paslapčių?
A/Ž
"Imkit ir skaitykit ir tatai skaitydami permanykite"
😅😂😂
Tikiuos patiko! Love you all😍😍😍
P.S klaidas randant rašykit, noriu žinot😉
ESTÁS LEYENDO
Nevermind / darkness/ ((Yoonmin))//BAIGTA
Historia Corta"Its darkness... Its just that I see in my head when I think about it, sorry..." Praėjo dveji metai po Yoongi'o ir Jimin'o prisipažinimo. Jie kaip ir visi turėtų būt laimingi ir visa kita, tačiau... Jie nėra tokie. "Nevermind..." sekond season