פרק 18

385 39 14
                                    

נ.מ אנג'ל:
"אוראל" עניתי לטלפון. "אנג'ל איפה את" שאל בהתעניינות. "אני הגעתי אני פה ליד הפנימיה" אמרתי לתוך הטלפון מהדקת את המעיל לגופי. הרוח מעיפה את שיערי. נסעתי לכאן במונית. זה לא שאין לי מכונית. פשוט אסור לי לנהוג ללא מלווה ואין מישהו שיכולתי לבוא אליו ולהגיד לו, היי אתה יכול לקחת אותי לפנימיה כדי שאני אצא לדייט עם חבר שלי אפילו שההורים שלי אמרו לי שזה מסוכן?
כן, כי כל אדם שפוי ישמח ויקפוץ על ההזדמנות. לכן, הייתי צריכה להתגנב מהבית לעבור שתי רחובות ולהזמין מונית.
"אני רואה אותך" הודיע וניתק. ישר אחר כך, שמעתי שתי צפירות הסטתי מבטי וראיתי את אוראל בתוך הרכב השחור שלו. נכנסתי פנימה מהקור, אל הרכב המחומם וחגרתי.
"לאן אנחנו הולכים?" שאלתי נרגשת. כמה שמחתי שסוף סוף יצאתי מהבית!
"הפתעה" החזיר. משאיר את המילה זרוקה באוויר, גורם לי לצקצק בלשוני ולחייך. נשענתי על הכסא מוציאה את הטלפון ומגלגלת בהודעות האחרונות נכנסת לקבוצת וואטסאפ שלי ושל הבנות.
אור: 'אמה ליאן ועדי יודעות על כולנו'.
אני: 'מה זאת אומרת?' כתבתי בלחץ מפחדת שאמא יודעת שאני יוצאת לדייט עכשיו ושהתגנבתי מהבית של גיל.
אור: 'אמה ליאן ועדי יודעות שאני מחבבת את איתי ושאת נמצאת במשולש אהבה'
נשמתי עמוק נרגעתי. אז היא לא יודעת על הדייט שלי.
אני: 'היא לא יודעת על הדייט הסודי?'
ביררתי כדי להיות בטוחה. הייתי חייבת לבפר עליו לבנות.
אור: 'לא'. חייכתי.
אור: 'הן רק חושבות שהן יודעות הכל, אבל הן לא יודעות כלום, הן אמרו שנשאר רק לשדך לתהילה מישהו'
גיחוך נפלט מפי, הן באמת לא יודעות עלינו כלום.
תהילה: 'חבל שהן לא יודעות שאני יוצאת לדייט'
אני: 'אז נראה שארבעתינו מסודרות, תהילה עם מתן, אור עם איתי אני עם אוראל וקורל ראיתי אותך ואת רון כולנו ראינו אין לך מה להכחיש'
אור: 'כן בטח את עם אוראל, יותר נכון את בהתלבטויות'
נשכתי את פנים שפתיי מעיפה מבט לאוראל ששלח לי חיוך.
אני: 'אוראל בחור מדהים אני רק צריכה לפתח אליו רגשות חזקים. אני לא אוהבת את סתיו אהבתי את התקופה שלנו יחד זה הכל' אני משקרת בעיקר לעצמי.
אני:' אני אשקול ברצינות את היחסים שלנו ולאן זה הולך להגיע'
קורל:'זה לא עניינכן מה אני עושה ועם מי' טוב שהיא נזכרה להתחבר.
קורל: 'טוב עזבו את הנושא אתן מתפחלצות שתשמעו מה קורה אצלי בבית. התפלצת יושבת לי בסלון!' כתבה קורל.
אני: 'מה קרה'
קורל: 'גיליתי שאבא שלי התארס, והאישה שהוא התארס איתה היא אחד האנשים המתוקים, החמימים, הנחמדים והמקסימים שתפגשו ויש לה ילדה בגיל שלנו'
לא הבנתי מה הבעיה פה.
תהילה: 'נו ו... זה נשמע מדהים' היא כתבה את מה שאני רציתי לכתוב.
קורל: 'כן זה באמת היה מדהים אם הבת שלה לא הייתה ונסה' ההודעה שנשלחה מקורל גרמה לי לפעור עיניים ולבלוע רוק בכבדות. אור: 'המכשפה הזאת הולכת לרדוף את כולנו בסוף' היא הוציאה ממני צחקוק קל.
אני: 'גם בחופש את צריכה להתמודד איתה. מסכנה'
קורל: 😓
אני: 'טוב, הדייט שלי ואני הגענו אז נדבר' כתבתי.
תהילה: 'אותו הדבר כאן. להית' שלחה והתנתקתי מהקבוצה מכבה את הטלפון פותחת את דלת המכונית שאוראל מציע לי את ידו. גורם לסומק לעלות על פניי. לקחתי את ידו ונכנסנו לתוך המסעדה. אהבתי את האווירה המסעדה נראת נחמד היא לא יוקרתית מידי אבל עדיין משהו במראה שלה נותן לה ניצוץ וחן אהבתי את זה. והאוכל אפשר לקרוא לו אוכל. לא היו הרבה אנשים נראה כאילו המקום לקראת סגירה.
"התגעגעתי אלייך" אמר וחייכתי. את ההזמנות שלנו כבר לקחו ועכשיו אנחנו מחכים לאוכל.
"אוראל אנחנו חייבים לדבר" אמרתי כאשר האוכל הגיעה והמלצרית הנחמדה הלכה. צער נשמע בקולי. "מה קרה" שאל מכווץ את גבותיו בבלבול. "תראה, אני באמת מחבבת אותך ואוהבת אותך אבל בתור ידיד ואני ניסיתי כל כך לאהוב אותך בתור חבר אני לא מצליחה אוראל אני כל כך מצטערת" אמרתי בכנות. דמעה זלגה לה מעיניי.
"אני מבין" אמר ונאנח מסתכל היישר בעיניי.
"אני, גם לא הייתי כל כך כן איתך" אמר וזע באי נוחות בכיסא שלו. "מה קרה" שאלתי מסוקרנת. "אני זיוף" אמר והסתכלתי עליו לא מבינה. "מה" שאלתי מבולבלת. "אני זיוף אנג'ל, כל הקשר שלנו היה זיוף אני לא התגברתי על האהבה הקודמת שלי את היית הריבאונד שלי כמו שאני הייתי שלך אני גם לא הצלחתי לפתח אלייך אהבה עם כמה שניסיתי" אמר ודמעה זלגה מעיניו. "הכל בסדר, רוצה לספר?" שאלתי מלטפת את ידו במעגלים. הוא הביט הישר לעיניי. "זה היה בבית ספר לפני שהגעתי לפנימיה. הייתי כל כך מאוהב בה שלא הבנתי לאילו צרות היא מכניסה אותי.
הייתי ילד חרוץ שקדן חכם והיא הייתה ילדה שמבריזה, לא לומדת, חוצפנית. המורים המיואשים פנו אליי כדי שאעביר לה שיעורים פרטיים. התחלתי ללמד אותה הכל היה בסדר. עד שיום אחד היא החליטה שאני צריך לעבור מהפך, היא שינתה אותי היא אמרה שאני בחור יפה שפשוט לא יודע לטפח את עצמו.
היא שינתה לי את המלתחה במקום שהיא תגרר אחריי לצד הטוב נגררתי אחריה לצד הרע ונפלתי שם כל כך חזק. חשבתי שאני יכול לשחק במגרש של הגדולים, טעיתי.
אולי בחיצוניות השתנתי, אבל מבפנים נשארתי אותו הילד. אז היא החליטה לשנות לי את האישיות את האופי. הייתי כמו חימר ביד היוצר. בתהחלה היא החליטה שאנחנו זוג. אחר כך היא לימדה אותי להתחצף לאחרים,
היא הכניסה אותי לחבורה שלה והציעה לי סמים. אני כמו כלבלב עיוור עשיתי כל מה שהיא אמרה אפילו את הסמים המסריחים. כדי להוית שייך. כדי שתמשיך להישאר לידי. היה לנו קשר לא בריא. היא הייתה תלותית בי ואני בה. ההורים שלי בכלל לא היו באזור לא שמו לב לבן שלהם שהולך ונופל שהאור שלו דועך מיום ליום. הם היו עסוקים מידי. היא הדבר האחרון שנשאר לי. והיא סבלה מאותה הבעיה ההורים שלה לא התפנו בשבילה אף פעם. אמא שלה הייתה עסוקה באבא שלה ובבגידות שלו היא בעצמה התדרדרה יחד עם הבת שלה. מצאנו נחמה אחד בזרועותיו של השני. היא דרדרה אותי איתה במקום שאני אחלץ אותה מהבור שלה ויחד חפרנו בור עמוק יותר.
גיליתי שהיא בגדה בי ונפרדנו. היא אמרה שאני כלום בלעדייה ושאסור לי לעזוב אותה. ידעתי את זה. ידעתי שאני כלום בלעדיה
אבל הייתי צריך זמן לעצמי וככה מצאתי את עצמי יומיים חושב על הקשר שלנו וכשרציתי לחזור אליה כבר פספסתי את הרכבת, היא הלכה עם בחור אחר והשאירה אותי מאחור ואז נשארנו רק שנינו. אני והסמים. מצאתי בהם נחמה, בהתחלה זה היה אבקה לבנה אחר כך זה הפך לזריקות. כל מנה גרמה לי לשכוח ממנה אבל כשהתפקסתי הכאב היה כפול. לא למדתי מהטעויות שלי והמשכתי לעשות לעצמי נזק. אפילו עכשיו" כולו דעך לקראת הסוף ודמעות החלו לזלוג מעיניי ללא הפסקה חיבקתי אותו חזק. "אנג'ל את חושבת שאני לא מגיע לך שמגיע לי מישהי טובה יותר אז את טועה. את זאת שמגיע לה מישהו טוב יותר, מישהו טוב יותר ממני" אמר והפשיל את שרוולו חושף פלסטר על ידו. "מה זה? זה הזרקה?" שאלתי מכסה את פי עם ידי. "זה מאתמול אני כבר לא בהשפעה. אבל עשיתי מעשה נורא אנג'י" אמר והסתכלתי אל תוך עיניו בבלבול מה כבר כל כך נורא. "מכרתי אותך" אמר. "מה" שאלתי לא מבינה. "רציתי כל כך את הסמים האלה כדי להשכיח ממני אותה שלא חשבתי עלייך אז עשיתי עסקה עם ג'ייקוב. את תמורת סמים" אמר וצמרמורת עברה בגופי שהלכתי אחורה. זה רק אני או שנהיה חנוק כאן. "עכשיו את מבינה אנג', זה לא שלי מגיע מישהי טובה יותר זה שלך מגיע מישהו טוב יותר. כן נכון, שנינו היינו ריבאונד בשביל השני אבל הסיפור שלי הרבה יותר אכזרי משלך כי אני לא עשיתי את זה כדי להתגבר ולהמשיך הלאה. אני עשיתי את זה רק כדי לקבל עוד קצת סמים לספק את החוסר שלי את החור שיש לי בפנים. למתן את ההתמכרות שלי. רק עוד קצת." אמר באכזריות ולא הפסקתי לרעוד מכל מילה שלו. שהייתה כמו חץ מלא בארס.
...................
❤❤❤מקווה שאהבתם
זה מה שאני אוהבת במחסומי כתיבה אחרי שאתה גומר איתם הפרקים לא מפסיקים לזרום.
אשמח אם תכנסו לסיפור אחר בשם "מידע על ספרים" תוכלו למצוא אותו בפרופיל שלי ותענו שם על שאלה ששאלתי זה חשוב לי!

Play with the player (dangerous love 2)Where stories live. Discover now