פרק 20

426 40 9
                                    

המכונית השמיעה חריקה מצמררת כשחנה בחדות. את סתיו זה לא עיניין. הוא יצא מהמכונית בסערה לוקח את אנג'ל ממקומה ומרים אותה. אחריו יצאו מתן שהחזיק את אוראל ורון שהרים את תהילה.
כולם נכנסו במהירות לבית של אנג'ל מודאגים וסוערים.
"היא בסדר?" אמה שאלה והתקרבה למקום היא רצה לכיוון ילדתה והשתנקה כשראתה את פניה הפצועות. שפתה העליונה מעוטרת בפס אדום. במצחה יש פתח שממנו דם זולג.
ופנייה מלאות לכלוך שיערה מלא בעלים וגופה חבול.
"רוזי" מלמלה אמה ואימצה לידיה את אנג'ל.
"מה בדיוק קרה שם?" שאלה אמה את סתיו כאשר ישבו בסלון עם כוסות תה. סער ישן במיטה שלו, ולא הפריע לנוכחים. ליאם יושב ליד אמה מולם סתיו מתן ורון. תהילה ואנג'ל בחדר למעלה יושנות אחרי שהביאו רופאים שיטפלו בהן, הן לא קמו אפילו פעם אחת.
אוראל, קשור במרתף והוא עדיין ישן. גם בו הרופאים טיפלו.
ועכשיו, כולם מנסים לעשות לעצמם סדר בראש. "אני לא יודע כל כך, כשהגענו אני ורון ראינו את אנג'ל סוחבת את תהילה ואת מתן סוחב את אוראל. רצנו לעזור להם." אמר סתיו וגירד בעורפו.
"אני מבינה. איך בכלל הגעתם למקום." שאלה אמה בחשדנות.
"הייתה לי תחושה שאנג'ל לא הולכת להישאר בבית אז החלטתי לעקוב אחרייה, היא נפגשה עם אוראל והם נסעו למסעדה איבדתי אותם כשהם נכנסו. לא יכולתי להיכנס גם כי אנג'ל ישר תזהה אות וזה יראה מוזר אם אני אלך לבד למסעדה. נשארתי בחוץ, אחרי חצי שעה ראיתי את רון החלטנו להיכנס יחד למסעדה ולתצפת על הבנות. הוא הגיע לשם כדי לשמור על תהילה. הוא עקב אחרייה כמו שאני עקבתי אחרי אנג'ל. תפסנו שולחן והסתכלנו על הארבעה. באיזה שהוא שלב התחלנו לדבר ולצחוק ביננו לא שמנו לב ששני הזוגות כבר לא במסעדה. כשראינו שהזוגות כבר הלכו, יצאנו במהירות מהמסעדה ואז קלטנו את מתן ואנג'ל בהליכה מרושלת סוחבים כל אחד בן אדם. וזהו..." אמר סתיו ומשך בכתפיו כשסיים.
"אתם מה?!" צעקה משני קולות שיצאה בסנכרון מושלם נשמעה וכולם הפנו מבטם לכיוון המדרגות ששם עמדו שתי דמויות שנראות ישנוניות עם שיער מבולגן ופרצופי תדהמה על פניהן. "קמתם" אמר רון וחייך.
"אל תשנו נושא" אמרה אנג'ל בחדות.
"אתם עקבתם אחרינו" המשיכה אותה תהילה. "אתם לא סמכתם עלינו שנסתדר בעצמנו חשבתם שאנחנו צריכות בייביסיטר" המשיכה אנג'ל. "אנחנו כבר מזמן לא ילדות קטנות שצריכות את ההשגחה שלכם" המשיכה אותה תהילה. שתיהן היו כועסות ואם מישהו היה מצטרף לשיחה רוב הסיכויים שהן היו יוצאות עליו, אפילו אם הוא היה בצד שלהן. "ותראו מה קרה" מלמל סתיו וזכה למבטי נזיפה ואימה משתי הבנות. "אם לא היינו עוקבים אחריכם לא הייתן פה עכשיו" אמר רון וסתיו הנהן. "הם הרימו לעצמם את האגו יותר מידי. את לא חושבת?" תהילה אמרה לאנג'ל, אנג'ל הנהנה. "דברו איתנו שתנחתו. היינו מסתדרות גם בלעדיכם זה פשוט היה לוקח קצת יותר זמן." אנג'ל אמרה בחדות אבל הרגישה את הצורך להוכיח עצמה בפניהם.
"בואי" תהילה אמרה ושתיהן הסתובבו וחזרו ללמעלה, כל צעד שעשו שרף וכאב להן אבל הן הרגישו חייבות להסתובב וללכת. אחריי מה ששמעו ואחרי איך שהבנים התנהגו אליהן. "שיהיה לכם ברור שאתם תתנצלו אחר כך, למה אין לי כוח לדרמות קווין בבית" אמרה אמה, תהילה הולכת להישאר כאן וזאת לא הצעה או בקשה אפילו. שתיהן נפצעו והיא ראתה כמה קשה היה להן רק לרדת במדרגות האלו. או אפילו לדבר...
"כן אמה" אמרו באנחה סתיו ורון והעבירו את ידיהם בשיערם. גם, בסנכרון מושלם.
"יופי, עכשיו מתן תוכל להסביר לנו מה קרה שם?" שאל ליאם שהיה שקט כל השיחה מתן הנהן. "הלכנו למסעדה, ראינו את אנג'ל ואוראל מתקדמים לכיוון היציאה יחד. חשבתי שהם מתנהגים כמו סתם זוג חמוד. תהילה נלחצה ואמרה שאנג'ל נראת מוזר. חשבתי שהיא סתם פרנואידית בהתחלה ופשוט ממש דואגת לחברה שלה.
היא משכה בידי והובילה אותי אל מחוץ למסעדה. היא אפילו לא שמה לב שהיא לקחה מגש ממלצרית. הגענו לסמטה וראינו את אוראל מאיים על אנג'ל הוא העליב אותה והתנהג כמו אחד על סמים.הוא כיוון עליה רובה. באיזה שהוא שלב נכנסנו לסמטה גם ואוראל ירה בתהילה גילינו שהרובה הוא רובה מרדים. אנג'ל התעצבנה והיכתה את אוראל. היה בלאגן ומכות ביניהם ואני עמדתי קפוא רציתי לעזור אבל הייתי בשוק. כל זה חדש לי.
התגברתי על זה כשראיתי את אוראל עומד לרסק את המגש על הראש של אנג'ל חטפתי את הרובה מהרצפה ויריתי בידיים רועדות על אוראל הוא צנח על הרצפה ואנג'ל ישר הרימה את תהילה אפילו שאני רציתי להרים אותה. היא ביקשה שאני אקח את אוראל. יצאנו מהמסטה והתקדמנו כמה שיותר רחוק מהמסעדה, מה שהיה ממש ממש קשה כי היינו חלשים מאוד אחרי המכות, והייתי עדיין בשוק.
אני ואנג'ל דיברנו קצת היא סיפרה לי שהוא ומישהו בשם ג'ייקוב עשו עסקה, אנג'ל תמורת סמים. היא התחילה להרגיש חלשה ואחרי זה, ישר סתיו ורון הגיעו." אמר מתן ורואים שהוא עדיין קצת בהלם כנראה הדברים שסיפר, גרמו לזכרונות שלו לקפוץ כמו במיני פלאשבקים ולרוץ במוחו.
לעטוף אותו ברגשות, בריחות, במראות ובכל מה שעבר שם.
"תודה, על הכל מתן" אמרה, אמה ואימצה את הגוף של מתן אל גופה מחבקת אותו חזק, מודה בליבה שהוא הגן על אנג'ל ותהילה ולא ברח כמו פחדן והשאיר אותן להתמודד לבדן.
..................
פסח שמח❤❤
שבת שלום💝
ו.... גילינו מה רון וסתיו עשו במקום
טכנית הפרק עלה בשישי🍃
איך?
מקווה שאהבתם💕

Play with the player (dangerous love 2)Where stories live. Discover now