עושר. ששומעים את המילה עושר העיניים נפתחות ומחשבות על כסף זהב חיים טובים רצות בראש להנות מכל המותרות.
שאני שומעת את המילה עושר בחילה עולה בגרוני ואני סולדת לגמרי ממילה זו.
אני אף פעם לא בחרתי להיוולד למשפחה עשירה לא בחרתי להיות בת ממשפחה חשובה פשוט נולדתי לתוך זה.
לפחות יש לי הורים מדהימים שאף פעם לא התנהגו בזלזול לאף אחד מהעובדים בבית, ארמון זאת המילה המתאימה למקום שאני קוראת לו בית ואי אפשר לעבור לבית קטן יותר בגלל ש"הבית" הזה בנוי מאובטח ועם מעברי מסתור לכל מקרה.
שנאתי לראות את המבטים של ילדים על כמה היא עשירה בטח מפונקת ועוד מילים שחושבים שהגעתי לאן שאני היום רק בגלל הכסף אפילו אמרו עליי ששיחדתי את המורים כדי לקבל הצטיינות וציונים גבוהים במבחנים
אני בן אדם רגיש והדברים האלה פוגעים בי כל פעם מחדש.
החבורה שלי אומרת לי כל הזמן לשים עליהם זין אבל אני פשוט לא מצליחה.
אה כן החבורה שלי.
החבורה שלי מורכבת משישה ילדים כולל אני שלוש בנות ושלושה בנים.
כולנו מכירים מגיל קטן וגדלנו יחד ההורים שלנו חברים.
יש את סתיו הוא שרירי כתפיו רחבות עורו שזוף והוא בעל שישית קוביות שעבד עליהם מגיל קטן ומתאמן כדי להיות כמו אביו גיל שהוא חבר טוב מאוד של ההורים שלי.
עיניו גדולות וירוקות כמו אבן אזמרגד שירש מאביו
אפו סולד ויפה
ושיערו החום בהיר נע בין מתולתל לגלי שאני כל כך אוהבת לבלגן שאותו ירש מאמו.יש את איתי בן דוד של ליאן החברה הכי טובה של אמא מאז שהן ילדות
הוא כן מחוטב אבל לא כל כך שרירי הוא רזה ויש לו התחלה של קוביות.
עיניו חומות דבש בהירות
אפו ישר ויפה
ושיערו שחור כפחם בדיוק כמו של ליאןיש את אור אחותי מאמא אחרת אני אוהבת אותה כמו את החיים שלי.
היא אחותה הקטנה של עדי שגם חברה טובה של אמא שלי וליאן.
היא מרבה לעשות ספורט ומבנה גופה רזה חטוב ומעוצב בטנה שטוחה עם התחלה של קוביות. הילדה מכורה לכושר.
עיניה חומות דבש בהירות בדיוק כמו של אחותה.
אפה קטן וסולד יפה.
ושיערה החום בהיר המתולתל והקצר מגיע עד לכתפייה.
היא נראת כמו העתק בקטן של עדי.וישנם התאומים רון ותהילה
הם אחים של ג'ייק לפי מה שהבנתי מאמא שלי ואבא שלי היה ביניהם עניין שאמא שלי וג'ייק שנאו אחד את השני אבל זה הסתדר בסופו של דבר.
האחים רון ותהילה שניהם דומים אחד לשני.
לשניהם שיער שטני
לשנים אותו אף סולד יפה
אותו חיוך רק ששפתיה של תהילה עבות יותר
מבנה גופו של רון שרירי וחטוב וחושף ארבעה קוביות שהתאמץ ועבד קשה להשיגן.
וגופה של תהילה מחוטב ויפה
ישר אפשר להבחין שהם אחים.ואני אנג'ל שיערי הבלונדיני עיניי האפורות והגדולות
שלפעמים משתנות לתכלת חלש אני לא סגורה בוודאות על הצבע שלהן. לפעמים זה משתנה באור שונה.
הנמשים הקטנים שמפוזרים לי מתחת לעיניים ועל האף החיוך חושף גומה קטנה בצד ימין אפי הסולד והקטן ושפתיי הבינוניות.
גופי מחוטב ואת זה אני יכולה להגיד בגאווה, לא סתם עבדתי עליו כל כך הרבה. מגיל קטן לימדו אותי הגנה עצמית והתאמנתי כל הזמן כך השגתי את הגוף אליו שאפתי להגיע, אולי אין לי קוביות בבטן אבל אני מרוצה מהגוף שלי.
אני אוהבת את איך שאני נראת ולא התביישתי בגוף שלי אבל גם לא הלכתי עם חשוף מוגזם כמו בנות מהשכבה שלי אבל הרשתי לעצמי ללכת עם בגדים קצרים אני לא מריה הקדושה.
תמיד אמרו היא עוד תשבור לבבות להרבה בנים משום מה זה תמיד הצחיק אותי אה כן אולי בגלל שבנים זה דבר נדיר אצלי... אבא שלי מגונן, ואם זה לא מספיק יש עליי מליון ואחד שומרים זה עצוב, בנים פוחדים להתקרב אליי בגלל אבא שלי, הרי מי מטומטם מספיק להתקרב לבת של מנהיג העולם התחתון ושל מנהיגת הארגון, אף אחד לא ייקח סיכון.
תמיד שאלו אותי מה יקרה שתגדלי איזה צד תחליטי לשלוט בו איך תסתדרי עם העומס ולא התייחסתי העדפתי לחיות את ההווה ולא להתעסק בעתיד.
אבל עכשיו זה ההווה שלי ואני חייבת לחשוב ולהגיע להחלטות כי בהחלטות יש שני צדדים החלטה נכונה והחלטה שגויה ואני לא רוצה לדעת מה יכול לקרות אם אני אבחר בשגויה אבל אין לי מה לדאוג ההורים שלי אומרים לי כל הזמן שיש לי ראש מיוחד שאני בטוח אחשוב על רעיון למה הם אלה שהתחתנו ואני מקבלת את כל הבלגן הזה?
אבל אני קצת מודה על כך אני אוהבת להיות עצמאית אני בכלל לא ילדה עשירה מפונקת שעושים לה הכל ונמאס לי מהסטיגמה הזאת הלוואי ורק ליום אחד היו מתחלפים איתי ורואים את שגרת חיי אז אני רוצה לראות אותם קוראים לי מפונקת.
...................................
איך?
יש לי שאלה אתם אוהבים על טבעי הייתם רוצים שאני אעלה במקביל סיפור על על טבעי שאני גם כותבת (על זאבים) ויש גם על מלאכים.
YOU ARE READING
Play with the player (dangerous love 2)
Acción✖ אנג'ל כבר מזמן לא ילדה קטנה היא גדלה ועכשיו היא כבר בת 17 נולדה לתוך העושר הזה ורק רוצה לברוח ממנו. היא תלמידה מצטיינת כמו אמא שלה ועקשנית כמו אבא שלה. היא חלק מחבורה שבנויה מילדים שגדלה איתם. והיא רק בת 17 קרועה בין שני עולמות אחד של פשע והשני, ה...