50 Тэд юу ч биш +

4K 334 9
                                    

Хоёр гараараа Айн Нин-ийн хоёр талд тулан, Сь Чин Яао тангараглаж байгаа мэтээр хэлж, хоолой нь бага зэрэг сөөнгөтсөн байх ч, түүний өөрийнх нь ноёрхог аяс ч мөн байх ба түүний шийдэмгий байдлыг илүү илтгэж байв.

Тийм ээ, тэр түүнийг хүсэж байна. Энэ мөч дөх тэр яг л донтчихсон юм шиг л түүнийг хүсэж байна!!!

Зөөлнөөр амьсгаадсаар, нүдээ чанга гэгч нь анин, Айн Нин-ийн амьсгал дээрдэн, яг "Арай гэж амьсгаа авах гэж" гэж хэлэх гэтэл ийм үг сонсоод, цочин шууд л нүдээ нээв.

"......Үгүй ээ......Нн......"

Нүдээ хагас нээн, яг амаа нээн үг хэлэх гэж байтал, чих нь халуу дүгэн, татгалзах гэж байсан үг нь ч зөөлнөөр гинших болж хувирав.

Учир нь Сь Чин Яао түүний амтыг амталсан уруулаа түүний чихэнд наан, дараа нь түүний чихийг үмхэн, хөхөж гарав.

"Сь Чин Яао......битгий......"

Бие нь тэсэлгүй чичрэн, хоёр гар нь сульдан Сь Чин Яао-н мөрөн дээр дарж, Айн Нин хойшлон зугтах гэж оролдоно. Түүний амьсгал дэндүү халуун байх бөгөөд түүний чихэнд мэдрэгдэхэд, бие нь шууд л зөөлрөнө.

Ядаж байхад тэрнийг хойшлонгуут л, Сь Чин Яао-н гар тэр даруйдаа хүзүүнийх нь хажуугаар гараа тавин, түүнийг тогтоохын хажуугаар хурууны өндгөөрөө зөөлөн арьсыг нь илж байв. Энэ үйлдэл нь Айн Нин-ийн биеэр ямар нэг зүйл гүйх шиг болгов ——

Чихийг нь тавин, Сь Чин Яао толгойгоороо Айн Нин-ийн хүзүүд шигдэн, хүзүү, эгэмийг нь хазалж эхлэв.

Харин саяхан л гэхэд түүнийг зөөлнөөр илж байсан гар нь шууд л түүний доод тал руу явав.

Айн Нин-ийн даашинзны хормойг сөхөн, Сь Чин Яао яг л төгөлдөр хуур тоглож байгаа мэтээр түүний гуяар дээшлэв.

"......Битгий......Ааха!"

Хүзүүгээрээ жийрэн, шүдээрээ уруулан дээрээ бүдэг мөр үлдээн, гараа атган Сь Чин Яао-г цохин, Айн Нин тэсэхгүй нь. Тэр шөнө хүртэл, тэр ийм ӨДӨЛТийг мэдрээгүй. Учир нь тэр шөнө, тэр ямар ч энхрийлэлгүйгээр шууд л орж байсан, энэ нь түүнд өвдөлтөөс гадна өвдөлтийг л мэдрүүлж байсан!

Гэвч энэ удаа адилгүй, түүний гар, яг л гал мэт, хүрсэн газар бүр нь халуу шатам мэдрэмжийг авчирна;Түүний уруул ч гэсэн, шатаж байгаа нүүрс шиг, түүний арьсыг ув улаан болтол нь түлж байв——

Түүний зоргоороо эзэрхийлэх дор, түүний биед гэнэт бүгчим халуун мэдрэмж төрж, тэр бүр, бүр илүү ихийг хүсэж байна!?

Болохгүй, болохгүй ээ, тэд одоогоор юу ч биш /хосууд биш/, ингэж болохгүй ээ.....

Ингээд бодоход, Айн Нин-ийн ухаан санаа аажмаар эргэн ирэв.

Харин энэ үед, Сь Чин Яао-н халуу шатаж буй зүйл, яг түүний эцсийн хамгаалалтын ирмэгт ирэн, бүр яг орох гэж байв.

Нүүр нь хувхай цайн, Айн Нин Сь Чин Яао-н гарыг барих гэтэл, яг энэ үед, нэгэн дуудлага өрөөнд сонсогдож, үүний зэрэг эрэгтэйн үйлдлийг тасалж орхив.

"Новш гэж!"

Гар нь хөшин, Сь Чин Яао өөрийн эрхгүй харааж гарав. Энэ дуудлагын дуу бол тэрний өрөөндөө байрлуулсан тусгай утасных, Еэн Лиэ болон Юань Чин-ээс өөр хэн ч мэдэхгүй. Харин энэ хоёр хүн, ямар нэгэн маш чухал зүйл биш л бол яасан ч ийшээ залгахгүй.

Айн Нин-ийн дээр хэвтэж, гүнзгий амьсгаа аван, Сь Чин Яао босон, утсаа авав.

Яг түүнийг Айн Нин-г тавих үед, тэр орноос үсэрч буугаад, "Би эмийн хайрцаг аваад ирье" гэж хэлээд, шогшин алга болов.

"Хаан, Юу Яа хатагтайн тухай тодорхой болсон."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Perilous Deep Love: Fall in love with the devil boss/Аюулт Гүн Хайр/Where stories live. Discover now