''Nee, veel te braaf, iedereen mag zien dat jij vanaf morgen verboden gebied met, mop'' Zegt Kate. Ik bekijk mijn nog ringloze hand. Morgen ben ik geen April McCurdy meer, maar heet ik April Rydel. Morgen... ben ik echt Jason's vrouw. Ik leerde hem kennen in een best wel gênante situatie. Ik zat bij de dokter... Ik had een wespensteek en ik was doorweekt van de regen. Onze dokter was op vakantie, en Jason was de vervanger... Hij had mijn telefoonnummer aan de assistente gevraagt en me gebeld. Een week later gingen we op date. En toen is het snel gegaan. Er kwamen nog wat dates, we kregen een relatie en nu, 4 jaar later, gaan we trouwen. En vanavond is mijn vrijgezellenfeest. Ik heb alle meiden die ik ken uitgenodigd, en nu ben ik me met mijn zus Ivy en mijn beste vriendinnen Kate en Janey aan het omkleden en opmaken. "Je bent werkelijk een losbol, wat zal Damiën hier van zeggen!" giechelt Janey. "Damiën gaat waarschijndelijk naar een striptent met Jason dus ik mag me ook best vermaken" vind Kate. Ik slik. "Striptent'?" "Ja, snoes, Jason is een volwassen man die wel houdt van tieten" zegt Ivy. Janey knikt.''Je kunt het Max morgen vragen?" stelt Ivy voor. Max, mijn broer... hij gaat mee met Jason. Maar hij is gay, dus hij zal halfnaakte vrouwen die paraderen over de biljarttafel waar je aan het spelen bent niet echt waarderen, hij zal zich er mateloos aan irriteren. Ik trek een gouden, glitterend shirtje en een zwarte broek aan. Ivy doet mijn make-up. Janey kiest bijpassende accessiores en Kate doet mijn nagels en spelt een grote button op: 'I am sorry, but tomorrow is my wedding!!'. Ik lach. ''Kate, ik had nog zo gezegd, geen rare toeters en bellen'' zeg ik. ''Schat, je hebt maar een keer een vrijgezellenfeest dus dan moet het ook per-fect zijn!'' antwoord ze. Ik rol met mijn ogen. ''Tsss''. Ik kijk in de spiegel. ''Wauw, Ivy. Zo mooi doe je het anders nooit, ik had net zo goed jouw kunnen inhuren voor morgen'' zeg ik. Mijn smokey eyes zijn zilver en zwart en ik heb donkerroze lippenstift en wat foundation. ''Nee'' zegt Ivy. ''Dan is het niet bijzonder, je gaat tenslotte trouwen''. Dat was ook zo, ik heb een visgiste en kapper gehuurd en een fotografe. Ik slaap vanacht bij mijn ouders en morgen, op mijn Allereerste perfect dag, kom Jason me ophalen. In mijn trouwjurk, mooie haren, tegekke make-up. Kate, Ivy en Janey zullen samen met Max en mijn ouders vooraan zitten aan de linkerkant van het kasteeltje, aan de rechterkant komen Jason's 4 broers te zitten en zijn ouders. Het zal de mooiste dag van mijn leven worden. 'Zo Miss Single'' begint Janey. ''Uw limosine staat voor''. Ik slaak een gil. ''Limosine?!''. Kate knikt. ''Met chauffeur, hij brengt ons naar de discotheek en haalt ons op''. Ik loop de trap af, en inderdaad, er staat een kauwgomroze limosine voor de deur. Een man in een net pak houdt het portier voor ons open en als een stel verliefde tieners stappen we in. Ivy zoekt een cd'tje op. ''Deze doen we... heel toepasselijk'' ze wiebelt met haar wenkbrauwen terwijl ze het zegt. ''AHH THE SINGLE LADIES, AHH THE SINGLE LADIES, OHOHOHOHOHOHOH'' zingt Beyoncé. We roddelen en babbelen over dagelijkse dingen. En we zijn naar ons idee veel te vroeg bij de discotheek.
''Pff, ik kan niet meer, ik stik zowat'' mopper ik. ''Ik ga even een luchtje scheppen, gaan jullie mee girls?''. Ivy schud haar hoofd, en knikt richting een jongen met blond haar en bruine ogen. Ik glimlach. Ze is zo wanhopig. Janey is op de wc en Kate loopt naar de bar. Ik ga wel even alleen. Ik stap de frisse lucht in. Hmm, heerlijk dat briesje. Ik waggel een beetje, Ik ben wat aangeschoten. Ik draai me om en bots tegen iemand aan. ''Oh, sorry , mijn fout'' stamelt de jongen. ''Nee, nee, sorry''. Ik kijk op. Hij heeft verrassend mooie ogen, blauw. En bruin haar... Ik kijk hem aan. Ik kan wel dagen zo blijven staan. Hij laat mijn arm los.
JE LEEST
Huisje boompje, baby?
FanfictionApril vind dat ze alle geluk van de wereld heeft. Ze gaat binnenkort trouwen! Op haar vrijgezellenfeest komt ze Louis tegen, een spontane jongen. Ze is wat aangeschoten en gaat mee naar zijn appartement... (one direction bestaat niet in dit verhaal)