IMPORTANT

431 12 2
                                    

hey mede-Diretioners,

dit is geen update maar even een mededeling. Sorry... Ten eerste wilde ik jullie bedanken voor jullie reads en ik wil vooral Kristaa16 even bedanken, zij heeft (volgens mij) op al mijn hoofdstukken gevote en daar werd ik echt blij van! Volg haar!! Please!!

Verder wil ik even weten wat jullie van het verhaal vinden, is het te voorspelbaar? Of te langdradig, dat zou ik dan graag horen zodat ik er wat aan kan doen. En als jullie het goed vinden vind ik dat ook altijd leuk om te horen :) haha.

Nog een verhaal, haha: dat ik mezelf heb toegewezen als April in de cast en ik Louis allemaal laat denken dat April heel knap is enzo betekend niet dat ik mezelf net een model vind.... Ik laat Louis gewoon dingen denken en zeggen die ik super lief en romantisch vind en zoals ik zou willen dat een jongen van me houdt, straks denken jullie dat ik een of andere arrogante bitch ben, maar dat valt wel mee hoor :)

Het laatste: Ik heb de laatste tijd vaak problemem met wattpad. Misschien denken jullie zo van, waarom bewerkt zijn haar hoofdstuk zo vaak? Nou hierom...: Er worden hele stukken gedelete als ik een hoofdstuk publiceer. En als ik dan ga bewerken staat dat stuk er nog wel. Ik kan maximaal 1500 woorden (vandaar dat ik altijd zulke korte hoofdstukken heb) en alleen maar enters op het begin. Alles wat dik- of schuingedrukt is wordt ook niet in mijn verhaal geplaatst. Ik kreeg ook een paar berichten van mensen die sommige hoofdstukken niet konden lezen, vandaar hoofdstuk 6.2, zodat het hoofdstuk korter is en het wel leesbaar. Als er problemen zijn hoor ik dat graag zodat ik er iets aan kan doen, ik probeer elk hoofdstuk na te kijken maar soms lukt dat niet en blijkt, dat als je het op je telefoon leest wel goed te zijn maar op laptop/computer niet.... Dus als er problemen zijn, willen jullie dat dan alstjeblieft melden? 

Super dankjewel voor het lezen van mijn boek/boeken. Waardeer ik echt heel erg, jullie mogen best vragen of ik jullie wil volgen, want ik ben wel zo lief dat ik dat doe, haha. Update zal vast wel snel komen. 

xx Denise

Huisje boompje, baby?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu