'Laat me je dan minstens een drankje aanbieden' zegt hij. Ik knik. 'Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen?' flirt ik. Ik schrik van mezelf. Ik geniet van zijn aandacht terwijl ik met hem naar binnenloop. Hij heet Louis Tomlinson en hij woont vlakbij London, een paar straten verder als Jason en ik. Hij is 23 en single (yay!) en hij werkt als makelaar. Ik knik en pak zijn drankje aan. 'En hoe heet jij?' vraagt hij. 'Ik ben April, 26 jaar oud, ik ben huisart en ik woon in Riverlane... maar ben je hier pas komen wonen?' vraag ik. Louis knikt. Hij wijst naar mijn button. 'Volgens mij heb je een deel overgeslagen'. Ik kijk omlaag. 'Ja... dit is mijn vrijgezellenfeest... morgen ga ik trouwen' mompel ik. Ik vind Louis leuk, hij is knap, lief, grappig en charmant. En, nog een pluspunt, hij flirt maar met 1 meisje tegelijkertijd. En ik ben the lucky girl! Ik zie sommige meiden jaloers kijken. Met trillende vingers haal ik de button van mijn jurkje. 'Je twijfelt?' vraagt Louis. Ik knik. 'Waarom?' hij moet schreeuwen om boven de muziek uit te komen. Ik giet mijn tequila achterover. 'Ik weet niet of ik nog van hem houdt, ik weet niet of we voor elkaar gemaakt zijn. Ik zie mezelf over 5 jaar nog niet met hem op het strand zitten en naar mijn kinderen roepen dat ze uit moeten kijken bij het water en dat ze niet te diep mogen' leg ik uit. 'Heb je kinderen?' vraagt Louis. 'Nee' ik schud mijn hoofd. 'Ik zal ze wel graag willen, ik ben altijd dol op kinderen geweest, en als ik en Jason kinderen zouden krijgen zullen ze prachtig worden, maar ik zal er niet gelukkig mee zijn dat hij de vader is, wil jij kinderen?'. Louis denkt na. 'Misschien, alleen met de juiste persoon, als ik die ooit tegenkom' ik smelt van zijn zogenaamde, wanhopige glimlach. Ik lach. 'Idioot'.
Na een uur praat ik nog steeds met hem. En het verveeld nog steeds niet, integendeel! Hij begint steeds leuker te worden, en het bezorgd de nodige vlinders. Ik heb al aardig wat drankjes op en zie het niet meer zo helder. HIj pakt mijn hand en lijd me naar de uitgang. We staan wat ongemakkelijk. Dan zoen ik hem, zonder enige aanleiding en zomaar uit het niets. Het is niet eens vervelend. Hij zoent me terug en gaat met zijn handen over mijn rug. Ik hoor 'm kreunen. 'Ga mee naar mijn huis, fuck Jason' fluistert hij in mijn oor. Ik knik en giechel. 'April! April!' iemand roept mijn naam. 'Dat is Janey, een van mijn beste vriendinnen.' zeg ik. Op mijn stilleto's wankel ik naar de uitgang. Net als Janey door de deur kom verlies ik mijn schoen. 'April? What the fack ben je aan het doen? Wie is dat?' vraagt ze. Ik steek mijn hoofd om de deur. Dit is Louis en hij is leukerder als Jason, geen zorgen ik ben op tijd thuis' zeg ik. 'April, dat kun je niet maken!' zegt ze afkeurend. 'Nee, Janey? Kan ik dat niet maken?' doe ik haar na. 'Dit is mijn laatse avond dat ik zogenaamd vrijgezel bent, en Jason gaat naar een stripclub waarschijndelijk... brave, brave, brave Janey'. Ze haalt haar neus op. De deur kraakt en mijn nichtje Becca komt binnen. 'April, kom terug en ga mee feesten' bemoeit ze zich ermee. Ik schud mijn hoofd. 'Guys, het is mijn feest, laat me nou genieten, ik ben binnen no-time weer terug' smeek ik. Janey slaat haar ogen ter hemel. 'Okay, Okay, maar niet nadat Mister Right nummero deux is goed gekeurd' zegt Becca. Ik trek Louis aan zijn arm naar binnen. 'Hoi, ik ben Mister Right nummero deux' glimlacht Louis. Becca wordt rood en Janey's mond valt open. 'We lenen haar even, voor 10 seconden' zegt Becca. Ik loop naar ze toe. 'Waar heb je die vandaan getoverd? Heb je je hoge hoed bij?' overdrijft Janey. 'Inderdaad, wat een stuk zeg, lucky girl. Ben je verliefd op hem?' maakt Becca af. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, een onenightstand kan best, toch?' lieg ik. Janey knikt. 'Veel plezier, maar veilig hè?' zegt Becca. 'Ja, ja... waarschuw Kate en Ivy even, alsjeblieft' vraag ik. 'Okay' zegt Janey. Ik draai me om en aan de armen van Louis verlaat ik de discotheek.
Hij woont echt vlak bij mij. Zijn huis is luxe, op de 4e huis. Het is er wat rommelig, maar wel schoon. Het ruikt er naar mannendeo, koffie en pizza. Louis drukt me tegen de muur en begint me te zoenen. 'April, je bent zo mooi' fluistert hij in mijn oor. Ik glimlach tussen mijn kussen door. Louis lijdt me richting de slaapkamer en duwt me op zijn keurig opgemaakte bed. Ik spreid mijn benen en Louis komt over me heen hangen en zoekt zoenend mijn sweetspot (gevoelig plekje in je hals...). Als hij hem gevonden heeft kreun ik zachtjes. 'I gonna fuck you so hard, babe' zegt Louis. Ik lach. 'Je bent gek Lou, maar wel leuk gek' zeg ik. Louis zoent me teder op het puntje van mijn neus en hij trekt mijn glitter-topje over mijn hoofd. Ik ben blij dat ik mijn allermooiste bh aan heb. Ik kreeg hem ooit van Jason. Fuck! Jason. Niet aan denken, alleen genieten. de bh is zachtroze met een zwarte kantje en een strikje in het midden. Hij is van satijn en glimt helemaal. Louis streelt mijn décollete. Hij drukt kusjes op mijn buik, ik ga door zijn haren. 'Lou' fluister ik. 'Ja?' vraagt hij. 'Het is alleen een onenightstand toch, niks meer?' vraag ik. Louis knikt. 'Alleen een onenightstand' zegt hij. Shit, hij voelt dus niks voor me en vindt me alleen lekker. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en zijn geweldige sixpack komt te voorschijn. Ik trek met mijn vinger alle lijntjes over. 'You like what you see?' vraagt hij. Ik knik. 'Of course' zeg ik. Hij begint me weer te zoenen en al snel vliegen er allerlei kleren door de kamer. 'Je bent al ontmaagd toch?' vraagt hij. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Natuurlijk, waarom niet?' 'misschien heb je een streng geloof, of zo' mompelt Louis. 'Nee' stel ik hem gerust. 'Slik je de pil?' vraagt hij. Ik knik. 'Ja, heb jij soa's?' vraag ik. Louis schud zijn hoofd. 'Laat dat condoom dan zitten' zeg ik. 'Dan heb je seks met mij inplaats van sex te hebben met plastic'. Louis lacht en komt dan in me. Ik kreun en voel dat mijn spieren zich aanspannen. Louis begint zacht te stoten en ik werk mijn heupen omhoog. Louis kreunt zachtjes en ik klauw met mijn nagels in zijn rug. Hij lijkt er geen last van te hebben. Ik voel dat ik op mijn hoogtepunt kom. Inderdaad, nog geen minuut later kom ik klaar, en Louis wat later ook. Hij gaat uit me en ploft hijgend naast me op bed. Ik lach en geef hem een kus. 'Dit is beter dan een sportschool denk je ook niet?' vraag ik. 'Je kunt wel een gratis proef-abbonement krijgen' knipoogt Louis. Ik ga onder de dekens liggen en rust uit. 'Heb je het koud?' vraagt Louis terwijl hij ook het dekbed over zich heen trekt. 'Nee' geef ik toe. 'Ik voel me meer op mijn gemak zo'. 'Je hoeft je niet te schamen, je bent prachtig' zegt Louis. Ik bloos. 'Jij ook'
Louis ligt half in slaap. Ik kijk naar hem. Naar zijn lange wimpers, strakke kaaklijn, schattige haren (die door alle energie en passie door de war zijn gaan zitten) en perfecte jukbeenderen. Ging ik maar met hem trouwen. Trouwen! 'Fuck!' scheld ik hardop. Louis schrikt wakker. 'Jesus, je maakt me aan het schrikken schoonheid. Met zijn vinger gaat hij van mijn hals over mijn schouder tot mijn onderrug. Ik ril van genot. 'Lou... ik moet echt gaan... het spijt me...' Hij zoent me en dan sta ik op, kleed me aan en kijk de kamer rond. Louis ligt nog in bed en bekijkt me goedkeurend. 'Het was leuk' zeg ik. 'Van hetzelfde' vind Louis. Ik doe de deur dicht. 'Tot ziens'. Waarom zeggen mensen altijd tot ziens als ze weten dat er nooit meer een weerzien zal zijn. Ik kom de discotheek binnen en bijt op mijn lip. Ik moet moeite doen om niet te huilen. Ik wil niet met Jason oud worden. Besef ik. Ik wil oud worden met Lou. 'Wat is er?' vraagt Ivy als ze mijn betraande ogen ziet. Ik slik. 'Niks... komt door de mist en de rook' zeg ik. 'Yes, sure, en ik heb een relatie met Brad Pitt' zegt Kate. 'April, je kunt eerlijk zijn' zegt Janey. Ik haal diep adem. 'Ik wil niet trouwen, ik maak het uit, breek de verloving en ga verder... met iemand anders...' zeg ik snel, voor ik me bedenk. Kate spert haar ogen wijd open en Ivy kijkt me schaapachtig aan, Janey spuugt haar witte wijn over iemand heen. 'HEY KIJK UIT BITCH' schreeuwt een man. 'Sorry...' fluistert Janey nauwelijks hoorbaar. Kate pakt mijn arm en trekt me mee naar de wc. Ik waggel de trap af. Ivy trekt nog een streep rode lippenstift over haar bovenlip. 'Als het een grap is is het een hele slechte' mompelt ze. 'Nee, het is geen grap. De jongen waar ik mee naar huis ben gegaan, ik wil verder met hem'. Kate draait zich met een ruk om van de wastafel en Ivy laat haar lippenstift vallen. 'Je bent wàt?' schreeuwt Kate. Ik werp een boze blik op Janey. 'Je zou ze over Lou vertellen' sis ik. 'Vergeten' Janey haalt haar schouders op. Ik sla mijn hand op mijn voorhoofd. 'Jaaaneeeeyyy' zucht ik. 'Is hij knap?' vraagt Ivy. 'Net een model' zwijmelt Janey. Het was waar, hij zou zo beroemd kunnen worden. 'Foto?' vraagt Kate. Ik schud mijn hoofd en trek een pruillipje. Kate zucht en veegt haar uitgelopen make-up weg. 'Goed... wanneer vertel je het Jason?' vraagt Ivy. Ik kijk haar niet-begrijpend aan. 'Wat bedoel je?' vraag ik. 'Oh, kom op, je was toch wel van plan het uit te leggen waarom je je bruiloft crasht' vraagt Kate. Ik slik. 'Niet dus' zegt Ivy.
JE LEEST
Huisje boompje, baby?
FanfictionApril vind dat ze alle geluk van de wereld heeft. Ze gaat binnenkort trouwen! Op haar vrijgezellenfeest komt ze Louis tegen, een spontane jongen. Ze is wat aangeschoten en gaat mee naar zijn appartement... (one direction bestaat niet in dit verhaal)