Ik praat al uren met April, of ja, zo voelt het. We praten over haar baan, de mijne, vakantie's, ufo's, kinderen en ja... waar eigenlijk niet over? Ik geef haar nog een drankje. Het is misschien niet eerlijk maar als ze wat aangeschoten is, is het makkelijker haar mee te krijgen. Ze hangt aan mijn arm en kijkt me giechelig aan. Ik pak haar hand en lijdt haar naar de uitgang. Het is best ongemakkelijk, maar ik kan me niet langer inhouden. Ik wil haar zoenen, maar zij is me voor. Ik pak haar vast en wrijf over haar rug. De warmte van haar huid drukt door haar shirtje en de glitters. 'Ga mee naar muin huis, fuck Jason'. Ze knikt gretig en ik pak haar hand. 'April?! April?!' schreeuwt iemand door de gang. 'Dat is Janey, een van mijn beste vriendinnen' zegt April en ze bijt op haar lip. Waarom doe je me dit aan April, waarom ben je zo lekker, waarom kan ik je niet weerstaan, ik heb dit maar een keer eerder gehad, met haar, maar dat was toch anders. Ik trek haar mee maar net als we door de deur zijn, moet April haar schoen verliezen. Kut. 'April, what the fack ben je aan het doen? Wie is dat?' vraagt iemand. Ik kan niet zien wie, ik sta achter de deur. Maar waarschijndelijk is het Jamie, Janet, Janey of zoiets. 'Dit is Louis en hij is leukerder dan Jason' sist April. Ik lach, bingo! 'Maak je geen zorgen ik ben op tijd thuis' gaat April verder. Shit, ze blijft dus niet. Waarom moet die Janey nou komen, straks gaat ze niet meer mee. 'April dat kun je niet maken' zegt het meisje afkeurend. 'Nee Janey, kan ik dat niet maken?' aapt April haar na. Het was dus wel Janey. 'Dit is mijn laatste avond dat ik zogenaamd vrijgezel ben, en Jason gaat naar een stripclub waarschijndelijk... brave, brave, brave Janey' zegt April afkeurend. O god, als ze straks ruzie krijgt is het mijn schuld. Ik knijp even in haar hand, ze lacht naar me. De deur kraakt, er komt nog iemand binnen. 'April kom terug en ga mee feesten' zegt een andere meisjesstem. April schud haar hoofd, denk ik. 'Guys, het is mijn feest laat me nou genieten' zucht April. 'Ik ben binnen no-time weer terug'. 'Okay, okay, maar niet nadat "mister right nummero deux is goed gekeurd' zegt die andere. Ik lach. April trekt mij aan mijn arm. 'Hoi, ik ben Mister Right nummero deux' glimlach ik. Het ene meisje wordt rood, de andere laat haar mond openvallen. 'We lenen haar even, voor 10 seconden' zegt het blozende meisje. Ik leun tegen de muur en April loopt naar haar vriendinnen. Ik vermoed dat dat Kate is. Ze praten wat, en April lacht. Ik kan de zijkant van haar gezicht zien. Ze heeft een prachtige lach, en van die lieve ogen. Eigenlijk is ze gevaarlijk mooi. Ik kan dit haar toch niet aandoen, haar dronken voeren en dan naaien, maar ze is zo verdomd lekker. Ze komt naar me toe. 'We kunnen gaan' lacht ze. Ik pak haar hand en ze springt achter op Niall's scooter die ik even leen. 'Autosleutels kwijt' mompel ik. Ze gaat achterom zitten. 'Dit is een moordwapen' zegt ze. 'Het is een scooter, rustig Darling' zeg ik. Het lijkt erop dat ze eigenlijk helemaal niet dronken is. Fuck. Ik geef gas en rijdt naar huis. Ik sms Niall dat ik zijn scooter heb geleend. April komt nieuwschierig. Ik houd het niet langer. Ik duw haar tegen de muur en begin haar ruig te zoenen. Ze laat me meteen de leiding nemen. 'April, je bent zo mooi' fluister ik. Al zoenend duw ik haar naar het bed. Sorry voor @veerlestylez die niet van dirty stukjes houdt maar ja, hier komt er een :). April valt achterover en landt op mijn zachte dekbed. Ze spreid haar benen en ik leun over haar heen op mijn ellebogen, zodat ik haar niet plet met mijn gewicht. Ik zoen haar nek, al snel vind ik haar sweetspot en zuig zachtjes. Ze kreunt een beetje en klemt mij vast. 'I am gonna fuck you so hard babe' hijg ik. April lacht hard. 'Je bent gek Lou, maar wel leuk gek' zegt ze. Ik glimlach, dat is precies wat ik wil horen. Ik geef haar een kus op het puntje van haar perfect neus, op haar perfecte gezicht. Ik trek haar truitje over haar hoofd. Ze heeft een lekkere bh aan, als ze er altijd zo uitziet onder haar kleren wil ik haar wel vaker mee naar huis nemen. Dat wil ik sowieso. Ik streel haar borst en ze glimlacht. Ik ga langzaam naar beneden en druk kusjes op haar buik. Zelfs haar buik is zacht. Ze is niet dik en niet dun, zoals van die andere meiden die ik vroeger meenam, van die anorexiapatiënten. Ze aait door mijn haren met haar slanke handen en rood gelakte nagels. 'Lou?' vraagt ze zachtjes. 'Ja?' vraag ik. 'Het is alleen onenightstind toch, niks meer?' vraagt ze. 'Alleen een onenightstand' antwoord ik. Helaas... Ze pakt de onderkant van mijn shirt en trekt hem in een simpele beweging over mijn hoofd, doet ze goed, ze heeft talent. Dit belooft wat. Ze trekt lijntjes langs mijn sixpack met haar vinger. 'You like what you see?' vraag ik. 'Of course' grijnst ze, zonder te twijfelen. De kleren vliegen door de kamer. Ik zoen haar en al snel gaan onze tongen langs elkaar alsof we nooit anders gedaan hebben. 'Je bent al ontmaagd toch?' vraag ik. Ze kijkt me raar aan. 'Natuurlijk, waarom niet?' 'een streng geloof of zo' mompel ik. 'Nee' lacht April. 'Slik je de pil?' vraag ik. 'Ja, heb jij soa's?' vraagt ze aan mij. Ik schud mijn hoofd. 'Laat het condoom dan zitten' grijnst ze. 'Dan heb je sex met mij in plaats van sex te hebben met plastic'. Ze is echt grappig, niet op een hoerige manier, ze heeft gewoon humor. Ik hou het niet meer. April sluit haar ogen en wacht op me. Ik kijk naar mijn broekzak waar een condoom uitsteekt. Ik kan het haar niet aandoen straks toch zwanger te raken, de pil is niet helemaal betrouwbaar. Snel scheur ik de verpakking open en doe hem op. Dan ga ik het doen, ik schuif in haar. Ze ontspant en werkt haar heupen naar me toe. Ik stoot zachtje en haar nagels zetten zich in mijn rug, het doet geen pijn. Ze zijn goed gevijld. Ik kreun zachtjes, net als April. Eerst gaan we rustig, maar al snel ga ik harder, April lijkt het er mee eens te zijn. Ze kreunt en dan voel ik al haar spieren aanspannen. Kort daarna komt mijn hoogtepunt. Ik trek me terug en schuif het condoom af en gooi het in een keer in de prullebak. Ik kijk naar haar en lag, dit was de beste sex ooit. Ik geef haar een kus. 'Dit is beter dan de sportschool denk je niet?' lacht ze, met een twinkeling in haar ogen. 'Je kunt wel een gratis proef-abbonement krijgen' knipoog ik. April trekt mijn dekens over haar heen en hijgt een beetje. 'Heb je het koud?' vraag ik. 'Nee, ik voel me meer op mijn gemak zo' zegt ze eerlijk. 'Je hoeft je niet te schamen, je bent prachtig' zeg ik net zo eerlijk terug. Ze wordt rood, schattig. 'Jij ook' glimlacht ze. Ik kruip naast haar onder de dekens. Ze dut zachtjes in, ik ga wat water drinken en kijk in de prullebak. Fuck! Ik trek de la van mijn nachtkastje open. Gaatjes, in elk condoom, iemand heeft er gaatjes in geprikt. Ik kan ze voelen met mijn vinger. Ik dump ze allemaal in de prullebak, bij die gebruikte. Stel je voor dat ze echt zwanger is, gelukkig slikt ze de pil, anders waren we zwaar de lul geweest. Ik vergeet te drinken en kruip naast April in bed en kijk even naar haar, dan val ik zelf in slaap.
JE LEEST
Huisje boompje, baby?
FanfictionApril vind dat ze alle geluk van de wereld heeft. Ze gaat binnenkort trouwen! Op haar vrijgezellenfeest komt ze Louis tegen, een spontane jongen. Ze is wat aangeschoten en gaat mee naar zijn appartement... (one direction bestaat niet in dit verhaal)