Ötödik fejezet:

4.8K 162 0
                                    

Az éjjel megtörtént. Vele álmodtam. A fiúval, aki már csak a tekintetével is oly hamar elvarázsol.

Felébredtem, pizsamába maradva mentem le a lépcsőn. Már dél körül járhat, mert nagyon süt a nap és nevetést hallok.

Mikor a lépcső aljára érek, az utolsó fokon majdnem megbotlom. Mit keres itt?

-Szia, kicsim. -Üdvözöl anya derűs kedvűen. Ő csak áll ott és nem szól egy szót sem. Miközben odasétálok a nappaliba, érzem, hogy engem néz anya mögül. Mit akarhat?

-Jó reggelt! -Szólal meg végül. -Bocs, hogy csak így megjelenek.

Folytatni akarja, de anyám közbeszól.

-Luca annyira rendes. Emlékszel, amikor mondtad, hogy el szeretnél menni ahhoz a vízeséshez a közeli városba? -Várjunk csak. Hát erről lenne szó? El akar oda vinni? És miért szólította Lucast Lucanak? Máris ilyen jóba lettek anyámmal?

-Mivel ilyen nyárias az idő és úgysincs semmi dolgom, és anyukádtól tudom, hogy neked sem. Nos...Arra gondoltam, hogy talán...Elmehetnénk.
-Szóval mégis figyelt mikor tegnap erről beszéltem neki. Azt hittem nem is érdekli és feleslegesen jártatom a szám. Ezek szerint nem így volt.

-Én szívesen megyek. -Mosolygok rá, mire ő is visszamosolyog rám. Mintha megkönnyebbült volna.

-De azért, remélem átöltözöl előtte. -Nevet fel anya. Jaj, ne. Elbújnék zavaromba, ha tehetném. Mit csinál velem ez a srác? Eddig sose kellett zavarba jönnöm senki előtt. Észreveszem, hogy végigmér. Szerintem már vörös a fejem a zavartól.

-Akkor én most megyek is átöltözni. -Nem várva meg, hogy mondjanak valamit felsietek a lépcsőn, Kathy pont most jön ki álmosan a szobájából. Mikor meglát meglepett arcot vág. Most nem foglalkozom vele. Bezárom magam mögött a szoba ajtaját és neki támaszkodom. Tényleg megtörtént az előbbi, vagy csak álmodom? El fogok jutni a helyre ahová mar jó ideje tervezem, hogy ellátogatok, ráadásul Vele? El sem hiszem. Sietnem kell. Felkapom a neszeszeremet és berontok a fürdőbe. Felkontyolom a hajam, arcot és fogat mosok. Felkenek egy kis szempillaspirált  és ajakbalzsamot. Szerencsére alapozóra nincs szükségem, mert a bőröm tiszta. Visszasétálok a szobámba és kinyitom a ruhásszekrényem. Mit vegyek fel? Mivel tényleg nagyon jó idő van, egy rövid fekete farmer mellett döntök egy világos felsővel meg egy fehér tornacipővel. A hajamat kifésülöm és felteszem a napszemüvegemet. A telefonomat a farzsebembe dugom ésár kész is vagyok. Lesietek a lépcsőn és Lucas már ott vár a nappaliban ülve. Feláll és elém lép.

-Nagyon jól nézel ki. -Egy pillanatra lepillant és nyel egy nagyot, majd újra a szemembe néz.

-Köszönöm.

-Mehetünk? -Kérdezi, de közben elindul a kijárat felé.

-Igen, persze. -Miután kimondom, követni kezdem.

-Vigyázzatok magatokra. -Kiállt utánunk anya.

Amikor kijövünk, Lucas bezárja utánam az ajtót én pedig az útra szegezem a tekintetemet.

-Az a te kocsid? -Mutatok a ház előtt parkoló autóra meglepetten.

-Igen. -Valaszolja, majd odamegyünk, kinyitja az ajtót, hogy be tudjak szállni. Bekapcsolom a biztonsági övet.

Eközben ő átmegy az autó másik oldalára és beül a volán mögé. Beindítja a járgányt és elindulunk.

Az új szomszédWhere stories live. Discover now