*Elizabeth szemszöge*
Visszaérünk a szállásra. Szerencsére már nincs akkora hőség így estére.
Ledobom a cipőm. Luca eközben bezárja az ajtót. Furcsa érzés kap el. Előtörnek az emlékeim róla. Átfut az agyamon minden.
Amikor először megpillantottam, miközben a bútorokat pakolta a kocsiról. Annyira helyes és szexi volt. Amikor anya megkért, hogy menjek át hozzájuk. Ahogy ott álltam vele szembe. Már akkor is elolvadtam tőle. Mikor behívott magukhoz. Bemutatott a szüleinek. Mesélt a gyerekkoráról és a húgáról. Elvitt a kedvenc helyre, ahová vágytam. Amikor először csókolt meg. Imádtam minden érintését magamon. Mikor találkoztam vele a clubban és felajánlotta, hogy aludjak nála. Annyira rendes volt velem. Már akkor nagyon akartam őt. Ő volt az első, aki hozzám nyúlt, úgy. Amikor elvitt randizni és a kocsiban is volt egy kis kalandunk, amit sosem gondoltam, hogy egyszer átélek. Amikor mesélt a régi énjéről és teljesen felfedte magát előttem. Éreztem, hogy maximálisan megbízik bennem, aminek nagyon örültem. Volt ugyan egy kis vitánk, mert csinált hülyeséget, de akkor is megmutatta mennyire szeret és mennyire megbánta, amit tett. Tudtam, hogy ideje viszonoznom neki a kényeztetést, amit ő nyújtott nekem. Jó volt látni, hogy mit vált ki belőle akár egyetlen érintésem. Amikor bemutattam a szüleimnek hivatalosan is. Örültem, hogy sikerült megkedveltetnem velük. Sokat jelentett. Aztán jött a meglepetés. Mikor közölte, hogy csak ketten elutazunk Horvátországba elállt a lélegzetem. És most, hogy itt vagyunk, annyi kellemes élményem van vele.
És ekkor jön el a pillanat, amiről beszélt.
Az ember tudja a megfelelő alkalmat. Nekem ez az. Tiszta szívemből szeretem, történjék bármi. Sosem volt senki mellettem, de ő már az első alkalomkor elvarázsolt engem, ahogy rám nézett gyönyörű kék szemeivel. Tudom, hogy nem fogom megbánni. Szeretem és kívánom őt. Lesznek nehézségek, de majd megoldjuk. Viszont most a jelennek kell élnem és élvezni azt.
Mikor megfordul és lerakja a kulcsot, én odamegyek hozzá és szenvedélyesen megcsókolom. Fenekemnél fogva felkap az ölébe. Megfordul és az ajtónak nyomva csókol tovább egyre mohóbban. Alsó ajkába harapok, mire mosolyra húzza száját és megmarkolja fenekem.
Elindul velem a hálószobába. Lefektet lassan az ágyra. Lekapja magáról a cipőjét ő is és fölém mászik. Újra találkoznak ajkaink. Karjaimat nyaka köré fonom, ő pedig tenyerén támaszkodik. Egy pillanatra elhúzódom tőle hosszas ölelkezés után.-Luca.. -Mondom levegő után kapkodva.
-Igen, Beth? -Néz rám kérdőn.
-Akarom. -Mondom ki magabiztosan a szemébe nézve. Nyel egy nagyot. Érzem magam alatt keményedő férfiasságát.
-Biztos vagy benne? -Zihálja.
-Igen. -Mosolygok rá, majd közelebb húzom magamhoz egy újabb csókra.
Kezeimet csípőjéhez vezetem és felhúzom a felsőjét, egy pillanatra elszakítva ajkainkat egymástól. Az anyagot a földre dobom. Majd miközben felültet, segít kibújni az enyémből is. Az is a padlón végzi. Visszadönt és ráveti magát ajkamra. Egyik kezével mellem markolássza, míg én hajába kapaszkodom. Kikapcsolja melltartóm. Csókkal hinti nyakam, majd lejjebb haladva melleim. Én az új érzésektől csak vonaglok jobbról balra. Érzékien cirógatja hasam, lefelé haladva a nadrágomhoz. Felül, és kigombolja azt. Lassan lehúzza rólam a ruhadarabot. Végigsimít a bugyimon, amibe belebizsereg az egész testem. Huncut mosolyt ejt, majd leveszi az alsóneműmet is. Nyelvével egyből izgatni kezd, majd két ujját is használni kezdi. Sikerül eléggé benedvesednem egy pillanat alatt. Feláll és tekintetünk találkozik. Arcának vonásai kicsit másabbak a vágytól. Szemei csillognak. Lehúzza magáról nadrágját bokszerével együtt. Nem nehéz megállapítami, már durván merev ott lent. Visszamászik fölém és újra nyelvesezünk. Annyira szenvedélyesen tesszük mindezt. Érzem mindkettőnk részéről a vágyakozást a másik teste iránt. Akarom őt, már nagyon.
Elhajol mellettem és előkeres egy óvszert. Felbontja, én pedig végignézem.-Biztosan akarod? -Kérdezi rekedtes hangon.
-Igen, Luca. -Bólintok rámosolyogva.
Magára görgeti a gumit és közelebb hajol hozzám. Először csak hozzám érinti nemi szervét, amitől kiráz a hideg, de jó értelemben.
-Ez most lehet fájni fog igy elsőre. Nyugodtan szorítsd a kezem. -Összekulcsolja kezünket, a másikkal péniszét helyezi hüvelyemhez.
-Rendben. -Válaszolom.
Megfogja és belém ereszkedik egy határozott mozdulattal. Egyből felnyögök. Ő megcsókol.
-Add ki magadból! Azt akarom, hogy tudják velem vagy. Nem baj, ha meghallják. Szexeljünk egy erotikusat. -Szavai felbátorítanak, és még jobban benedvesítenek.
Először csak lassan mozog bennem, majd mikor már csak kellemes sóhajtozásokat vél felfedezni hangomból, gyorsít tempóján. Együtt nyögdécselünk. Annyira beindultunk, hogy az ágy is nyikorog. Hangjából és mozdulataiból arra következtetek, hogy nem kell sok, hogy eljusson a csúcsig.
-Szeretlek, Elizabeth Jones. -Zihálja.
-Szeretlek, Lucas Evans. -Mondom teljesen őszintén.
Még pár percig mozog bennem, majd lök még egy pár mélyebbet és érzem, ahogy összeszűkülök, ő pedig megtölti óvszerét.
Kihúzódik belőlem és mellém gurul. Mindketten levegő után kapkodunk.
Mikor sikerül észhez térnünk, leveszi magáról az óvszert és kidobja a kukába. Felsegít az ágyból és miközben elindulunk kézen fogva a fürdőszoba felé, tudom, hogy jól döntöttem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az új szomszéd
RomantizmElizabethnek sosem volt barátja. Álmodozott már róla, hogy milyen lenne, de lassan 17 évesen még nem sikerült megtapasztalnia senkivel sem a szerelmet. Azonban a tavaszi szünet első napján beköltözik a szomszédba egy család, és amikor megpillantja L...