Mam 17 lat, właśnie kończę pierwszą klasę liceum. Moje imię chyba nie jest do niczego potrzebne, możecie mi mówić Kaskada. To nawiązanie do jednej z moich ulubionych książek. Ciekawe czy ktoś zgadnie jakiej?
Zdrowym, aktywnym stylem życia interesuje się już od paru ładnych lat.
Mam nawet w tym pewne sukcesy. Zaczełam biegać i ćwiczyć w miarę regularnie. Jestem nawet całkiem zadowolona z mojej sylwetki ale do ideału brakuje mi zdrowej diety i zrzucenia kilku kilogramów. Mam koło 1,5 wzrostu i moja waga pozostaje mniej wiecej w okolicach 50 kilogramów.Tak, jestem strasznie niska :P
Mam wiele zainteresowań, lubię rysować i pisać opowiadania oraz robić zdjęcia. Czytam dużo książek (nie koniecznie na wattpadzie) szczególnie chętnie oglądam filmy przygodowe, superbohaterskie (najbardziej Marvel) no i oczywiście animowane (szczególnie te studia Dreamworks).
Uwielbiam zwierzęta najbardziej koty. Sama mam kotkę, której na imię Negra. Niezbyt oryginalnie po prostu Czarna z hiszpańskiego. Uczę się już parę lat tego języka jak ktoś chętny na konwersacje na Skype albo pisanie po hiszpańsku to ja bardzo chętnie.Od jakiegoś czasu(niezbyt długiego, jakieś 8miesięcy) mam zajawke na na motocykle. Nie mogę się doczekać aż wreszcie zacznę kurs prawa jazdy i słowo daje, że jak tylko zdam to zacznę kombinować jak by tu sobie kupić jakąś odpowiednią gabarytowo dla mnie 125. Łatwe to nie będzie przy moim wzroście. Bo potrzebuje maszyny mniejszej lżejsze no i niższej przede wszystkim. Tam na dole Romek mojego najlepszego przyjaciela. Pierwszy motocykl jaki w życiu prowadziłam (przez 15 minut co prawda ale miałam radoche jak nie wiem). No i niestety na nim nie sięgam ziemi całymi stopami i kumpel siedział za mną i pilnował żebym się nie wywaliła.
CZYTASZ
Moje Wyzwanie
РазноеDziennik w którym będę dokumentować moje sukcesy i porażki w dziedzinie zdrowego życia. Oprócz tego: * moje porady na temat diety i ćwiczeń * zdjęcia jedzenia i moich postępów (wszystkie zrobione przezemnie) *proste przepisy na smaczne jedzonko *moo...