Κεφάλαιο 12

119 5 0
                                    

Στο προηγούμενο...

"Κοιτά. Μπορεί να μου αρέσει λίγο αλλά δεν ξέρω, σε κλείνω τωρα γιατι έρχεται. Μην ανησυχείς θα παρω προφυλάξεις." Είπε και το έκλεισε.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Όταν έκλεισε το τηλέφωνο το πέταξα στον τοίχο και άρχιζα να ουρλιάζω.

"NATHAN ΗΡΕΜΙΣΕ!" Είπε ο Daniel και με χαστούκισε.

"ΠΩΣ ΝΑ ΗΡΕΜΙΣΩ! ΑΠΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΙΑΣΕΙ!" Είπα ουρλιάζοντας.

"Ναι όμως δεν πρέπει να το αντιμετωπίζεις έτσι." Είπε και με ταρακούνησε.

Καλλης POV

"Όλα εντάξει;" Ρώτησα τον Μάρκο.

"Ναι απλά..λίγο νευριασμένος." Είπε και απόρησα.

Τι έγινε όσο έλειπα;

"Με τι;" Είπα και τον κοίταξα.

"Αστο. Ας έρθουμε στο θέμα μας." Είπε και μου χαμογέλασε πονηρά.

"Μάλιστα." Είπα και κοίταξα προβληματισμένη αλλου.

"Εσυ τι έπαθες τωρα;" Είπε παραπονεμένα.

"Δεν έχω τιποτα απλά σκέφτομαι τον Nathan." Είπα καθώς έτριβα το μπράτσο μου.

"Δεν θέλω να ξανά ακούσω για αυτόν. Είπε ότι θα σε πληγωσω, δεν θα το έκανα ποτέ αυτό." Είπε και πλησίασε το πρόσωπο μου.

"Αλήθεια;" Είπα εγω.

"Θες να σου δείξω;" Είπε και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά.

Τότε πλησίασε το πρόσωπο μου και με φίλησε. Στην αρχή με φιλούσε απαλά αλλά τωρα είχε εξελιχθεί σε ένα έντονο φιλί. Έπειτα τα χείλια του κατέβηκαν στον λαιμό μου κάνοντας μου αλλη μια πιπιλια. Ένας αναστεναγμός μου ξέφυγε και έκλεισα το στόμα μου με το χέρι μου.

"Μη δεν χρειάζεται. Μου άρεσε." Είπε όταν έσπρωξε το χέρι μου από τα χείλια μου αντικαθιστώντας την θέση του με τα χείλια του.

Με φιλούσε για αρκετή ώρα και κάθε λίγο και λιγάκι φιλιομασταν.

"Σε θέλω." Είπε μέσα στο φιλί μας και ξαφνιάστηκα στην αρχή.

Άνω των δεκαοκτώ...حيث تعيش القصص. اكتشف الآن