Dusk Till Down ~ Zayn Malik
Jimin'in ağzından:
Yataktan kalktım. Benim ardımdan Jungkook da kalktı. Odadan pamuk batikon sargı bezi alıp banyoya girdi. Bende üstümü giyip banyoya adımladım.Kapıyı açıp sargılarını çözen Jungkook'un yanına adımladım.
"Jimin beni aşağıda beklesen olmuyor mu?"
"I-ıh. Olmaz."
Sargılarını çözmeyi bıraktı ve elini tezgaha koyup yüzüme baktı.
"Geriliyorum Jimin."
"Tamam dokunmayacağım sadece izliyorum. Sadece izleyeceğim."
"Zorlaştırıyorsun."
"Ben bir şey yapmıyorum ki. Sen ısrar ediyorsun. Gördüm işte her yerini sadece bakacağım."
"Jimin kollarımı görmedin. Kanamış mı kanamamış mı bilmiyorum. Korkmandan endişeleniyorum."
Gülümseyip yaklaştım ve kollarımı çıplak bedenine sardım. Hâlâ altında siyah eşofman vardı.
"Korkmam."
Sözlerimden sonra belimden tutup beni tezgaha oturttu. Ardından işine geri döndü.
Yavaşça sargıları çıkarıyordu. Çıkardığı yerlerden 1-2 damla kan akıyordu. Ama onun canı hiç acıyor gibi değildi. Yüz ifadesi değişmiyordu.
Elimde olmadan hıçkırdım. Duygusaldım elimde değildi. Hıçkırmamla birlikte Jungkook derin bir nefes alıp bana döndü. Ve yüzümü ellerinin arasına aldı.
"Sana söylemiştim Jimin. Bir kere de söz dinle."
"J-jungkook... acıyor m-mu?"
"Hayır Jimin acımıyor. Gerçekten."
Destek olmak için tekrar ona sarıldım.
"Bundan sonra bende pansuman yaparken sana bakacağım."
Sözlerimle güldü.
"Peki."
Pansumanını yaptıktan sonra omzundan tutup onu durdurdum. Sargıyı ben yapacaktım.
"Ben yapacağım."
Onu benim olduğum yere çektim. Benim oturmama rağmen boylarımın eşitti. Sargılarını sararken yüzüme bakıyordu.
Ona bakmamak için kendimi zor tutuyordum. Bir parmağımı yaranın üstüne dokundurdum.
"Acıdı mı?"
"Hayır."
"Hiç mi?"
"Hiç."
"Ama nasıl?"
"Alıştım Jimin. Artık acımıyor. Yoksa acımasını mı isterdin?"
"Hayır hayır."
Sarmayı bıraktığımda bir sargısının üzerine yaklaşıp hafif bir öpücük bıraktım. Neden yaptığımı bilmiyordum.
"O-okula geç ka-kalacağız."
Banyodan çıkıp onun siyah hoodie ve siyah dar pantolon giydi. Bas gitarını kılıfına koyup aşağı, yanıma indi.
"Vay be. Tam metalcilere benziyorsun. Dövmeler falan..."
"Ben basistim Jimin."
"Aynı şey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGORAFOBİ🍓 |Jikook <tamamlandı>
FanfictionJeon Jungkook ilk kez birinin yanında titremedi... Park Jimin ise ilk kez birine korkuyla yaklaştı... -TAMAMLANDI-