2U ~ Cover by Jungkook
Evden çıktığımda cebimde titreşen telefonumla irkildim. Telefonumu cebimden çıkarıp gelen mesaja baktım.
Kookie:
Okulda biraz işim vardı.
Bu yüzden okula erken
gitmek zorunda kaldım.
Dikkatli gel,
okulda görüşürüz.😘Minie:
İyi misin?
Bir sorun mu var?Kookie:
Hayır, sadece stüdyoda
işim vardı.
Önemli bir şey değil. Şarkımı
düzelttim...Minie:
Peki,
geliyorum Kook.
Bekle beniiii. KkkHeyecanla okula doğru koşmaya başladım. Neden koştuğuma anlam veremiyordum ama tek istediğim bir an önce Jungkook'u görebilmekti.
Okulun kapısından koşarak girdiğimde bir anda sert bir şeye toslamıştım.
Kafamı kaldırdığımda çarptığım şeyin Hoseok olduğunu gördüm.
"Pardon Hoseok. Bir an seni göremedim."
Gülerek omzumu tuttu.
"Ne bu acele? Nereye koşuyordun öyle?"
Elini enseme atıp ensemi kaşıdım. Ben gerçekten neye koşuyordum ki? Farketmeden nefes nefese kalmıştım.
"Ee ş-şey. Ben yani spor olsun diye koşuyodum."
Hoseok inanmamış gibiydi ama inanmış gibi yaptı. Gülerek kafasını iki yana salladı.
"Peki Jimin. İnandım diyelim."
"Hoseok, şey bir şey soracağım. Jungkook'u gördün mü?"
Hoseok güldü. Bu kadar belli etmiş olamazdım.
Yine rezil olmuştum. Hoseok Jungkook için koştuğumu anlamıştı.
"Şimdi neden nefes nefese kaldığın anlaşıldı. Arka bahçede her zaman oturduğu bankta oturuyor. "
"Çok teşekkür ederim, görüşürüz Hoseok."
Hoseok'un yanından koşarak ayrılırken onun kıkırtısı kulağıma geliyordu.
Hızla arka bahçeye gittim. Tam köşeyi döndüğümde beni Jungkook'a karşı uyaran Taehyung adlı çocuk karşıma çıktı.
"Selam Jimin. Jungkook'u mu arıyorsun?"
İlk tanışmamızdaki söyledikleri yüzünden ona karşı önyargım oluşmuştu.
Yüzüne kaşlarımı çatarak bakarken ona cevap vermemeyi düşünmüştüm. Ama bu hoş olmazdı.
"Jungkook'u aramıyorum, çünkü zaten buldum."
Taehyung dediklerimin karşısında ilk önce şaşırdı. Ardından ima ettiğim şeyi anladığı için gülümsedi.
"İlk karşılaşmamız pek hoş olmadı ama ben sadece seni uyarmak istemiştim. Kimse Jungkook hakkında bir şey bilmiyor ve bilmek imkansız gibi bir şeydir. Gizemli şeyler her zaman tehlikelidir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGORAFOBİ🍓 |Jikook <tamamlandı>
FanfictionJeon Jungkook ilk kez birinin yanında titremedi... Park Jimin ise ilk kez birine korkuyla yaklaştı... -TAMAMLANDI-