Thurisaz ~ Years Of Silence
Israrla çalan telefonum yüzünden gözlerimi aralamak zorunda kalmıştım.
Elimi zorlukla masaya atarak telefonumu aldım.
Ekranda gördüğüm yazı beni kendime getirmeye yetmişti. Hemen açıp kulağıma götürdüm.
"Alo anne."
"Alo oğlum nerdesin? Sabahtan beri arıyoruz ama ulaşamadık en sonunda Jungkook'u aradık ve bize uyuduğunu söyledi. Tanrım Jungkook çok saygılı bir çocuk eğer onu kaçırırsan seni pataklarım Park Jimin."
"Anne sabah sabah iyi misin?"
"Sabah mı? Saat 3 Jimin."
"3'mü?"
"Evet sen gerçekten bu saate kadar uyudun mu?"
"Sanırım."
"Jimin akşam yemeğe gelin. Jungkookla beraber."
"Anne dalga geçmek için yapıyorsunuz değil mi?"
"Ben seninle dalga geçiyorum. Jungkookla değil. Jungkook'suz gelme sakın."
"Tamam anne."
Suratıma kapanan telefonla gözlerimi devirdim. Klasik annemdi işte.
"Hala uyuyor musun sen?"
Jungkook'un sesini duymamla kapıya çevirdim başımı. Jungkook kapının kenarında durmuş bana gülümseyerek bakıyordu.
"Uyandım."
Yanıma gelip yanağıma ve dudağıma öpücük bıraktıktan sonra başını geri çekti.
"Ben spor salonunda olacağım. Uykun açıldıktan sonra gelebilirsin istersen."
Başımı salladıktan sonra Jungkook'un odadan çıkışını izledim.
Yatakta kalkıp tuvalete gittim ve günlük işlerimi halledip çıktım.
Tam odadan çıkacağım sırada boy aynasına gözüm takılmıştı. Saçlarım darmadağın ve birbirine karışmıştı. Yanaklarım ve dudaklarım uyumaktan şişmişti. Üzerimdeki beyaz tişört kayarak omzumun açılmasına sebep olmuştu.
Kısaca darmadağındım.
Yinede umursamayarak odadan çıktım. Alt kata indikten sonra Jungkook'un yanına gitmek için bir alt kata daha indim.
Spor salonuna geldikten sonra gözüm yüzme havuzundaki Jungkook'a takıldı.
Hızla yüzerken her kulaç attığında kollarındaki ve sırtındaki kaslar kasılıp gevşiyordu.
Ağız sulandırıcıydı gerçekten.
Havuza doğru ilerleyip havuzun kenarına oturdum ve ayaklarımı suya bıraktım.
Jungkook'un muhtemelen burada olduğumdan haberi yoktu.
Kaç tur attığını bilmiyordum ancak sonunda yorulmuş olmalı ki kenarda durdu ve soluklandı. Ardından beni görmesiyle gülümseyerek bana doğru gelmeye başladı.
Yanıma geldiğinde kollarını iki yanıma koyup bana baktı.
"Annem bu akşam seni ve beni yemeğe çağırıyor."
Jungkook ilk önce gerilir gibi oldu ancak daha sonra gülümseyerek cevap verdi.
"Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGORAFOBİ🍓 |Jikook <tamamlandı>
FanfictionJeon Jungkook ilk kez birinin yanında titremedi... Park Jimin ise ilk kez birine korkuyla yaklaştı... -TAMAMLANDI-