<31> (M) 🔥

8.8K 490 523
                                    

Bu bölümde smut vardır. Rahatsız olacaklar bu bölümü atlayabilir.

    Akşam olmak üzereydi. Yoongi ve Hoseok Hyung daha yeni gitmişti.

    Salonu ve mutfağı toplamamız uzun zaman almıştı. Gece olmuştu neredeyse ve benim daha hiç uykun gelmemişti.

    Mutfakta Jungkook'u izlerken ellerini yıkayıp sildi. Bana doğru gelip belimden tutup tezgaha oturttu. Şaşkınca ona baktım.

  "Jimin?"

     Fısıldayarak konuştuğunda gülümsedim.

  "Hım?"

  "B-ben..."

  "Evet Kook, sen?"

    Söyleyeceği şeyi merak etmiştim. Ama söylemekte zorlanıyordu.

    Ona yardımcı olup rahatlatmak amacıyla elimle ensesindeki saçları okşadım.

    Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.

  "Jimin, b-benim olmanı istiyorum."

    Anlamadığım için hafifçe kaşlarımı çattım.

  "Ben zaten seninim Jungkook."

    Dudaklarını dişleyip başını iki yana salladı.

  "O anlamda değil. Y-yani şey, ilişki anlamında."

    Dediği şeyle gözlerim yerinden çıkacakmış gibi hissetmiştim. Ayrıca tüm yüzümün hatta tüm bedenimin kıpkırmızı olduğuna emindim.

  "N-ne?"

  "Neden bahsettiğimi anladın Jimin. Lütfen izin ver bana"

    Tedirgin hissediyordum. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Jungkook'unda yaşamadığına emindim.

    Ne olmuştu birden bire böyle?

    Tedirginliğimi anlamış olacak ki ellerimi tuttu.

  "Seni zorlamıyorum Jimin. Sadece dayanamıyorum artık."

    Bende istiyordum. Ama onun içinde tedirgindim. Her ne kadar alışmış olsada yine bir kriz geçirmesinden korkuyordum.

  "İstiyorum ama sen iyi olacak mısın?"

  "Bilmiyorum. Tek bildiğim seni çok fazla istediğim."

    Sözlerinden sonra daha fazla beklemeye gerek olmadığını anlamıştım. İkimizde istiyorduk. Beklemenin bir anlamı yoktu.

    Ensesinden tutup kendime çektim. Dudaklarımız birleştiğinde ilk hareket eden o oldu.

    Öpüşmemiz sert ve hızlı bir hal alırken Jungkook beni tezgahtan kaldırıp kucağına aldı.

    Dudaklarımızı ilk ayıran ben olmuştum. Merdivenlerden çıkarken ayrı olan dudaklarımızdan kaçan nefesler yüzümüze vuruyordu.

    Jungkook'un gözlerinin renginin koyulaşması daha da hzılı hareket etmesine yol açıyordu. Yatak odasına girdiğimizde kapıyı arkamızdan kapattı.

     Yatağa doğru yürürken dudaklarımız tekrar birleşti. Öncekine göre öpüşümüz daha derin, sert ve hoyratçaydı.

     Sırtımın soğuk ve yumuşak zemine değmesi titrememe neden olmuştu.

    Jungkook da titriyordu ama onunkisi soğuk çarşaftan dolayı değildi. Biliyordum.

    Jungkook üzerimdeki tişörtü çıkarmak için çekiştirdiğinde hafif doğrularak ona yardım ettim.

AGORAFOBİ🍓  |Jikook  &lt;tamamlandı&gt;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin