23.

919 136 17
                                    

ღამე ტანჯულად იზლაზნებოდა და თურმე მასაც დაეგდო ყური, ამ შემაძრწუნებელი ამბისთვის. ცამ ტირილი დაიწყო და შხეფები აივანზე შეყარა, სადაც წყვილს მოექციათ თავი. გუკი ხმას ვერ იღებდა, აწუხებდა სინანულის გრძნობდა და თან სიბრაზე. თეჰიონმა ცრემლები შეიმშრალა, ბიჭის ყურთან მიიტანა ტუჩები და ჩასჩურჩულა _ წვიმს ძვირფასო, აჯობებს შევიდეთ.

გუკიც ზანტად წამოდგა და თეჰიონს ხელი ჩასჭიდა. მიაბიჯებდნენ წყვილი მდიდრულ ოთახში და შეჰყურებდნენ ერთმანეთის მზერას, სადაც ამოიკითხავდით სევდას და სიყვარულს. ოთახში მბჟუტავი, კარაქივით ყვითელი სინათლე ანათებდა და მათ სხეულებს ელამუნებოდა. ყველაფერი იდეალურობასთან იყო მიახლოვებული და რა აკლდათ, მასთან მიღწევამდე? გული გამალებით უცემდათ ორივეს და მათი გონება ღიღინებდა ერთნაირ მელოდიას. თეჰიონმა გუკის ტანს მძიმე მატერია მოაშორა, შემდეგ კი თვითონ გადაიყარა პლედის მოხამუშე თეთრეული სხეულიდან. ბიჭს მიუახლოვდა და მაისურის ღილების შეხსნა დაუწყო, გავარვარებული შუბლი კი გუკის შუბლზე მიედო, თვალები დაეხუჭა და გამალებით სუნთქავდა.

ეიფელი კვლავ კაშკაშებდა წვიმიანი პარიზის ფონზე.

გუკმა ნაზად მოაშორა სხეულს სიფრიფანა მატერია და თეჰიონმა ყურება დაუწყო, უმცროსის შიშველ სხეულს. დაასრიალებდა თითებს გუკის კანზე და შეისწავლიდა სათითაოდ, თითოეულ კუნჭულს. ძუძუს თავები ამობურცვოდა გუკს გამოწვეული შეხებით და ეკალიც საამოდ აყრიდა გლუვ ზედაპირზე. თეჰიონი შეჩერდა, მალევე მანაც გაიხადა თეთრი, უმკლავებო მაისური და იატაკზე მოისროლა. მათ შორის გაჩაღებულიყო ერთმანეთის შეგრძნების მხურვალე ალმური, მაგრამ ნელა და მკაფიოდ ადევნებდნენ ვითარებას თავიაანთ ქმედებებს. ლავანდის და ველური მინდვრის სურნელება მოსდებოდა ოთახს და საამური იყო წვიმისგან გამოწვეული ბუნების ხმა. კეკლუცად ეფერებოდა გუკის თითები, თეჰიონის გახდილ მკლავებს და ნაზად, ნამიანად უსვამდა ტუჩებს უფროსის გულ-მკერდს. უხმოდ მოაშორეს ორივემ შარვლის მატერიები სხეულებს და შეერთდნენ. თეჰიონს შემოეხვია ხელი გუკის წელზე და გუკიც ჩასჭიდებოდა თეჰიონის ხელის მტევანს ძლიერად. ნაზად არხევდნენ სხეულებს პარიზული მელოდიის ფონზე და გრძნობდნენ ერთმანეთის გულის ხმასა და სევდას. ოხრავდნენ, კვნესოდნენ, ცქმუტავდნენ როგორც პატარა ნაშიერები და გულს უჩქარებდათ ამაოება. ნელი დაბიჯით, ერთმანეთისგან მოუშორებლად მიიწევდნენ მდიდრული მოსასვენებლისკენ და თეჰიონის პირიდან გამოდიოდა ცხელი ჰაერი, რომელიც გუკის სახის სუნთქვას ერთოდა. თეჰიონმა ბიჭის ბარძაყს ხელი მოჰხვია და ზანტად დააწვინა საწოლზე. ბოლო მატერიაც მოაშორა გუკის სხეულს და შეჰყურებდა მის სილამაზეს. აკვირდებოდა უმცროსის სხეულს და უნდოდა სათითაოდ დაეკოცნა გუკის არსება. მოხრილი მუხლით საწოლს დაეყრდნო და ხელები გუკის ფეხებს დააბჯინა. ნელნელა მისრიალებდა მგრძნობიარე ადგილისკენ და ნამიანად, ზანტად კოცნიდა ჭიპზე. უკოცნიდა სენსიტიური ადგილის შემოგარენს, გუკს კი დაეხუჭა თალები და კბენდა დაბერილ ქვედა ტუჩს.

Bastard / ნაძირალა Taekook; completedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora