*נ.מ טאה*
ולא חשבת אף פעם לשאול אותי אם אני מכיר אותו?" שאלתי מבולבל כי לג׳ימין יש את הרצון המטופש הזה להכיר את כל מי שנמצא איתו באותו חדר ולדעת עליו הכל, גם אם זה לא בדיוק הזמן לזה.
"לא יודע לא היה לי כוח לחפור עליו אז התווכחתי קצת עם עצמי ופשוט הנחתי לו לנפשו, מה זה רע?" ג׳ימין ספק ענה ספק שאל.
"לא, זה לא רע, פשוט, פשוט מוזר, אתה תמיד רוצה לדעת הכל על כולם אז קצת הופתעתי זה הכל" מהר אמרתי כדי שלא ירגיש רע עם עצמו.
"אהה, אוקיי עכשיו אחרי שהוא הלך אני רוצה את כל הפרטים שיש לך עליו" הוא הודיע לי, ידעתי שזה יבוא הוא לא יכול להחזיק מעמד חמש דקות.
"נוו, ג׳ימינה אין לי כוח עכשיו" אמרתי בטון מתבכיין בתקווה שזה יעזור.
"טאהטאה לא שמעתה מה אמרתי? אמרתי עכשיו אם זה לא היה ברור" הוא כעס אליי, עובדה קטנה שכדי לדעת על ג׳ימין זה לא להתעסק איתו כשהוא עצבני, זה אף פעם לא נגמר טוב.
"טוב בסדר אבל מחר, אני מת לישון כבר, נכון אתה נשאר לישון איתי פה, אני מפחד לישון פה לבד" אמרתי ספק שואל ספק מבקש.
"טוב בסדר, אני אשאר אתך אבל רק כי אני רוצה פרטים דבר ראשון כשתתעורר" הוא ענה ונכנס מתחת לשמיכה של המיטה שלידי והלך לישון.
*מעבר זמן לבוקר*
*נ.מ ג׳ימין*"טאה, טאה תתעורר" נערתי את טאה כדי שהתעורר.
"אמ... עזוב אותי תן לישון" טאה מילמל תוך כדי שינה.
"לא, אתה קם עכשיו ונותן לי עוד פרטים" הכרחתי את טאה לקום.
"לא" הוא מילמל וחזר לישון.
"מה זה לא, אמרתי עכשיו! גידיוט" התעצבנתי על טאה.
"טוב בסדר אני קם אבל מה זה לעזאזל גידיוט?" הוא התעורר סוף סוף מהבילבול.
"גידיוט זה אידיוט ראיתי את זה באיזה פרק של קסם של הורים ומאז זה נדבק לי לראש אז החלטתי לאמץ את זה" גלגלתי עיניים.
"טוב, מה שעושה לך טוב" הוא אמר.
"זה מה שאני עושה" אמרתי כדי לעצבן אותו.
"טוב נו מה אתה רוצה לדעת על יוגי?" הוא שאל מיואש.
"אמ... באיזה כיתה הוא?" התחלתי בשאלה פשוטה.
"אני חושב שהוא בכיתה י׳" הוא ענה.
"אהה כמונו אוקיי, מה הגובה שלו?" התעניינתי.
"למה אני אמור לדעת את זה" הוא תהה.
"נוו תחשוב" העצתי בטאה לחשוב.
"אוקיי אני חושב ש1.82" טאה התעמץ לחשוב.
"ומה הוא לומד בבית ספר לאומנויות?" המשכתי לחקור.
"הוא לומד ריקוד ושירה אם אני לא טועה" טאה אמר.
אוקיי אז הוא בגילנו, בגובה 1.82, לומד לרקוד ולשיר בבית הספר לאומנויות בסיאול, אמ... מה אני עוד רוצה לדעת? אהה אני יודע.
"הוא במערכת יחסים?" שאלתי מנסה לא להישמע מטריד.
"אני מודה שאין לי מוסג" טאה הודה.
"אוקיי, ננסה לבדוק יותר מאוחר" אמרתי חושב על השאלה הבאה.
"אמ... כמה שנים הוא לומד לשיר?" נסיתי להמציא שאלה טובה.
"אני חושב ששנתיים יש לו גם להקה" טאה אמר.
"מה להקה? איך קוראים לה?" שאלתי מופתע.
"אמ... אני חושב שקוראים לה גוט7" הוא התאמץ להזכר בשם של הלהקה וראו את זה.
"כמה חברים הם בלהקה?" שאלתי מסוקרן.
"7 אם אני לא טועה" הוא אמר.
"אתה זוכר איך קוראים לכולם?" שאלתי בתקווה שהוא זוכר.
"ניראה לי" הוא אמר.
"נוו איך קוראים להם?" שאלתי מזרז את טאה.
"יש את יוגי, ג׳קסון, מארק, ג׳ייבי, באמבאם, יונג-ג׳יי וג׳ין-יונג" טאה אמר.
אוקיי עד עכשיו אני יודע שהוא בגילי, לומד לרקוד ולשיר בבית ספר לאומנויות בסיאול, הוא בגובה 1.82, יש לו להקה והם שבעה ממברים, הוא אח של הוסוק ובן דוד של טאה עכשיו מה אני עוד רוצה לדעת?
"יש לו אנסטגרם?" אני מקווה שכן ככה יהיה לי יותר קל לעשות סטוק.
"אני חושב שכן תבדוק" טאה אמר ממש חסר כוח לענות לי על שאלות.
לפתע נפתחה הדלת ואפה ג׳ון ואומה ג׳ין נכנסו לחדר.
"אפה מה אתם עושים פה?" שאלתי את האפה שלי בבילבול.
"מה זאת אומרת איך ששמענו מה קרה רצנו לאוטו כדי לוודה שטאה בסדר אתה יודע הוא כמו בן שלישי בשבילנו" אומה ג׳ין אמר לי כאילו זה מובן מאליו.
"כן, אבל איך גיליתם שהגידיוט הזה נדרס?" שאלתי תוהה מי סיפר להם.
"א. עוד פעם ראית קסם של הורים ג׳ימין אמרנו לך כבר שזה סתם יגרום לך להיות מפגר יותר" אפה אמר לי.
"ודבר שני?" שאלתי כי אני שונא את זה שהם ממשיכים להגיד לי להפסיק לראות קסם של הורים התוכנית המדהימה הזאת היא פשוט אחד הדברים הכי טובים שהאנושות המציאה.
"דבר שני, שאלתי את החבר הזה שלך אמ... איך קראו לו?
אהה אני זוכר, הוסוק, שאלתי אותו עם הוא יודע איפה אתה, אז הוא אמר לי שאתה פה כי טאה נדרס" אומה הסביר לי, איך לעזאזל הם ידעו איפה אני."אהה מה שמזכיר לי טאה תביא לי את ידך" אומה נזכר במשהוא שאני עדיין מנסה להבין מה הוא רוצה לעשות עד שנפל לי האסימון.
טאה הגיש לג׳ין את היד ובלי התראה מוקדמת הוא חטף שתי אצבעות ליד כך שג׳ין השאיר לו סימן אדום חזק ושורף.
YOU ARE READING
Bts- הכל התחיל בזכות אידיוט
Fanfictionמה קורה כשהחבר הכי טוב שלך מובל לבית חולים ואתה פגוש שם משהו שאתה לא רוצה לפגוש? איך מתמודדים עם זה שכל העבר שלך נמחק לך והדברים היחידים שאתה זוכר זה המשפחה שלך, החבר הכי טוב שלך וחיוך של אדם שאתה לא יודע מי הוא? את כל זה ועוד תגלו בפאנפיק על יונמין...