Merhabalar :)
Bölümler tam zamanında gelince güzel oluyor ya yetiştirmek güzel❤️
Şimdi instagram grubumuza ailemize yeni katılan okuyucularıma teşekkür etmek istiyorum 😊
Teşekkür ederim ❤️
Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur 😊
Keyifli okumalar
***Viyan***
Oturduğum yerden kalkarak anneme yaklaştım.
"Ben hemen gelecem Anne." Dediğimde söz hakkı tanımadan oturanların arasından zorlanarak çıkıp arka taraftan dolanarak arabaların park edildiği yere doğru ilerledim, ne kadar kalabalık bir düğündü oturanların arasından çıkana kadar ne kadar zaman geçmişti. Olduğum yerde durarak etrafıma bakındım nereye gitmişti bu adam?
Gözlerim az ileride arabaların arasında ilerleyen Demirhan'ı buldu, adımlarımı hızlandırırken Demirhan da arabasının yanında gelmiş olacak ki cebinden anahtarı çıkararak açmıştı kilidini, elini kapıya atmasıyla
"Demirhan ağaa!" Dedim bunu bekliyor gibi anında benim olduğum yöne dönmüştü, düğünden uzaklaştığımız için seslendiğimde rahatlıkla duymuştu. Bana baktı gözleri öyle bir parlamıştı ki bu adamın başkasıyla evlenecek olmasına inanamadım,yanına yaklaşıp karşısında durduğumda elini cebine koyarak arabaya yaslandı.
"Sen beni tanır mıydın Doktor?" Dediğinde gözlerimi devirdim ardından kollarımı göğsümde bağlayıp
"Duydum ki evleniyor muşsun?"
"Var öyle bir niyetim neden evlenemez miyim?" Sözleriyle sinirlenmiştim inkar etmiyordu, bende gerçekten beni sevdiğini düşünmüştüm aptal mışım.
"Evlenirsin ağam niye evlenemeyesin, Allah mutlu mesut etsin hayırlı olsun. Neyse ben seni yolundan alıkoymayayım." Dedim söz hakkı tanımadan arkamı döndüm sinirden elimi yumruk yapmıştım,
"Ne oldu sen değil miydin adama uzak dur diyen, evlenir evlenir sanane nedendir bu sinirin?" Kendi kendime söylenerek iki adam atmıştım ki kolumun tutulmasıyla olduğum yerde durdum.
"Ne o Viyan karşıma çıkma diyen, birbirimizi hiç tanımadık farz edelim diyen, sen değil miydin? Şimdi niye geldin benim peşimden onu de hele?" Derin bir nefes alıp Demirhan'a döndüm.
"Peşinden gelmedim duydum evleniyor muşsun birlikte zaman geçirdik bir hayırlı olsun demek istedim."Gözlerime baktı ardından bir adım yaklaşıp
" Yoksa sen beni kıskandın mı? "Sözleriyle yutkunmakta zorlanmıştım. Kıskanmış mıydım? Bir adım geri çıkıp uzaklaştım yakın olmamız nefes almamı engelliyordu. Sonra başımı dikleştirdim.
" Neyini kıskanacam git evlen kimle evleniyorsun, haa doğru ya Lorin'miş evleneceğin kız güzel kızdır Lorin." Demiştim kaşları çatılırken beni kolumdan tutup iyice yaklaştı.
"Ben Lorin'le değil seninle evlenecem başkasının güzel olması beni ilgilendirmiyor." Demesiyle şaşkınlıkla öylece kalmıştım ne demek seninle evlenecem?
Bana sevdiğini bile söylememişti bana evlenelim dememiş direk evlenecem demişti, benim fikrimi sormak yoktu kendince hükmü vermişti ağa ya istediğini yapabileceğini sanıyordu. Ben öylece durmuşken o benim gözlerimin içine bakıyordu, kolumu elinden kurtarıp gögsüne vurarak kendimden uzaklaştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİYAN~Sabrın En Güzeli 3.Seri~Tamamlandı
Ficción GeneralAşk her dilde sen "Viyan" Seni sevmeyi seviyorum ben Êz jıte pır hêzdıkım.. (Ben seni çok seviyorum...) Başlangıç Tarihi 10.01.2019